Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי כאן שיפוצניק תותח. מנצרת. אם אתה רוצה הוא יהיה מוכן להגיע אליך. בחור סוף הדרך.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

פה נהוג לשלם את הרוב מראש, ואישתי הנחמדה, שלמה את הכל מראש :S

בגלל זה עכשיו אני צריך לדרוף אחריהם.

למזלי יש לי עוד חשבון אחד של הגנן בגובה של 600 פרנק, על העבודת גננות שהוא היה אמור לעשות (זה אותו אחד שבנה את החניה) שכלל סידור הגינה ודשא, וכמו שאתה יכול לראות בתמונה דשא אין כל כך :evil::evil:

רק ההוצאות שלי עליו יעלו לי כמו משכורת חודשית :)

פורסם

אהבתי את העיצוב של הארונות, האם הם PRE-FAB, SEMI CUSTOM או CUSTOM?

אם במחיר של המטבח הכללת גם את הAPPLIANCES אז המחיר לא רע, גם תלוי איזה בחרת.

 

לגביי החניה, בשימוש בPAVERS מהסוג הזה אני תמיד עושה מסגרת תמיכה מבטון בעובי של 4-6 אינטש, המסגרת גם מחוזקת עם רצועות ברזל כלפי מטה.

אל תשכח שהרכב שוקל הרבה ויש תנועה אז המשקל זז ודוחף את המרצפות, אם הבחור לא ידע זאת הוא סתום ואני לא יודע איפה מצאת, אם לא רוצים לראות את הבטון מסביב אז עושים את המסגרת נמוכה יותר ומצפים אותה גם עם מרצפות וככה מקבלים מראה מושלם, למרות שבעין זה נראה טוב שיש מעין קו תומך.

 

האם לפני ההנחה של המרצפות כבשו את האדמה? האם יש ניקוז של מים שמחלחלים בין המרצפות? על מה הניחו אותם בדיוק?

haters will hate

פורסם

בנצי, המטבח הוא כולו custom לפי העיצוב של אישתי והכול כלול במחיר למזלי כולל מכשירי החשמל.

בנצי אתה יודע אם מקובל למרוח סיליקון עמיד בחום מסביב לכריים? יש מרווח בין הגרניט לכיריים הם יושבים טיפה מעל בגלל האטם מסביב.

אז זהו שזה היה גם הרעיון שלי בטון מסביב, בשביל שיחזיק את הכל.

הוא לא השתמש לא בברזל ולא בבטון, רק דחס את האדמה מסביב, לפני שהונחנו המרצפות, נחפר בור בעומק של כ30 ס"מ, הונח

חצץ, הודקה ההאדמה, מעל כורכר, שוב פעם הודק, ומעל המרצפות, ניקוז של מים יש בצד.

את האמת הוא הראשון שאישתי התקשרה, הוא היה גם יותר יקר מהאחרים והראה עבודות שהוא עשה. :S

פורסם

עכשיו עברתי לסלון אז אני עם הטלפון, לא יודע אם יש תמונה של הכיריים אבל אבדוק שוב מהמחשב.

דבר ראשון תן לאישה ח"ח על בחירת הדלתות הללו, ממש אהבתי.

על פניו הוא עשה את העבודה כמו שצריך מבחינת ניקוז אך לא דאג כלל שמשהו יחזיק את המרצפות במקום, הידוק האדמה (לא ידעתי איך לכתוב את זה בעברית, מצטער, 6 בבוקר ואני עדיין ער מאתמול) חשוב אך בלי תמיכה צדדית החריפות ימשיכו לזוז. זה מבאס אותי לראות את התמונות, אני אמור לעשות drive way שלם בקרוב, 350 מטר רבוע של מרצפות על שטח הררי משהו, אין סיכוי שבעולם שאני לא מתחיל ממסגרת, זה א.ב של עבודה מסוג כזה, אישית אני לא חסיד של חצץ בתור מערכת ניקוז, אני משתשמש בצינורות מחוררים אשר מוטים בזווית לרחוב ומערכת ניקוז צרפתית (French drain) במסגרת.

תן לי כמה ימים למצוא לך פתרון יצירתי.

haters will hate

פורסם

בדומה לפועלים הערבים בארץ, ברוב מדינות מערב אירופה את העבודה בפועל כבר מזמן עושים פולנים ובלקנים למיניהם עם רמה מקצועית ואתית גבוהה ביותר. אז או שבשווייץ קשה יותר לקבל ויזה, או שנפלת על הקבלן היחידי באזור שמעסיק מקומיים.

 

כך או כך, אף אחד עוד לא ביטל את השכל הישר ולפעמים ראש ישראלי עוזר במקרים שנראים להם טריוויאליים. לשלם מראש על עבודה כזאת זה די נאיבי, מקווה שאשתך תלמד את הלקח מהמקרה הזה.

פורסם

תאמין לי דריש הרבה מעסיקים מקומיים, בתור אחד שעובד באחת החברות הגדולות בשוויץ, אני רואה את מי מעסיקים ולאלו משרות.

ועדין למשרות של חשמלאי, התקנות לרוב (וגם רשום בדירשות לעבודה) לוקחים שווצרים, או כאלו שנולדו או שלמדו כאן.

 

ובקשר לאישתי, היא לא למדה לצעיר, וגם לא תלמד, זה האופי שלה ולא משנה כמה שאני מסביר לה זה לא יעזור, לצערי זה הפאק שלה :-D

 

בתמונה רואים למעלה את הכיריים, באמצע רואים את האטם או משהו שזה לא יהיה, בתהחלה שהתלוננתי על זה, עוד באותו יום המתקין אמר שלא נהוג להתקין את הכיריים בתוך הגרניט, אלא להושיב אותם על האטם.

2013-11-16 15.19.38.jpg

2013-11-16 15.19.49.jpg

×
×
  • תוכן חדש...