Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע 72 שעות לסקודה סיטיגו - האם כדאי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4641 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למיי יש מערכת סאונד טובה יותר.

מצד שני, לסיטיגו יש אפשרות קיפול מפוצל של המושבים האחוריים ושינוי גובה מושב נהג, זה שאין למיי אפשרות שינוי גובה של מושב הנהג פסל אותה אחרי נסיעת מבחן.

 

 

זה היה הדילמה שלי כאשר קניתי את הסיטיגו. האם מערכת שווה את זה?

עלות של סאב + מגבר + פארוט MK9200 + קומפוננטים במגש אחורי היא לא כזאת יקרה והשילוב של שניהם הופך את הסיטיגו לרכב מושלם. גם מושבים מתקפלים וגם אחלה מערכת :-)

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתור אחד שבדק השבוע את הסיאט מי והסקודה סיטיגו -

את המי אפשר עדיין להשיג במבצע של ה54900 (לפני אגרות וכו'), אבל רק באדום/צהוב/לבן וב-3 דלתות.

 

הסקודה סיטיגו על הכביש טיפה מעל 60 אלף (5 דלתות).

 

עשיתי נסיעת מבחן בגירסא של ה60 וה75, אני אישית לא הרגשתי שום הבדל, וירדתי גם לאיילון וכו'.

 

לטעמי - הסקודה תשמור על ערך שוק יותר טוב, והיא נהנית מתדמית יותר "שמרנית" שאני אישית מצאתי כעדיפה.

כמו כן היא מגיעה בצבעים נחמדים יותר (אישית ממש אהבתי את הכחול כהה עם המדבקות האפורות).

 

לגבי המחיר , אחרי ה 9-10 , היה עידכון "קל" .הם התחילו מהמחירון {62900} , הורידו 2000 ש"ח , הוסיפו קודנית,חישנים,

ועוד אביזר קטן שאני לא זוכר מהו עכשיו , והגיעו ל-60900 , על צבע לבן . במשך זמן המבצע {9-11}, כל אחד{שיש לו מיי} שהיה מביא חבר שירכוש את המיי ,היה טס לברצלונה ,כולל מלון , כולל כרטיס למשחק כדורגל מסויים .

לגבי ההשוואה בין 60-75 כ"ס , ההבדל מורגש ומוחשי , בעיקר כאשר הרכב עובר את ה -3000 סל"ד ומעלה , וגם אם יש ברכב עוד אנשים . בפנים מצאתי שהסיאט יותר יפה , בעזרת שילוב יותר "חי" של צבעים . {בדלתות אפור, ידיות שחורות , ידית

פתיחה כסופה} גם לוח מחוונים , שילוב של שחור אפור , כנ"ל גם במושבים עצמם . הכל בצבע שחור בסקודה , היה קודר "קצת"

לגבי ה 5 דלתות , זה אכן שימושי יותר , ונוח יותר להכנס ולצאת אך פוגע קצת ביופי של הרכב הזה .

הרדיו דיסק בסיאט נשמע הרבה יותר טוב מזה שמותקו בסיטיגו , בזכות 2 הרמקולים הנוספים שמותקנים בדלתות האחוריות או בדופן האחורית , ב-3 דלתות .

פורסם
לגבי המחיר , אחרי ה 9-10 , היה עידכון "קל" .הם התחילו מהמחירון {62900} , הורידו 2000 ש"ח , הוסיפו קודנית,חישנים,

ועוד אביזר קטן שאני לא זוכר מהו עכשיו , והגיעו ל-60900 , על צבע לבן . במשך זמן המבצע {9-11}, כל אחד{שיש לו מיי} שהיה מביא חבר שירכוש את המיי ,היה טס לברצלונה ,כולל מלון , כולל כרטיס למשחק כדורגל מסויים .

לגבי ההשוואה בין 60-75 כ"ס , ההבדל מורגש ומוחשי , בעיקר כאשר הרכב עובר את ה -3000 סל"ד ומעלה , וגם אם יש ברכב עוד אנשים . בפנים מצאתי שהסיאט יותר יפה , בעזרת שילוב יותר "חי" של צבעים . {בדלתות אפור, ידיות שחורות , ידית

פתיחה כסופה} גם לוח מחוונים , שילוב של שחור אפור , כנ"ל גם במושבים עצמם . הכל בצבע שחור בסקודה , היה קודר "קצת"

לגבי ה 5 דלתות , זה אכן שימושי יותר , ונוח יותר להכנס ולצאת אך פוגע קצת ביופי של הרכב הזה .

הרדיו דיסק בסיאט נשמע הרבה יותר טוב מזה שמותקו בסיטיגו , בזכות 2 הרמקולים הנוספים שמותקנים בדלתות האחוריות או בדופן האחורית , ב-3 דלתות .

 

במיי יש 6 רמקולים עוד שתיים מקדימה


×
×
  • תוכן חדש...