Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תסתובב עם לדרמן קטן או משהו בסגנון, ה5 ש"ח נשלפים בקלות יחסית. אפילו פעם הצלחתי עם היד להוציא.

לי אישית יש דבר כזה מפלסטיק שקיבלתי באחד הסופרים.

פורסם

תשלח לי את הכתובת שלך בפרטי.

מבטיח לשלוח לך אחד, יש לי כמה של מוסך רנו.

 

מה שבאמת כיף בזה שיש לי זה שהוא מתוכנן בצורה גאונית, בכל עגלה שהכנסתי אותה אליה, אחרי הפתיחה הוא פשוט נמשך לבחוץ בקלות, לא חייב להשאיר אותו בעגלה.

פורסם

גם לי יש כזה שנשלף החוצה,

מצאתי פעם על הרצפה בחנייה של הסופר

 

יש לו ראש כמעט חצי עגול ככה שאחרי השחרור אפשר לסובב אותו קצת והוא נשלף החוצה

מציל אותי בכל ביקור בסופר

Instagram:

VWPolo6R

פורסם

stio מאיזה איזור אתה בארץ?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לא חשבתי שתהיה היענות רבה בשרשור הזה, ועוד יותר לא חשבתי שתתנדבו להציע לי פותחנים, אתם גדולים :)

 

מכיר ביצת קינדר ?

יש את הפלסטיק שמשמש ככפית, אז הראש שלו זה פותחן של העגלות.

תהנה.

 

האמת לא מכיר... הפסקתי לאכול שוקולד מאז שהצלחתי להוריד 22 ק"ג :)

 

בכל טמבוריה או חנות לשכפול מפתחות תמצא מחזיק מפתחות כזה. אם לא מצאת ואתה מאיזור פ"ת צור איתי קשר.

 

אני לא חושב שיש פה חנות לשכפול מפתחות, צריך לנסוע לנשר בשביל זה... (אל תצחקו)

 

לוקחים כרטיס מועדון שכבר לא צריכים וגוזרים אותו לגודל הנכון, בדומה לכרטיס הזה:

 

http://ashtar.co.il/index.php?productID=13347

 

האמת רעיון מעניין, לא חשבתי על זה!

 

אמור להיות לי בבית. אתה מגיע לבית שאן לפעמים? לעפולה?

 

כן! נמצא בעפולה 3 פעמים בשבוע.

 

תשלח לי את הכתובת שלך בפרטי.

מבטיח לשלוח לך אחד, יש לי כמה של מוסך רנו.

 

מה שבאמת כיף בזה שיש לי זה שהוא מתוכנן בצורה גאונית, בכל עגלה שהכנסתי אותה אליה, אחרי הפתיחה הוא פשוט נמשך לבחוץ בקלות, לא חייב להשאיר אותו בעגלה.

 

חבל לשלוח בדואר, זה סתם עולה כסף... לא נעים לי פשוט. אבל תודה על ההצעה. מאיפה אתה?

 

stio מאיזה איזור אתה בארץ?

 

צפון, נמצא לרוב ביקנעם ועפולה.

פורסם
אני לא חושב שיש פה חנות לשכפול מפתחות, צריך לנסוע לנשר בשביל זה... (אל תצחקו)

הטמבוריה הראשונה מצד ימין באזור התעשיה גם משכפלת מפתחות.

בעל הבית מאוד נחמד. קוראים לו ברק.

ולא יאמן שאני פה רק שנה ויודע יותר ממך...:?

פורסם

אני יכול לשלוח לכם בדואר חברים.

 

יש לנו מספר כרטיסים כאלה בבית. אפשר להכניס לארנק.

קיבלנו בדואר, זה כבר אצלנו כמה שנים, חילקתי לאנשים, כעת נשארו יחידות בודדות.

 

זה נראה ככה -

 

כל הכרטיסים.

כרטיס בודד מקרוב.

 

 

תגידו לי רק איך שולחים בדואר, איזה מעטפות צריך לקנות ואיזה בולים, כי אני לא יודע.

אני אשמח לחלק, חבל שזה סתם יהיה אצלנו כשיש אנשים שצריכים את זה.

 

אם יש אנשים שקרובים אלי ורוצים לקחת, רק תבקשו, אני מקרית גת.

×
×
  • תוכן חדש...