Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע 72 שעות לסקודה סיטיגו - האם כדאי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחבריי לפורום

 

היום בצהריים מיד אחרי שחזרתי ממילואים רצתי לאולם התצוגה של סקודה בראשון לציון, שמתי עין על הסיטי גו ולא רציתי לפספס את המבצע המיוחד של צ'מפיון מוטורס.

 

אני מדבר על הדגם הידני 60 כ"ס.

לאחר דין ודברים והסבר קצר על הרכב קיבלתי הצעת מחיר כזאת:

 

 

מחיר הרכב - 61507 ש"ח

תוספת עבור צבע (כחול כהה) - 0.00 ש"ח

בנזין מלא 35 ל' - 276 ש"ח

עלוקה עם קודן- 690ש"ח

 

חבילת איבזור(בלוטות'

חיישני רוורס סטנד לטלפון

ועוד משהושמנמיך את המוזיקה

בזמן שמתקשרים אלי) - 2100 ש"ח

 

אגרה למשרד הרישוי 1188 ש"ח

הנחת מבצע ! .5290-

סה"כ כולל מע"מ 60471 ש"ח

 

הם מציינים שאת התוספות שציינתי מקבלים בחינם וזה כלול במחיר בזכות המבצע בלבד.

 

מה אתם אומרים זה שווה ?

מישהו קיבל מחיר טוב יותר מזה? כי אני לא כלכך התמקחתי על המחיר, זה רכב חדש ראשון שאני קונה והבנתי שצ'מפיון לא כלכך לחיצים.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הייתי פוזל לסיאט מיי, זה אותו רכב עם שם אחר ולדעתי המיי נראה יותר טוב תראה מה אתה יכול להוציא על המיי, יש לה גם גג נפתח.

asdasdasd

פורסם
הסיאט מיי עולה 57 אלף על הכביש במבצע הזה (ידני 3 דלתות) יותר שווה.

 

נכון יותר זולה אך עם מושבים אחוריים שאינם מתקפלים וכסא שלא מתכוונן לגובה שני הדברים האלה דיי חשובים לי והם נמצאים בסקודה.

פורסם

עדיף כבר לפזול לכיוון פאביה ידני 1.4 למרות שדגם כבר מיושן בקרוב יוחלף לדגם חדש, מרגיש יותר אוטו בקטגוריית סופר מיני, מרווח, נוח, תא מטען גדול גדול יחס לגודלו.

בעצמי רכשתי את פאביה במסגרת מבצע באוגוסט האחרון ב-69,500 ש"ח.

פורסם

סיטיגו רכב מצויין , תהנה מצריכת דלק של 20 קמ לליטר.

 

לא הייתי רוכש מהם דיבורית וחיישנים , פחד מהתקנה רשלנית . (יש כמה מתקינים מומלצים ע״י הפורום) כמו כן מחיר לדיבורית ולחיישנים נשמע לי גבוה ...

 

בתצורה ידנית רכב מאוד מומלץ . חפש גם מבחן שלה ב-drive.ru

 

לגבי מחיר - הכי זול שזכור לי היה 58 ללא טסט

 

לגבי סיאט מי - יש כאן מישהו בפורום שציין שקיבל רכב עם כסא נהג מתכוונן לגובה

פורסם

קודם כל יש לי את הסיאט מיי ואני ממש מרוצה(היא כמו הסיטיגו)

אבל שכחתה פרט קטן מאוד מאוד חשוב, המיי מגיעה עם מנוע עם 75 כוחות סוס! הבדל משמעותי בכבישים בין עירוניים

בנוגע לכסאות האחוריים הם כן מתקפלים במיי אבל שתיהם ביחד, זאת אומרת שאי אפשר לקפל רק כסא אחד.

הענין עם הידית לכיונון גובה זה הדבר החשוב... אני די גבוה אז לי זה לא מפריע

פורסם

בתור אחד שבדק השבוע את הסיאט מי והסקודה סיטיגו -

את המי אפשר עדיין להשיג במבצע של ה54900 (לפני אגרות וכו'), אבל רק באדום/צהוב/לבן וב-3 דלתות.

 

הסקודה סיטיגו על הכביש טיפה מעל 60 אלף (5 דלתות).

 

עשיתי נסיעת מבחן בגירסא של ה60 וה75, אני אישית לא הרגשתי שום הבדל, וירדתי גם לאיילון וכו'.

 

לטעמי - הסקודה תשמור על ערך שוק יותר טוב, והיא נהנית מתדמית יותר "שמרנית" שאני אישית מצאתי כעדיפה.

כמו כן היא מגיעה בצבעים נחמדים יותר (אישית ממש אהבתי את הכחול כהה עם המדבקות האפורות).

פורסם
בתור אחד שבדק השבוע את הסיאט מי והסקודה סיטיגו -

את המי אפשר עדיין להשיג במבצע של ה54900 (לפני אגרות וכו'), אבל רק באדום/צהוב/לבן וב-3 דלתות.

 

הסקודה סיטיגו על הכביש טיפה מעל 60 אלף (5 דלתות).

 

עשיתי נסיעת מבחן בגירסא של ה60 וה75, אני אישית לא הרגשתי שום הבדל, וירדתי גם לאיילון וכו'.

 

לטעמי - הסקודה תשמור על ערך שוק יותר טוב, והיא נהנית מתדמית יותר "שמרנית" שאני אישית מצאתי כעדיפה.

כמו כן היא מגיעה בצבעים נחמדים יותר (אישית ממש אהבתי את הכחול כהה עם המדבקות האפורות).

 

למה שהסקודה תשמור על מחיר יותר גבוה?

עכשיו יש הרבה סיטיגו בליסינג

פורסם

כמו שציינתי - זו דעתי, לא משהו מבוסס.

סקודה כמותג הצליחה לייצר לעצמה תדמית יותר יציבה ואיכותית מסיאט.

סיאט הוציאה לעצמה שם של מותג שמוכר תמידית תחת מבצעים כאלו ואחרים, ולכן גם המחירים בהתאם.

לדוגמא - סיאט איביזה מול סקודה פאביה, איביזה, שכבר שנתיים-שלוש מוכרת את עצמה בפחות מ-70 אלף שקל והעמידה כמה אלפי מכוניות כאלו על הכביש, נמצאת כרגע במצב דיי חרא בשוק היד 2, מוזמן לבדוק כמה רכבים כאלו מפורסמים בכל רגע נתון ולאילו מחירים המוכרים מוכנים להתגמש.

לעומת זו - הפאביה נמכרת במחירון אם לא מעל.

כל זה ואני לא מדבר על משהו שהוא הרבה יותר טעם אישי - שזה המיתוג של סיאט כמותג יותר של "ערסים" מאשר סקודה.

 

בסופו של יום - אני מוצא שהשילוב של 5 דלתות (לעומת 3), צבע נורמלי ולטעמי גם מראה יותר טוב, שווה את ה-3000 שקל הפרש על הכביש. וזה לפני כל נושא המיתוג וערך שוק שציינתי

פורסם

רק אני לא מבין למה צריך חיישני רוורס ברכב האצ'בק קטנטן? אתם בכח רוצים לתת לישראלים לגעת לכם במערכת החשמל?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG


×
×
  • תוכן חדש...