Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז לקראת יום שבת החלטתי להיתחדש בכמה חומרים,אני ועד כמה חברי פורום שמגיעים אלי ביום שבת

מתכננים לעשות שטיפה רצינית לרכבים שלנו.אני קניתי כמה חומרים וכמובן שכל אחד יביאי את מה שיש לו ונשתמש

בחומרים,נלמד אחד מהשני.

קניתי autodepot בסניף שקרוב לביתי שפיים.מחירים טובים המוכר הסביר לי על כל החומרים ושיטת העבודה איתם אחלה שירות.

 

הינה החומרים שנקנו:

1.Gold Class CAR WASH שמפו מכוניות + קונדישנר

2.ULTIMATE COMPOUND קאומפאונד פוליש

3.Hot Rims ALL WHEEL &TIRE נוזל לניקוי גאנטים

4. SOFT FOAM פדים לאפליקטור

חומרים שהיו לי בבית:

1.ULTIMATE WASH&WAX

2.ENDURANCE tire gel נוזל לניקוי והברקת צמיגים

 

tmlktfhyzdoz.jpg

 

yzymdmznmxwy.jpg

זה כל מה שיש לי מה דעתכם?

פורסם

הכפפה הירוקה היא של אמריקן איגל. אני משתמש בה כבר שנה ולדעתי עושה את העבודה שלה טוב, אפילו לא נקרעה עדיין.

nissan almera 1998 gx 1.6

nissan maxima 2001 Qx 3.0

פורסם

תתחדש על המוצרים :).

 

אני לא אוהב את הכפפה נודלס .

אני משתמש בכפפת מיקרופייבר של מגווירס + ספוג BIG CHUBBY של כימיקל גייז שמומלץ בחום:-P .

פורסם
תתחדש על המוצרים :).

 

אני לא אוהב את הכפפה נודלס .

אני משתמש בכפפת מיקרופייבר של מגווירס + ספוג BIG CHUBBY של כימיקל גייז שמומלץ בחום:-P .

הכפפה הירוקה לא שלי אלה של חבר שביקש שאני יקנה לו.

אני משתמש בכפפה של מגווירס.

פורסם

תתחדש! גם לי יש את כל אלה... מלבד ה GOLD CLASS

אחרי שתנסה אותו תתן פה חוות דעת בבקשה, אני שוקל לקנות אותו (אם אתה יכול להשוות לאולטימייט WASH AND WAX אז בכלל טוב)

פורסם
תתחדש! גם לי יש את כל אלה... מלבד ה GOLD CLASS

אחרי שתנסה אותו תתן פה חוות דעת בבקשה, אני שוקל לקנות אותו (אם אתה יכול להשוות לאולטימייט WASH AND WAX אז בכלל טוב)

 

היתנסתי בשני סוגי השמפו של מג'ס ומה אגיד לך - לא התלהבתי.

אני מעדיף את הדו-פונט שגם הוא נמכר באוטו-דיפו, ועכשיו גם במבצע של 40 ₪ למארז של ליטר וחצי.

 

חבל על הכסף שלך.

פורסם

 

הינה החומרים שנקנו:

1.Gold Class CAR WASH שמפו מכוניות + קונדישנר

2.ULTIMATE COMPOUND קאומפאונד פוליש

3.Hot Rims ALL WHEEL &TIRE נוזל לניקוי גאנטים

4. SOFT FOAM פדים לאפליקטור

 

זה כל מה שיש לי מה דעתכם?

 

אשמח אם תפרט לי כמה דברים:

 

1. DEFUQ מה זה קונדישינר לרכב, ממתי שמים מרכך בשפמו לרכב?!

3. מה מיוחד בנוזל לניקוי ג'אנטים הזה שכמות חמודה של פיירי ומברשת טובה לא עושים..?

4. בכמה קנית את הפדים האלו.

×
×
  • תוכן חדש...