Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, תקופה ארוכה כשאני משלב להילוך ראשון - הרכב רועד וכמעט נכבה!

מוסכים לא יודעים לזהות את הבעיה שלי מיכוון ש:

הגיר והקלאץ תקינים.

כל הראש מנוע חדש (הבעיה הייתה עוד לפני השיפוץ).

גם הכנסתי ים של תוספים למערכת הדלק שלא שינו דבר.

 

מה שמוזר שהבעיה הזאת באה והולכת ואינה תלויה במזג אוויר.

שמתי לב גם שבהילוך שני על 30 קמ"ש מאוד קשה לרכב לסחוב אם אני לא לוחץ על הגז כמעט עד הסוף.

 

אז כל מה שנשאר לי זה לפנות לכאן..

 

יש רעיונות?

פורסם

האם מדובר במנוע בנזין או דיזל?

האם הביצועים בהילוכים 3-4-5 בסדר?

איך הטורים בסרק?

איך ההתנעה? האם הרכב סוחב טוב כשהוא עדיין קר?

האם בוצעו בדיקות חיישנים כגון TPS או IAT? חיישן חמצן (למדה)?

כנראה שאם נורית תקלה היתה דולקת היית מציין זאת, אך בכל מקרה אני אשאל.

פורסם

רכב בנזין.

מהילוך 3 ומעלה הרכב סוחב מעולה.

הטורים בסרק רוב הזמן על 1 ולפעמים קצת יותר.

ההתנעה חלקה בעיקר כשהאוטו חם.

הרכב סוחב כרגיל כשהוא קר.

לא נדלקה לי נורה על חיישנים, וחיישן למבדה הוחלף לא מזמן בלי קשר לתקלה.

פורסם
רכב בנזין.

הטורים בסרק רוב הזמן על 1 ולפעמים קצת יותר.

.

אם אני לא טועה זה אמור להיות על 1 רק במשך כדקה אחרי התנעה כשהרכב קר, סל"ד נורמלי בסרק במנוע חם (שוב, אם אינני טועה) בסביבות 760 בלי מזגן, תוספת של 100-130 עם.

 

אתה טוען שהגיר נבדק? השערה: האם יכול להיות שבמקום ראשון הגיר נכנס ל-3 ובמקום 2 ל-4? תנסה להתחיל לנסוע ב-3 ותשווה עם תחילת נסיעה בראשון.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...