Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קטנוע PIAGGIO SI חזרה לכביש..מה דרוש?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

ברשותי קטנוע PIAGGIO SI

שנת 1993 במצב מצויין שמור !

ולא! אין מצב שאני מוכר אותו !!

 

הרשיונות מזה כ 6 שנים מופקדים במשרד הרישוי (מוקפאים )

 

ברצוני "להפשיר" אותו על הכביש בקרוב

האם הדבר דורש מכון תקנים וכו ..או פשוט לגשת למשרד הרישוי ..ביטוח טסט ויאללה??

 

תודה

GUY

פורסם

לא ידוע לי איך זה בקטנועים, אבל ברכב בשנת 93 לאחר שלא עשו לו טסט מעל שנתיים צריך לעבור מכון התקנים.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
היי

ברשותי קטנוע PIAGGIO SI

שנת 1993 במצב מצויין שמור !

ולא! אין מצב שאני מוכר אותו !!

 

הרשיונות מזה כ 6 שנים מופקדים במשרד הרישוי (מוקפאים )

 

ברצוני "להפשיר" אותו על הכביש בקרוב

האם הדבר דורש מכון תקנים וכו ..או פשוט לגשת למשרד הרישוי ..ביטוח טסט ויאללה??

 

תודה

GUY

 

 

 

 

רכב מיושן שלא עשה טסט שנתיים חייב אישור מעבדה מוסמכת.

 

ציטוט מאתר משרד התחבורה.

 

"רכב מיושן שרישיונו אינו בתוקף שנתיים ומעלה והוא רכב נוסעים פרטי, רכב פרטי דו שימושי, אופנוע או רכב מסחרי שמשקלו הכולל לא עולה על 6000 ק"ג, ניתן לחדש את רישיונו רק לאחר בדיקה ואישור של מעבדה מוסמכת(בנוסף לאישורים הרגילים לרכב מיושן)"

 

קישור לאתר משרד התחבורה

 

http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=34:sug-rechev-m&catid=76:sug-rechev-c&Itemid=90

הדבר היחידי שהרווחת הוא שלא תשלם אגרת רישוי על התקופה שהרשיון היה מופקד.

"ברוכים הבאים לעולם הטילונים"

אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/

אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/

פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/

פורסם

תודה לכם רבותי!!

בשיחה מול מכון התקנים היום הם אינם מבצעים זאת

הם מסרו שיש מוסכי אופנועים שמוסמכים לבצע את הבדיקה הזו.

מישהו מכיר איפה ומי?

תודה

GUY

פורסם

1. שאל באיזור מגוריך את מכוני הרישויחלקם מורשים לבצע בדיקה זו תדגיש בפניהם שזה לאופנוע.

2. מצורף קישור לשירשור ובו פרטים על בחור שמבצע בדיקה זו http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=458073

3 . בדיקה זו לא פותרת אותך מטסט שנתי בנוסף תצטרך לעבור טסט שנתי רגיל.

מקווה שעזרתי.

"ברוכים הבאים לעולם הטילונים"

אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/

אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/

פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/

פורסם

אני קבעתי עם בוחן בחולון באחד המוסכים באיזור התעשיה.

הוא מגיע פעם בשבוע ועושה בדיקה משלמים במקום אצלו הבדיקה הייתה עיניינית ועברה בקלות.

אין דברים מיוחדים בקטנוע שהוא בודק במיוחד הקטנוע צריך להיראות טוב וברקסים טובים.

×
×
  • תוכן חדש...