Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טיפול 10000 כולנו, ללא יוצא דופן עושים כל.... 10000 ק"מ.

 

אני, אישית, צריך לעמוד עכשיו בפני מוסכניקים תחמנים מעירי, ולסמוך עליהם (או שלא.. ) שישימו חלקים טובים בטיפול. אציין לטובה את צביקה מהפורום (צביקה קרבורטורים) , אשר השקיע מזמנו, ועזר לי טלפונית (!) הן בייעוץ אודות הטיפול 10K (והן בתקלה נוספת שהייתה לי במשאבת ברקס.). משיחה איתו התברר שעדיף לקנות חלקים טובים, ובפרט פילטרים מקוריים של הרכב, ולחסוך את הכסף ע"י עשיית הטיפול לבד (ולא מקניית חלקים באיכות ירודה...)

 

מה דעת המנהלים: לעשות פרוייקט טיפול 10K מצולם (נניח, כמו פרוייקטים אחרים שאיציק עשה) , ולעשות את זה דביק!!

 

אין ספק כי הדבר יהיה עזר לרבים (או בעצם לכל אחד מאיתנו, בבוא העשרת אלפים המיוחלים...)

 

אשמח לקבל גם את תגובות הגולשים,

 

יום טוב!

 

נ.ב אם מישהו מעונין לעשות את הטיפול המצולם על הטויוטה שלי, אני אשמח ויתרה מזאת: אוכל לארגן מצלמה דיגיטלית ואף לבוא במיוחד לאיזור המרכז!! אשמח לראות איך עושים זאת מקרוב!!

פורסם
טיפול 10000 כולנו, ללא יוצא דופן עושים כל.... 10000 ק"מ.

 

אני, אישית, צריך לעמוד עכשיו בפני מוסכניקים תחמנים מעירי, ולסמוך עליהם (או שלא.. ) שישימו חלקים טובים בטיפול. אציין לטובה את צביקה מהפורום (צביקה קרבורטורים) , אשר השקיע מזמנו, ועזר לי טלפונית (!) הן בייעוץ אודות הטיפול 10K (והן בתקלה נוספת שהייתה לי במשאבת ברקס.). משיחה איתו התברר שעדיף לקנות חלקים טובים, ובפרט פילטרים מקוריים של הרכב, ולחסוך את הכסף ע"י עשיית הטיפול לבד (ולא מקניית חלקים באיכות ירודה...)

 

מה דעת המנהלים: לעשות פרוייקט טיפול 10K מצולם (נניח, כמו פרוייקטים אחרים שאיציק עשה) , ולעשות את זה דביק!!

 

אין ספק כי הדבר יהיה עזר לרבים (או בעצם לכל אחד מאיתנו, בבוא העשרת אלפים המיוחלים...)

 

אשמח לקבל גם את תגובות הגולשים,

 

יום טוב!

 

נ.ב אם מישהו מעונין לעשות את הטיפול המצולם על הטויוטה שלי, אני אשמח ויתרה מזאת: אוכל לארגן מצלמה דיגיטלית ואף לבוא במיוחד לאיזור המרכז!! אשמח לראות איך עושים זאת מקרוב!!

טיפול סובארו לאונה

 

טיפול פג'ו 306 מנוע 1400

 

להבא, כנס לדף הקישורים של הפורום !

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...