Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכיור במקלחת נשבר וכעת עלי להחליפו.

הוא הורכב כאשר בנו את הארון עם המגירות שבו הוא מותקן, וכאשר הרכיבו בסופו של הענין את השיש. כל זה היה כאמור לפני איזה 200 שנה. במבט מבפנים, בתוך הארון שהשיש עם הכיור הנ"ל נמצאים עליו, ראיתי שהכיור מחובר עם מין חומר שראו שפעם היה רך והתקשה ע"מ לתפוס את הכיור שלא יפול (סימנתי חיצים). תומכות לכיור - אין! אם כך הדבר, הרי שמדובר בחומר מאד חזק, שכן כל הכיור הזה בעצם תלוי עליו. ברור שמערכת הסיפון לא מחזיקה אותו, כן? השאלה היא כיצד אני מחליף כאן כיור? האם פשוט לשבור אותו לחלקיו ולרכוש חדש בערך בגודל התואם? אם כן - כיצד אני מפריד את הדבק המוזר הזה מלמטה? ואיך אני שב ומחבר את הכיור החדש? עם אותו חומר? מה זה בכלל?

תודה לכל רעיון או עצה.

כיור 1.jpg

כיור 2.jpg

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הדרך הנכונה היא להרים את השיש, קודם כל מנתקים את הצינורות של הברז, צריך להפריד את השיש מהארון וזאת משימה לא קלה, במיוחד כשיש סיכון של לשבור את השיש, אז הכל עניין של עדינות. צריך להפריד את הכיור מהשיש, לגרד את הדבק הישן ולהדביק חדש ואז מדביקים את השיש בחזרה, הכל תלוי בסוג העץ שאליו דבוק השיש. זאת הדרך הנכונה.

dbtr504_1fd_lg.jpg

 

עכשיו לדרך היצירתית.

 

מכיוון שהכיור כבר סדוק, תנתק את צינור הביוב , תוציא את הכל מהארון, קח פטיש ותפוצץ את הכיור.

הוא סדוק, לא יהיה בו כל שימוש, יהיה קל יותר לנקות את השטח מחתיכות קטנות שדבוקות ויהיה קל יותר לעבוד.

אני משתמש במכשיר רוטט בשביל לגרד דבק, אבל אפשר גם עם זה:

Fuller_chisels.jpg

לא יודע איך קוראים לזה בעברית, באנגלית זה chisel.

 

אחרי שמוצאים את רוב הדבק, אפשר לנקות את האזור עם זה:

Scraping%20Tools.jpg

 

אל תשתמש בשום חומר בשביל לפרק את הדבק, שיש הוא חומר סופג ואת הsealer שלו מורחים בחלקו העליון בלבד ככה שכל מה שתרסס או תמרח מלמטה יעשה כתמים מלמעלה.

 

אחרי שניקית את האיזור תתפוס את הכיור במקום ככה :

maxresdefault.jpg

אתה אפילו יכול לחבר חבל ולקשור אותו למשהו מתחת לכיור דרך חור הניקוז לחתיכת עץ שתשב על השיש.

לא צריך שהוא יהיה צמוד, צריך שיהיה מקום למרוח את הדבק.

דבק מגיע בטיובה כמו סיליקון, לא צריך המון, הלחץ גם יפזר אותו.

תמרח קצת דבק ייעודי, ואז תמתח את החבל כדי שהכיור יצמד לשיש מלמטה, תכוון אותו איך שאתה רוצה, אפשר לשחק איתו ולדבק לוקח זמן להתייבש.

אפשר גם להפעיל קצת לחץ מלמטה באמצעות ג'ק של אוטו ועמה חתיכות עץ.

בעדינות, קרמיקה היא דבר עדין מאוד.

ברגע שהצמדת למקום הנחשק, תנגב את הדבק מחלקו הפנימי של הכיור, לפני שהוא מתייבש.

 

זהו. תחבר הכל וסיימת.

haters will hate

פורסם

בעברית: מִפְסֶלֶת וסקרייפר (אכן, אין תרגום לכלי השני).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

דווקא יש. זה נקרא מגרד. ואם הייתי יודע לנקד און-ליין, הייתי עושה את זה.

התעתיק ל"איך אומרים את זה" הוא MAGRED.

יצירתי משהו.

ורק עכשיו נפל לי האסימון לגבי ההבדל בין מפסלת לאזמל מבחינת המשמעות של השם, יחד עם ההבדל בתפקיד. תמיד הייתי מתייחס אליהם כאל אותו הכלי מבחינת איך שאני קורא לו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

chisel הוא גם אזמל. העברית יותר במקרה זה מדוייקת מהאנגלית.

המגרד כנראה לא נקלט - בחנויות כלי העבודה הוא עדיין scraper או סקרייפר.

ברווז - היכן מוצאים להבים למגרד? קניתיכלי אבל הלהב התקהה והחל להחליד, חשבתי שאפשר להשיג להבים בחפיסות (בדומה לסכין יפאנית) אך לא מצאתי, כולל באיביי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

למה איביי? מצא לך טמבוריה נורמלית ואתה מסודר.

באופן ספציפי לסקרייפר המופיע בצילום,

זה נראה כמו להב של סכין יפנית מהסוג הרציני. בא במחסניות פלסטיק כאלה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
chisel הוא גם אזמל. העברית יותר במקרה זה מדוייקת מהאנגלית.

המגרד כנראה לא נקלט - בחנויות כלי העבודה הוא עדיין scraper או סקרייפר.

ברווז - היכן מוצאים להבים למגרד? קניתיכלי אבל הלהב התקהה והחל להחליד, חשבתי שאפשר להשיג להבים בחפיסות (בדומה לסכין יפאנית) אך לא מצאתי, כולל באיביי.

 

יש בטמבוריות / ACE / הום סנטר, אבל שים לב שבד"כ יש לפחות שני סוגי סכינים, תיקח את הסכין הישנה איתך

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
chisel ברווז - היכן מוצאים להבים למגרד? קניתיכלי אבל הלהב התקהה והחל להחליד, חשבתי שאפשר להשיג להבים בחפיסות (בדומה לסכין יפאנית) אך לא מצאתי, כולל באיביי.

באמת שלא חסרות אפשרויות באיביי, רק צריך לדעת מה לחפש ולהבין שלפעמים עדיף ללכת על ההשלמה האוטומטית שהאתר נותן, הנה דוגמא לחיפוש שנתן תוצאות של סקרייפר יחד עם להבים ולהבים עבור סוג זה של סקרייפרים.

יש בטמבוריות / ACE / הום סנטר, אבל שים לב שבד"כ יש לפחות שני סוגי סכינים, תיקח את הסכין הישנה איתך

ינעל דינק, הומו סנטר וגייס הן לא חנויות מומלצות לרכישת כלים. אני אומר את זה כבר משנים. או שאלו צעצועים או שהמחיר מופקע ללא שום צורך.

טמבוריות וחנויות אספקה טכנית בד"כ מחזיקות דברים כאלה.

באיזור חיפה, תוכל לנסות ב:

שז"ר

בורג המפרץ

ברגים חיפה

ארפל

אפעל תיקונים

אלמוג

כולם באותו איזור, אגב, כך שזה די נוח...:lol:

חוץ מזה, תמיד ניתן להיעזר בדוד גוגל.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ברווז בשביל סכינים לסקרייפר תלך עד לטמבוריה בשעות שהיא פתוחה?

 

נכון - באייס והומו סנטר תשלם פרמיה, אבל תוכל להגיע גם ב-8, 9 בערב והמיקום הוא יותר קרוב לציביליזציה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
ברווז בשביל סכינים לסקרייפר תלך עד לטמבוריה בשעות שהיא פתוחה?

 

 

לא, אני הולך לטמבוריות בשעות שהן פתוחות בשביל הכיף שלי.

אבל אני שוכח שזה רק אני... :wink:

בורג המפרץ פתוח עקרונית עד 6. שז"ר גם, לפחות 6, אולי אף יותר מאוחר. לגבי שאר החנויות אני לא יודע.

 

רק כדי לסבר את האוזן, הנה לך אבסורד קטן וחמוד:

עבודתי האחרונה כשכיר הייתה בחנות כלים.

לפעמים, אחרי שסיימתי את יום העבודה, הייתי ... נוסע לחנות כלים, אחת או יותר מהרשימה שציינתי למעלה.

להתעניין, לראות מה חדש, אולי לקנות משהו שצריך ושלא היה במקום שבו עבדתי או דברים שהיו במקום שבו עבדתי אבל לא רציתי לאכול ולח*#ן באותו המקום.

אה, ותמיד הייתי נכנס להומו סנטר וגייס בקניונים השונים, כדי לצחוק על המחירים והסחורה שיש שם.

 

אבל זה רק אני.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לרגע כבר חשבתי שאני בודד בעולם הזה

:-P

 

לפעמים אני ממש דואג שמשהו ישבר בשביל לנסוע לטמבוריה ולקנות חומרים בשביל לתקן :-P

 

טוב, אולי בזה אני באמת לבד :?

 

אני פולני!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לא, אני הולך לטמבוריות בשעות שהן פתוחות בשביל הכיף שלי.

אבל אני שוכח שזה רק אני... :wink:

בורג המפרץ פתוח עקרונית עד 6. שז"ר גם, לפחות 6, אולי אף יותר מאוחר. לגבי שאר החנויות אני לא יודע.

 

רק כדי לסבר את האוזן, הנה לך אבסורד קטן וחמוד:

עבודתי האחרונה כשכיר הייתה בחנות כלים.

לפעמים, אחרי שסיימתי את יום העבודה, הייתי ... נוסע לחנות כלים, אחת או יותר מהרשימה שציינתי למעלה.

להתעניין, לראות מה חדש, אולי לקנות משהו שצריך ושלא היה במקום שבו עבדתי או דברים שהיו במקום שבו עבדתי אבל לא רציתי לאכול ולח*#ן באותו המקום.

אה, ותמיד הייתי נכנס להומו סנטר וגייס בקניונים השונים, כדי לצחוק על המחירים והסחורה שיש שם.

 

אבל זה רק אני.

 

טוב אני בפקקים בבוקר, עובד עד אחה"צ, בפקקים חזרה עד הערב, כשאני מגיע הביתה זה 7 וחצי +, ואז אפשר לראות רק טמבוריות סגורות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

זה לא כל כך נעים לראות גן סגור.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ועוד פחות נעים לראות טמבוריה סגורה.

 

האמת שכבר כמה חודשים אני צריך צינור מהכיור לצינור יציאת מים לגינה ואני כל הזמן שוכח.

יש כמה סוגים לצינור אקורדיון או שכולם אותו זבל סיני שמתפרק בשמש?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לרגע כבר חשבתי שאני בודד בעולם הזה

:-P

 

לפעמים אני ממש דואג שמשהו ישבר בשביל לנסוע לטמבוריה ולקנות חומרים בשביל לתקן :-P

 

טוב, אולי בזה אני באמת לבד :?

 

אני פולני!

 

התארחתי אצל המשפחה בארה"ב ונקרע הכבל התנעה של הגרניק באמצע ניקיון של החצר. כולם חשבו שהתחרפנתי כשהתחלתי לקפץ, למחוא כפיים ולמלמל הום דיפו, הום דיפו.

 

אז לא, אתה לא לבד.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 


×
×
  • תוכן חדש...