Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע 72 שעות לסקודה סיטיגו - האם כדאי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סיטיגו רכב מצויין , תהנה מצריכת דלק של 20 קמ לליטר.

 

לא הייתי רוכש מהם דיבורית וחיישנים , פחד מהתקנה רשלנית . (יש כמה מתקינים מומלצים ע״י הפורום) כמו כן מחיר לדיבורית ולחיישנים נשמע לי גבוה ...

 

בתצורה ידנית רכב מאוד מומלץ . חפש גם מבחן שלה ב-drive.ru

 

לגבי מחיר - הכי זול שזכור לי היה 58 ללא טסט

 

לגבי סיאט מי - יש כאן מישהו בפורום שציין שקיבל רכב עם כסא נהג מתכוונן לגובה

 

יש הבדל אחד מהותי שנכון לגבי כל רכישה מכל יבואן - כל התוספות מגיעות עם אחריות וכאשר אתה מוסיף אביזרים או התקנים למיניהם אצל גורם שלישי אין לך אחריות על תקלות שעלולות להיגרם בשל התקנה רשלנית ודברים כאלה קורים לא פעם. לדעתי, למתקינים חיצוניים שווה ללכת כאשר רוכשים רכב שאינו באחריות.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כמו שציינתי - זו דעתי, לא משהו מבוסס.

סקודה כמותג הצליחה לייצר לעצמה תדמית יותר יציבה ואיכותית מסיאט.

סיאט הוציאה לעצמה שם של מותג שמוכר תמידית תחת מבצעים כאלו ואחרים, ולכן גם המחירים בהתאם.

לדוגמא - סיאט איביזה מול סקודה פאביה, איביזה, שכבר שנתיים-שלוש מוכרת את עצמה בפחות מ-70 אלף שקל והעמידה כמה אלפי מכוניות כאלו על הכביש, נמצאת כרגע במצב דיי חרא בשוק היד 2, מוזמן לבדוק כמה רכבים כאלו מפורסמים בכל רגע נתון ולאילו מחירים המוכרים מוכנים להתגמש.

לעומת זו - הפאביה נמכרת במחירון אם לא מעל.

כל זה ואני לא מדבר על משהו שהוא הרבה יותר טעם אישי - שזה המיתוג של סיאט כמותג יותר של "ערסים" מאשר סקודה.

 

בסופו של יום - אני מוצא שהשילוב של 5 דלתות (לעומת 3), צבע נורמלי ולטעמי גם מראה יותר טוב, שווה את ה-3000 שקל הפרש על הכביש. וזה לפני כל נושא המיתוג וערך שוק שציינתי

 

לסיאט יש גם שלוש דלתות, ולדעתי המראה של הסיאט יותר יפה, דבר שלא לקחתה בחשבון זה שבמיי למשל מקבלים ידיות מכרום לעומת פלסטיק שחור בסיטיגו..

ורק לידע כללי בחול סיאט יותר יקרה מסקודה בדי הרבה

הסיטיגו הוא הרכב הזול ביותר שמגיע גם הכי מאובזר מבין המיי והאפ

הvw הכי יקרה , הסיאט עולה 200 לישט פחות והסקודה עולה 800 לישט פחות מהvw

ולא רק זה שם הסיטיגו הכי מאובזרת

בחול לסקודה יש שם של מכונית של מזרח אירופה

אני לא מבין איך פנ יש לה מעמד יותר גבוהה

פורסם

אם פיספסת - אני ציינתי ש-5 דלתות זה דווקא יתרון.

 

לגבי ההשוואות מחול - לא רלוונטי בעליל, אתה לא קונה בחול ואתה לא תמכור לאחר מכן בחול.

צמפיון לקחה על עצמה למתג את סקודה מעל סיאט מכל הבחינות וזה המצב כאן בארץ.

פורסם
אם פיספסת - אני ציינתי ש-5 דלתות זה דווקא יתרון.

 

לגבי ההשוואות מחול - לא רלוונטי בעליל, אתה לא קונה בחול ואתה לא תמכור לאחר מכן בחול.

צמפיון לקחה על עצמה למתג את סקודה מעל סיאט מכל הבחינות וזה המצב כאן בארץ.

 

זה ממש לא נכון סיאט נמצאת לפני סקודה

סקודה נחשבת לחברה הכי זולה בקונצרן vw

הראשונה היא אוודי ואז vw ואז סיאט ואז סקודה

רק בארץ המחיר של סיאט מאוד טוב

וזה די טוב לנו בסהכ

המיי קיבלה תג מחיר טוב בגלל שסקודה הגיעו ראשונים

פורסם

אני לא יודע מאיפה מגיע הביטחון שלך, אתה מוזמן להסתכל במחירונים של החברות הנ"ל ולשים לב לעובדה פשוטה מאוד

לא משנה באיזה דגם, תמיד סיאט תיהיה זולה מסקודה. (מעבר לכך שסקודה לא נופלת למבצעים התמידיים שסיאט נמצאת בהם, מה שבברור מוריד מהערך של המותג)

משמע - המותג ממוצב גבוה יותר. ושוב אני מציין, זה בכלל לא מעניין איך זה בשאר העולם, מכיוון שאנחנו מדברים על השוק הרלוונטי לנו, שהוא השוק הישראלי.

פורסם
דבר שלא לקחתה בחשבון זה שבמיי למשל מקבלים ידיות מכרום לעומת פלסטיק שחור בסיטיגו..

עכשיו קנית אותי!!!! BLING BLING BLING!!!

 

נ.ב.

כשאתה אומר כרום, אתה מתכוון לכרום או לפלסטיקים בצבע כרום?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
עכשיו קנית אותי!!!! BLING BLING BLING!!!

 

נ.ב.

כשאתה אומר כרום, אתה מתכוון לכרום או לפלסטיקים בצבע כרום?

 

ברזל

 

אני חושב שהשוק העולמי זה השוק הנכון להשוואה

אם אתה מעדיף מנוע 60 כוח סוס עם מדבקה של עלה במקום מדבקה של s עם 75 כוח סוס אז תקח את העלה חח

אני רק אמרתי

פורסם

עלה? תיאור מאוד מחמיא.

לא ציפור שחוטה?

לא ז״ן עם כנפיים? (לא תיאור שלי, אבל מדוייק להפליא :-) )

 

בהצלחה בכל מקרה. הבידול בין הדגמים בוצע בכוונה לפי כס ודברים קטנים. בחר מה שמתאים לך, בלי לחץ, רוב הסיכויים שגם בשבוע הבא תוכל לקבל את אותה הנחה אם תבקש...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

באמת מבחינתי החישני רוורס האלה מיותרים רכב כזה קטן ואני נהג ממש טוב אבקש לוותר,

השאלה האמיתית היא האם זה יוריד לי במחיר?

פורסם
דבר שלא לקחתה בחשבון זה שבמיי למשל מקבלים ידיות מכרום לעומת פלסטיק שחור בסיטיגו..

 

אתה טועה. בסיטיגו שלי (הדגם הלא מפואר, ידני, 75HP) יש ידיות בצבע הרכב.

פורסם
אתה טועה. בסיטיגו שלי (הדגם הלא מפואר, ידני, 75HP) יש ידיות בצבע הרכב.

 

לא הבנתה חח גם אצלי, יש לי מיי, היתכןנתי לידיות הפנימיות

 

אני חושב אחרי שגם אני עשיתי את כול הבדיקות שהמיי קנייה הרבה יותר טובה.

אבל לא קשור רק לכסף אני הרבה יותר אוהב את העיצוב של הסיאט

פורסם

אני חושב שהשוק העולמי זה השוק הנכון להשוואה

 

בהצלחה למכור את הרכב בשוק העולמי :roll:

 

 

לגבי החיישני רוורס - הם חלק מהמבצע שמתקיים בימים אלו, והיה גם קיים עוד לפני ה-3 ימי מכירות, אם ניהיה כנים, שאומר שמקבלים את חבילת הsimple בחינם, שכוללת חיישני רוורס, דיבורית בלוטוט וכו'

לכן הורדה שלהם לא ישנה את המחיר...

פורסם
בהצלחה למכור את הרכב בשוק העולמי :roll:

 

 

לגבי החיישני רוורס - הם חלק מהמבצע שמתקיים בימים אלו, והיה גם קיים עוד לפני ה-3 ימי מכירות, אם ניהיה כנים, שאומר שמקבלים את חבילת הsimple בחינם, שכוללת חיישני רוורס, דיבורית בלוטוט וכו'

לכן הורדה שלהם לא ישנה את המחיר...

 

מי קונה רכב חדש בשביל למכור אותו?

ובתכלס יש הרבה יותר מיי על הכביש מסיטיגו

אני לא חושב שהסיטיגו טובה פחות ממי שלא תבינו לא נכון.

אני חושב שהיא קנייה פחות טובה כי סהכ אלו רכבים זהים לגמריי

פורסם

למיי יש מערכת סאונד טובה יותר.

מצד שני, לסיטיגו יש אפשרות קיפול מפוצל של המושבים האחוריים ושינוי גובה מושב נהג, זה שאין למיי אפשרות שינוי גובה של מושב הנהג פסל אותה אחרי נסיעת מבחן.

פורסם
רק אני לא מבין למה צריך חיישני רוורס ברכב האצ'בק קטנטן? אתם בכח רוצים לתת לישראלים לגעת לכם במערכת החשמל?

 

ספר את זה לשכנה שלי שהתקינה חיישני רוורס + מצלמת רוורס בסוזוקי אלטו שלה :shock:

.We apologise for the inconvenience


×
×
  • תוכן חדש...