Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב נוסף ואני מתלבט בין מכוניות שמיוצרות בגרמניה לבין מכוניות מהונגריה או מהודו .

האם באופן מוחלט מכונית שמיוצרת בגרמניה עדיפה ?

לדוגמא , סוזוקי מייצרת את מכוניותיה בהונגריה ובהודו .

שברולט מיוצר בקוריאה .

פורסם

לרובוט שמייצר לא ממש אכפת היכן הוא ממוקם, ובכל זאת חברות גדולות ורציניות דואגות לפקח ולדאוג שגם רכבים המיוצרים במפעלים מסביב לעולם יעמדו בסטנדרטים.

אני לא חושב שארץ ייצור הרכב היא כ''כ מכרעת בבחירת הרכב.

פורסם

+1

אגב את הטיוטה לפני 2 דורות יצאו בטורקיה למשל,היום זה באמת לא משנה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לרובוט שמייצר לא ממש אכפת היכן הוא ממוקם, ובכל זאת חברות גדולות ורציניות דואגות לפקח ולדאוג שגם רכבים המיוצרים במפעלים מסביב לעולם יעמדו בסטנדרטים.

אני לא חושב שארץ ייצור הרכב היא כ''כ מכרעת בבחירת הרכב.

 

 

+1.

ניסאן טידה יוצרה בכלל במקסיקו.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

זא לא כ"כ חד משמעי.

 

כלומר, בגדול אין משמעות גדולה לארץ ייצור, אבל בכל זאת יש קצת.

 

וזה מכיוון שלא מדובר רק ברובוט שבאמת לא איכפת לו איפה הוא נמצא אלא בספקי משנה של חומרי הגלם, של הפלדה, הגומי וכו'. אלו הם ספקים מקומיים שאומנם אמורים לעמוד בדרישות הסף של היצרן אבל בכל זאת איכות שלהם לא אחידה בכל מקום בעולם.

 

 

אני יותר מאוחר אעלה כמה תמונות מעניינות של ניסאן שהורכבה ברוסיה.

ניסאן, אבל עדיין - עשויה מפלדה סוג ז' תוצרת רוסיה ומחילדה כמו אלפות של פעם...

 

 

פורסם
זא לא כ"כ חד משמעי.

 

אני יותר מאוחר אעלה כמה תמונות מעניינות של ניסאן שהורכבה ברוסיה.

ניסאן, אבל עדיין - עשויה מפלדה סוג ז' תוצרת רוסיה ומחילדה כמו אלפות של פעם...

 

בלי קשר לשרשור: הרוסים יכולים ללמד את האמריקאים, הגרמנים, הצרפתים ואותנו כמה דברים על פלדות ומטלורגיה.

ולא, אני לא רוסי.

פורסם

אתר autoreview.ru עורך (בין היתר) מבחני סיבולת ארוכי טווח למכוניות שונות.

 

במסרגת המבחן נבדקת גם עמידות נגד חלודה.

בדיקה שהם מבצעים היא כזאת:

על צבע הרכב עושים במספר מקומות 3 חתכים בצורת T בעומק שונה, כשהעמוק יותר חודר את שכבת הצבע וחשף את הפח, אחרים עד אמצע שכבת הצבע.

 

לאחר מכן הרכב נכנס ל 72 שעות לתא בו קיים מרסס שמפזר אדי מלח ונשמרת לחות גבוהה וטמפרטוה של 36 מעלות. קצת דומה למה שקיים אצלינו ליד הים...

 

בתמונה הראשונה רואים את החתכים במצב התחלתי, לפני הכניסה לתא.

 

תמונה שניה רנו/דאצ'יה דאסטר מודל 2013 לאחר בילוי של 72 שעות בתא. חתכים נשארו באותו מצב בדיוק, רק טיפה שינו צבע.

תמונה שלישית - ניסאן אלמרה מודל 2013, הרכבה ברוסיה תוך שימוש בפלדה מקומית.

 

אני חושב שלא צריך להוסיף הרבה.

22.jpg

33.jpg

11.jpg

 

 

פורסם

בשורה תחתונה - אין יסוד.

 

סוזוקי מייצרת בהונגריה כבר מעל 20 שנה, יוצרו שם דגמי סוויפט, איגניס, SX4 הקודמת ועד.

 

לארץ הגעיו סוופטים מהונגריה כבר ב 96 ואני לא חושב שהם נופלים ברמה מאלו שיוצרו ביפן.

 

גם הסוויפט החדשה (דור קודם) בשנים 2007-2009 הגיעה מיפן ואחרי זה מהונגריה. לא חושב שמישהו בכלל שם לב להבדל.

 

 

פורסם
בלי קשר לשרשור: הרוסים יכולים ללמד את האמריקאים, הגרמנים, הצרפתים ואותנו כמה דברים על פלדות ומטלורגיה.

ולא, אני לא רוסי.

אכן יש טעם בדברייך.

איזה כייף לי :)

פורסם

זה תלוי מאוד, כיום בניגוד לפעם, לדעתי למפעל אין קשר למיקום.

 

קח דוגמא אייפונים, הם מיוצרים בסין, אבל איכותיים (ואני לא סובל אייפונים).

או שבעניין מוצרי החשמל, אני יקנה תנור של בוש רק כזה שיוצר בגרמניה.

 

אותו דבר, זה תלוי באיכות החומרים, בקרת איכות, ועוד.

 

לדעתי אין מה לפחד, תקרא חוות דעת לפני, תראה מה המצב בשוק לגבי הרכב.

היום יש דגמים שהם מוצלחים ויש כאלה שהם פחות, גם כשהם מאותה חברה ולעיתים גם מאותו מפעל.

×
×
  • תוכן חדש...