Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה עם חברת הליסינג בתיקון הרכב


Hugo
שימו לב! השרשור הזה בן 7132 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן,

התלבטתי אם לכתוב את ההודעה בפורום זה או בטכני, החלטתי לרשום פה מפני שהשאלה אינה בנוגע לתיקון עצמו, אך אם מישהו יודע בבירור ויכול לפרט לי מהו התיקון הנדרש - אני אשמח לדעת.

 

אז ככה, לאמא שלי יש רכב בליסינג הכולל טיפולים, תיקונים וכל השאר על חשבון החברה וחובתם לדאוג לתיקון לתקלות ברכב.

ברכב ישנה בעיה הנמשכת זמן רב. אינני יודע בדיוק ממה זה נובע, אך כשנוהגים במהירות של מעל ל-50 קמ"ש בערך ולוחצים על הברקס, ישנן רעידות המורגשות בעיקר בהגה, בריצפת הרכב ובדוושות.

כמו כן, בנסיעה בין עירונית מעל במהירות גבוהה מהרגיל ישנן רעידות ללא לחיצה על הבלם.

 

בכל פעם שהכנסתי את האוטו לטיפול\תיקון תקלה, ביקשתי מהם לבדוק את העניין הנ"ל ולסדר אותו.

תשובתם תמיד היתה שהכל בסדר או שהוחלפו הרפידות או\ו הדיסקים ועכשיו הכל בסדר...כמובן ששום דבר לא השתנה, ואמרתי להם בפעם האחרונה שנמאס מהזילזול שלהם והאחראי הטכני בחברה אמר לי שהוא בדק 1000 פעם ושאין שום בעיה, וזאת לאחר שאני מסביר לו שוב ושוב שיש בעיה ושלא יגיד לי שאין.

לכן, אני כבר לא יודע מה להגיד להם. לדברי אמי ומנסיוני על הרכב הרעידות הנ"ל בלתי נסבלות.

 

מה דעתכם על העניין, ומה אתם מייעצים לעשות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא היה משהו דומה עם חברת ליסינג, אחרי פעמיים שהרכב חזר בטענה שהוא תקין אך הבעיה לא נפתרה הגעתי לאחראי הטכני של החברה ואמרתי לו שלא יכול להיות שפעמיים אני מוסר את הרכב והוא חוזר עם התקלה (שהיתה די חמורה), לבסוף הוא הגיע לעשות איתי סיבוב באוטו בשביל להרגיש את התקלה והיה די בהלם מזה שהמוסך לא עלה על התקלה הזו, פעמיים.

בקיצור - תדרוש שאיש טכני כל שהוא, מהמוסך, מהליסינג ממי שזה לא יהיה יבוא איתך לסיבוב שתדגים לו את הרעידות. אם הם עדיין טוענית שהכל בסדר זה הזמן לעשות בלאגאן, זה יכול להתחיל משליחת מכתבים, או פניה אישית למוסך (חלק מהרכבים הללו גם באחריות יצרן) ובקשת הערכה לבעיה ואז לחזור עליהם.

 

לצערי המצב בחלק מהחברות לפחות, מחייב אותך להיות לקוח עצבני כי לפני זה כלום לא קורה. אני יכול לתת דוגמא נוספת, נדלקה נורית כרית אוויר ברכב, (הרכב של אחי לא שלי) אח שלי מתקשר לליסינג מבקש שיבוא לקחת את הרכב - קובעים איתו לעוד 4 ימים. הוא מבקש באדיבות אם אפשר להקדים את זה, אחרי הכל נורית כרית אוויר וכו' - הפקידה בצד השני אומרת שהיא מצטערת , אבל הם עמוסים. כאשר אני התקשרתי במקומו וקיבלתי את אותה תשובה, שאלתי אותה האם כאשר חלילה תהיה תאונה עם הרכב והכרית אוויר לא תיפתח בגלל תקלה במערכת - שידעתי שהיא קיימת, הרי יש נורית, האם אני אמור לקבל את הפציעה שלי בהבנה בגלל שהם עסוקים. היא ביקשה שאני אמתין, והופ אחרי שעה היה רכב חילופי והרכב נלקח למוסך. לא צריך לצעוק, פשוט להסביר לפקידה בצד השני (או לאיש הטכני) את העניין בצורה יותר מפחידה, ואז הם משנים את היחס.

 

גיא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה גיא, אקח לתשומת ליבי.

 

גם לי יש נסיון איתם באותו נושא, שהם מחפפים את הלקוחות.

אמרו לי שאין רכב חלופי, אולי מחר מחרותיים. ביקשתי שתחתום לי על מכתב בו רשום שהם אחראים על כל נזק שייגרם עקב התקלה...ו"פתאום" בעצם יש רכב חלופי שהיא "שכחה" ממנו.

דבר אחד למדנו, לעולם לא עושים ליסינג יותר, במיוחד לא בחברה הספציפית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7132 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...