Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הלוואי שהיה הום דיפו כאן, בארץ הקודש.

או, הלוואי שהייתי יכול להגיע לארה"ב וללכת להום דיפו שם.

כן, אופצייה ב' עדיפה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
אני הייתי לוקח את הכלב להליכה בהום דיפו כל לילה, יש משהו מרגיע בין כל העץ, השקים והכלים.

 

 

 

הלוואי שהיה הום דיפו כאן, בארץ הקודש.

או, הלוואי שהייתי יכול להגיע לארה"ב וללכת להום דיפו שם.

כן, אופצייה ב' עדיפה.

 

 

:-D :-D :-D

תודה לכולכם. כרגע בעייתי למצוא כיור במידות הנכונות.

אעדכן אחרי שהכל ייגמר.

פורסם

כשתקפוץ עם בנצי להום דיפו, קח אותי אתך! קח אותי אתך!!! קח אותי! הנני כאן! קח אותי! קח! מתי נוסעים? כבר הגענו?

:lol:

כיור עדיין לא יצא לי להחליף.

אם זו לא חוצפה מצידי, אשמח אם באמת תעדכן ותעלה תמונות של ההליך. תמיד טוב ללמוד עוד משהו.

פלוס, בעבודה כמו שלי שאני תמיד מתחת לכיור, תמיד טוב לדעת איך מחליפים- למקרה שהראש בלטה שלי יצליח יום אחד לעבור דרך הכיור :wink::lol: עד היום, הוא רק מנסה...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

תודה בנצי!

האמת, אני תמיד מתעניין ורוצה ללמוד עוד דברים הקשורים בבנייה, ייצור, שיפוצים, תיקונים וכדומה.

אני בטוח שיש לך הרבה תמונות של שיפוצים ותיקונים שתוכל להעלות עם הסברים לגבי איך זה בנוי בארה"ב, רמז רמז :-D:wink:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני מתחיל בקרוב פרוייקט בבניין בבוורלי הילס, שם זה ממש דומה לבניה בארץ כי כל השלד הפנימי הוא מפח ולא מעץ, אני אפתח שרשור ייעודי, יש לי שם עבודה רצינית, דירת חדר של 106 מטר מרובע שלא נגעו בה מהיום שהבניין נבנה בסוף שנות ה60, אני מבסוט כי אני הולך לשמור לעצמי את כל הדברים הישנים (מיקרו, תנור, מכונת כביסה, מדיח) ולשפץ אותם בזמני הפנוי.

 

 

אני צריך להכנס לפורום מהמחשב, שם יש לי גלריות לפי פרוייקטים, יש כ"כ הרבה דברים מגניבים בתחום שלי ואני עדיין מתלהב כמו ילד קטן כשאני צריך לעשות ניקוי חול לבית או לשבור בריכה.

 

 

הנה כמה תמונות מהטלפון

ype4ujah.jpg

 

epatu8a2.jpg

 

gudygeta.jpg

 

4agu2utu.jpg

a5esavyr.jpg

dava2esy.jpg

a4e2aze3.jpg

u2ega6e2.jpg

ta3e9a8y.jpg

be5y7udy.jpg

sugume5a.jpg

haters will hate

פורסם

אני צריך להכנס לפורום מהמחשב, שם יש לי גלריות לפי פרוייקטים, יש כ"כ הרבה דברים מגניבים בתחום שלי ואני עדיין מתלהב כמו ילד קטן כשאני צריך לעשות ניקוי חול לבית או לשבור בריכה.

 

 

ype4ujah.jpg

 

 

1) זה רק אני, או שהתמונה הזו מזכירה לעוד אנשים משהו שבד"כ רואים בחדשות?...

2) וואו, בנצי, עשית לי חשק עם התמונות האלו.

אתה לא היחיד שמתלהב מדברים כאלה.

כשאני רואה דירה ריקה, המח מתחיל להזיל ריר על עצמו ולראות את הפוטנציאל שלה. וכשאני עובר באתרי בנייה, אני תמיד אוהב להביט טוב טוב מסביב, על הכלים, הפועלים (טוב, לא ממש על הפועלים, יותר על מה שהם עושים. לפעמים.), על מה מתבצע ואיך, פשוט סבבה.

צריך עובדים?...אני בחור גבוה וחזק, יכול לסחוב הרבה :lol: עם אנגלית מעולה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני כרגע במצב שהעסק שלי הוא one man show, משמעו שאני עושה את המכירות, את הניהול, רכש, ניהול חשבונות, עיצוב וכן, אני עובד פיזית, יש דברים שאני נהנה ומעדיף לעשות לבד.

כשאגיע למצב שבו אוכל להכשיר עובדים אני אזמין מהארץ.

haters will hate

פורסם

איכס, מכירות.

אם רק יכלתי להימנע מלעשות את זה בעסק שלי, הייתי נמנע מזה.

אירוני משהו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

דווקא זה אחד הדברים היותר מספקים בתחום, הידיעה שהרעיונות שלך, הניסיון שלך, הלקוחות שלך והשם שלך גרמו ללקוח לבחור בך מול מתחרים טובים ובמקרה שלי גם בעלי וותק של המון שנים עם חברות בומבסטיות.

כמו מבשלה קטנה שנלחמת בהייניקן.

haters will hate

פורסם

כל אחד והסיפוק שלו.

הסיפוק שלי בא מהיצירה עצמה, מהעשייה, מהבנייה, מהייצור, מהתכל'ס.

אני מבין איך אקט המכירה מהווה אחלה ליטוף לאגו, אבל זה לא עושה לי את זה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ובכן, נמצא סוף סוף כיור מתאים, פחות או יותר.

האם לדעתכם שימוש בחומר כגון סופר - 7 ותואמיו, יספיק כאן לצורך הדבקת הכיור? מלמטה/מתחת לשיש וללא תומכות?

הכיור שוקל כ- 8 ק"ג.

פורסם

ירחמיאל - אני מקוה שאינימאחר את הרכבת: מה דעתך להחליף את כל ארון האמבטיה, קומפלט? כאשר שיפצתי לפני כחצי שנה קניתי יחידות שלמות הכוללות ארון ומדף סביבו (יצוקים כיחידה אחת) עם ארון מתחתם. נזקקתי ללא פחות מ-5 כאלה, והפתרון היה רכישה מתצוגה ורכישה מההום-סנטר במחירים נוחים מאוד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...