Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ירחמיאל - אני מקוה שאינימאחר את הרכבת: מה דעתך להחליף את כל ארון האמבטיה, קומפלט?

 

 

חשבתי על זה (אישתי, יותר נכון) והגעתי למסקנה שיותר פשוט וזול יהיה להחליף רק את הכיור. מעבודה אני לא נירתע כך שזה בסדר.

תודה בכל אופן.

 

יש למישהו תשובה בשבילי לגבי תליית הכיור (תרתי משמע) עם דבק איטום כלשהו?

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אשאל עבורך מחר, אולי מישהו יידע לענות לי מניסיון (הכי טוב מניסיון. ככה יודעים מה לא לעשות, וזה לפעמים יותר חשוב ממה כן לעשות...)

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

את הכיור תדביק עם סופר 7.

תיקח חתיכת שיש קטנה מלבנית בהדבקה עם דבק שיש בחלק הפנימי של השיש במפגש עם הכיור.

תיתן חיזוק שהשיש יודבק לשיש והקצה יתן תמיכה לכיור.

פורסם
אשאל עבורך מחר, אולי מישהו יידע לענות לי מניסיון (הכי טוב מניסיון. ככה יודעים מה לא לעשות, וזה לפעמים יותר חשוב ממה כן לעשות...)

 

תודה, אני ממתין.

 

את הכיור תדביק עם סופר 7.

תיקח חתיכת שיש קטנה מלבנית בהדבקה עם דבק שיש בחלק הפנימי של השיש במפגש עם הכיור.

תיתן חיזוק שהשיש יודבק לשיש והקצה יתן תמיכה לכיור.

 

מצטער אבל לא הבנתי.

פורסם

אתה חייב תמיכה לכיור, אחרת אין סיכוי שהוא יישאר במקום המיועד לו. בין אם זה ע"י 2 קרשים ובין אם זה תמיכה על השיש עצמו, אתה חייב תמיכה. סופר 7 ידביק את זה, אבל שוב- תמיכה.

 

תגובה זו התקבלה מ-2 שיפוצניקים בפנטהאוז בשלבי בנייה סופיים שבו התקנתי היום כמה זכוכיות ומראה, אגב.

פעם ראשונה שראיתי שמתקינים למראה באמבטייה מפשיר אדים כמו זה של שמשת הרכב :lol:

(המראה הייתה כל כך גדולה שהיה צריך 2 יחידות... :shock: )

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

תודה ברווז.

ובכן, מדובר בכיור רחצה קטן שהוא מעוגל, ולא מרובע. במקור הוא היה מודבק (אני מחליף אותו כי נפלה עליו סבוניית קרמיקה שפערה בו סדקים). כלומר תושבות לא באות בחשבון.

אני מהמר שוב על הדבקה שכאמור הייתה מוצלחת. אדביק עם סופר 7 או תואם.

אשתדל לחזור ולעדכן.

פורסם
פעם ראשונה שראיתי שמתקינים למראה באמבטייה מפשיר אדים כמו זה של שמשת הרכב :lol:

(המראה הייתה כל כך גדולה שהיה צריך 2 יחידות... :shock: )

 

התקנתי כזה אצלי באמבטיה, פינוק דלוקס.

מגיע עם דבק בצד אחד אז רק צריך להדביק ולחבר לחשמל של המנורה או הוונטה שכבר יש בחדר בשביל לוודא שלא יעבוד סתם.

הזמן שלוקח לו להתחמם קצר יותר מהזמן שלוקח לאדים להצטבר, כך שאין אדים יותר אף פעם. כמו לגור במלון.

 

עלה לי מאה וחמישים ש"ח בערך בחו"ל ל519X524 מ"מ. גם עם הכפלת מחיר בארץ זה שווה לגמרי.

 

עריכה: הנה, לא ביוקר

http://www.brazim.net/productDetails.aspx?iPn=0&pID=1834&QCD=GLV&QID=1834

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

מה שהברווז התכוון וניראה לי שהיה ברור שבזמן ההדבקה למשך יום תשאיר תמיכה של הכיור מלמטה עד שהדבק יתייבש.

ומה שאני התכוונתי שלאחר שיתייבש תדביק חתיכת שיש קטנה מתחת לכיור בחיבור בין השיש לכיור שייתן עוד תמיכה.

פורסם
מה שהברווז התכוון וניראה לי שהיה ברור שבזמן ההדבקה למשך יום תשאיר תמיכה של הכיור מלמטה עד שהדבק יתייבש.

יום, ועוד יום, ועוד יומיים, ולעד. הסופר 7 לא יוכל לתמוך במשקל ללא תמיכה נוספת.

עדיין לא הכי הבנתי מה אתה מתכוון עם מה שאתה מציע, כך שאני לא יודע אם זו תמיכה מספקת.

שאלה קצת אחרת

 

יש סיבה שבארץ לא שמים שקעי חשמל במקלחת כמו בחו"ל?

 

אין שום סיבה. מתקינים אותם בהמוניהם.

אני אישית עד לכמה עשרות טובות מהם, וזה רק מהחודשים האחרונים.

השיא היה שהייתי צריך לנתק מברשת שיניים חשמלית כדי לחבר מקדחה :lol: גרם לי לחשוב איפה המברשת הייתה קודם :nono::loco: .

אבל זה רק בדירות חדשות יחסית. בדירות הישנות יותר אכן לא הותקן (ברובן, למיטב ידיעתי).

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...