Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במשך הסידרה היא מסתובבת לה עם קליאו ספורט MK2 כחולה .

מישהו מפנצ'ר לה את הגלגלים כי היא חונה בחנייה של נכים , אז היא לוקחת את האוטו למוסך , פוגשת את אסי , הוא עושה עליה קומבינה עם הצמיגים , הם שוכבים בלה בלה בלה ...

אחרי כמה ימים היא חוזרת שוב על גרר אחרי תאונה קטנה, הבעיה שעל הגרר נמצאת 206 4 דלתות אפילו לא באותו צבע.

קצת עלוב , אבל הסידרה נחמדה

פורסם
במשך הסידרה היא מסתובבת לה עם קליאו ספורט MK2 כחולה .

מישהו מפנצ'ר לה את הגלגלים כי היא חונה בחנייה של נכים , אז היא לוקחת את האוטו למוסך , פוגשת את אסי , הוא עושה עליה קומבינה עם הצמיגים , הם שוכבים בלה בלה בלה ...

אחרי כמה ימים היא חוזרת שוב על גרר אחרי תאונה קטנה, הבעיה שעל הגרר נמצאת 206 4 דלתות אפילו לא באותו צבע.

קצת עלוב , אבל הסידרה נחמדה

אם לך הייתה קליאו ספורט כחולה הייתה נותן להם לעשות "תאונה קטנה" לאוטו שלך ???

לא עדיף לקחת איזה 206 מאחת מחברות הליסינג כי להם יש מלאי גדול של 206 וגם יש להם את היכולת לספק רכב חלופי לבעל ה-206 בזמן שהרכב בצילומים ...

 

לסיכום, רואים שלא השקיעו אפילו טיפת מחשבה בנושא אבל מי בכלל רואה סדרות ישראליות ???

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

המפיקה של הסדרה הגיבה על זה היום בידיעות אחרונות.

 

היא אמרה שזאת היתה משימה בלתי אפשרית למצוא קליאו שעברה תאונה אז הם הלכו על משהו דומה....:shock:

 

צריכה טיפול בחשמל המפיקה הזאת...:onfire:

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

פורסם
אז היא לוקחת את האוטו למוסך , פוגשת את אסי , הוא עושה עליה קומבינה עם הצמיגים , הם שוכבים בלה בלה בלה ...

לא יודע למה, הקטע הזה עם המוסכניק הזכיר לי את המערכון של שי ודרור, שדרור הולך למוסכניק וההוא אומר "פותחים ורואים", ואז הוא מתקשר לרופא שיניים וגם ההוא "פותחים ורואים", אך איזה מערכון מעולה. :lol:

מישהו יודע איפה אפשר להשיג אותו \ איך קוראים למערכון?

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם
במשך הסידרה היא מסתובבת לה עם קליאו ספורט MK2 כחולה .

מישהו מפנצ'ר לה את הגלגלים כי היא חונה בחנייה של נכים , אז היא לוקחת את האוטו למוסך , פוגשת את אסי , הוא עושה עליה קומבינה עם הצמיגים , הם שוכבים בלה בלה בלה ...

אחרי כמה ימים היא חוזרת שוב על גרר אחרי תאונה קטנה, הבעיה שעל הגרר נמצאת 206 4 דלתות אפילו לא באותו צבע.

קצת עלוב , אבל הסידרה נחמדה

206 4 דלתות?? לא ידעתי שיש כזה דבר :roll:

b bo bos bose baaaaaaaaas

פורסם
206 4 דלתות?? לא ידעתי שיש כזה דבר :roll:

הכוונה ל5 דלתות... :roll:

ממש אין צורך לשחק אותה טמבל.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...