Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים ושבת שלום!

בזמן האחרון יצא לי לחפש דוד זרימה חופשית לאוטו שלי , רנו מגאן קופה 2001 ידנית . חיפשתי הרבה ובסוף יצרתי קשר אם פיטסטופ , והם המליצו לי על REMUS HARDLINE . איך הוא? מבחינת הצליל שלו אני לא רוצה שיהייה "רועש מידי" וצורם - אני רוצה להוסיף עומק לצליל של האוטו שלי ז"א באס .

הוא חופר?

יש לכם אולי דודים נוספים להציע לי במחיר נגיד ככה "יותר זול"? ההצעת מחיר על הREMUS היא 1200 ש"ח כולל מע"מ.

תודה

פורסם

יש לי דוד של REMUS כפול והוא לא רועש, ולא חופר.

צליל יפה ומיוחד.

אם אתה מאזור אשקלון אתה מוזמן לקפוץ לשמוע ;)

פורסם

יש אפשרות לדעת מראש האם האגזוז יהייה חופר?

וראיתי ב EBAY , שיש מן משתיק ששמים על הסוף של האגזוז . עד כמה זה באמת עוזר?

פורסם

יש לי remus, בנסיעה רגועה הוא עם באס ממש עדין, אבל בלחיצה רעש של פיגוע.

remus ידועים כרועשים סתם שתדע. המילטק יחסית שקטים, שמעתי על רכב כמו שלי מילטק והוא יחסית עדין.

פורסם
מי היבואן/משווק של מילטק? ואיפה ניתן להשיג?

אשמח לקצת פרטים.

 

באם אני לא טועה מילטק מיובאים ע"י TOPRPM, א.ת חולון.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם

יש לך מושג מי היבואן ? יש לך ניסיון אם המוצרים ? ובגדול , הם יותר יקרים מ נגיד רמוס?

מי היבואן של סברינג בארץ?

פורסם

לא ממש רלוונטי שכל אחד אומר "לי יש רמוס והוא חופר" ואחר אומר "לי יש רמוס ולי הוא לא חופר", קח את אותו דוד ותתקין על רכבים שונים- הוא ישמע שונה.

 

יותר רלוונטי שתכנס ליוטיוב, תקליד את דגם הרכב+רמוס ותתרשם, זה אולי ייתן לך אינדיקציה יותר טובה.

 

אני כן מצטרף להמלצה על סופר ספרינט, בכלליות אהבתי את הסאונד שלהם בכמה רכבים לעומת רכבים אחרים ששמעתי עם רמוס.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
לא ממש רלוונטי שכל אחד אומר "לי יש רמוס והוא חופר" ואחר אומר "לי יש רמוס ולי הוא לא חופר", קח את אותו דוד ותתקין על רכבים שונים- הוא ישמע שונה.

 

יותר רלוונטי שתכנס ליוטיוב, תקליד את דגם הרכב+רמוס ותתרשם, זה אולי ייתן לך אינדיקציה יותר טובה.

 

אני כן מצטרף להמלצה על סופר ספרינט, בכלליות אהבתי את הסאונד שלהם בכמה רכבים לעומת רכבים אחרים ששמעתי עם רמוס.

 

לא יכולתי לנסח זאת טוב יותר בעצמי.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

×
×
  • תוכן חדש...