Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כבר מדברים על הסט הזה של רוקפורד... הוא עולה 1300 והוא מחליף את FNP במחיר הזה אפשר לקנות FNX שאותו היום מחליף סט מסדרת POWER. אז מה שאני שואל זה מה עדיף לקנות? FNX או PUNCH החדש?

יש הצדקה למחיר של הסטים החדשים? חוץ מזה שהם חדשים ויפים?

פורסם
אם כבר מדברים על הסט הזה של רוקפורד... הוא עולה 1300 והוא מחליף את FNP במחיר הזה אפשר לקנות FNX שאותו היום מחליף סט מסדרת POWER. אז מה שאני שואל זה מה עדיף לקנות? FNX או PUNCH החדש?

יש הצדקה למחיר של הסטים החדשים? חוץ מזה שהם חדשים ויפים?

לא הבנתי כל כך בין מה השווית?

 

בין FNX שעולים 1400

לבין 162S?

פורסם

מצטער לא שמעתי את הסט החדש של רוקפורד

אבל אם אתה מחפש המלצה אז בתור אחד ששמע הרבה את הייבריד הוא ממש ממש חלומי !

אהבתי את הסאונד שלו נקי מדוייק ולדעתי מוציא גם באס חזק !

 

אבל למה שלא תשמע את שניהם ואז תחליט ?

פורסם
מצטער לא שמעתי את הסט החדש של רוקפורד

אבל אם אתה מחפש המלצה אז בתור אחד ששמע הרבה את הייבריד הוא ממש ממש חלומי !

אהבתי את הסאונד שלו נקי מדוייק ולדעתי מוציא גם באס חזק !

 

אבל למה שלא תשמע את שניהם ואז תחליט ?

אתה מדבר על ההיבריד OVATION נכון?

וטוב לדעת :) תודה

פורסם

לדעתי פה מתחילה בעיה של כולם ,

 

אין איפה לשמוע אותם...

 

אני שמעתי את הP162S ממש מעט אבל מאוד התרשמתי מהם .

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם
לדעתי פה מתחילה בעיה של כולם ,

 

אין איפה לשמוע אותם...

 

אני שמעתי את הP162S ממש מעט אבל מאוד התרשמתי מהם .

 

 

דוד

שמעת גם את המורל הייברייד

וכמובן שאין כמו שמיעה אישית

אבל עדיין המלצות גם יעזרו לי מאוד אחי

פורסם

לא שמעתי את ההייבריד ,

 

אני מחפש כבר די הרבה זמן לקנות מערכת קומפוננטים אבל אני לא מצליח לשמוע שום סט...

 

את הרוקפורד אני שמעתי במקרה ברכב של מישהו , אבל זה היה למעט מאוד זמן.

 

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם
לא שמעתי את ההייבריד ,

 

אני מחפש כבר די הרבה זמן לקנות מערכת קומפוננטים אבל אני לא מצליח לשמוע שום סט...

 

את הרוקפורד אני שמעתי במקרה ברכב של מישהו , אבל זה היה למעט מאוד זמן.

 

 

 

דוד

לסאונדווב יש קומפוננט של מורל היבריד הוא בדרך כלל מגיע למפגשים בצפון ביום שישי יש מפגש אולי תבוא ותישמע שם
פורסם

שמעתי את ההיבריד ושמעתי את הרוקפורד.

ההיבריד נשמעו לא רע, לטעמי, אך אינני חובב מורל כך ש...

בכל אופן הרוקפורד נשמעו טוב. אמנם באוטו עם איטום עם מערכת שדיי הושקע בה, אבל נשמעו טוב.

להשוות ביניהם אני לא יכול כי שמעתי פעם אחת כל סט, באוטו אחר, התקנה שונה וציוד אחר וגם הפרשי הזמן היו דיי גדולים.

 

ה-PUNCH החדשים של רוקפורד פחות צורחים מהסדרות הקודמות (הלו, מה העניין של ארבעת הטוויטרים?) אך כאן גם מאבדים את היחודיות שלהם.

 

ממליץ לך לשמוע לפני שאתה מחליט, כי גם האודיופיל הכי גדול בעולם לא יקלע לטעם שלך.

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם
שמעתי את ההיבריד ושמעתי את הרוקפורד.

ההיבריד נשמעו לא רע, לטעמי, אך אינני חובב מורל כך ש...

בכל אופן הרוקפורד נשמעו טוב. אמנם באוטו עם איטום עם מערכת שדיי הושקע בה, אבל נשמעו טוב.

להשוות ביניהם אני לא יכול כי שמעתי פעם אחת כל סט, באוטו אחר, התקנה שונה וציוד אחר וגם הפרשי הזמן היו דיי גדולים.

 

ה-PUNCH החדשים של רוקפורד פחות צורחים מהסדרות הקודמות (הלו, מה העניין של ארבעת הטוויטרים?) אך כאן גם מאבדים את היחודיות שלהם.

 

ממליץ לך לשמוע לפני שאתה מחליט, כי גם האודיופיל הכי גדול בעולם לא יקלע לטעם שלך.

מאוד מעניין אותי למה...?
פורסם

יצא לי לשמוע את כל הסטים של מורל. חלק שמעתי יותר חלק פחות, אבל בגדול לא התלהבתי כ"כ. הם נותנים סאונד טוב, אך התרשמתי הרבה פחות מהרבה אנשים אחרים שעשו ממורל משהו מדהים.

שמעתי את האלייט 3WAY, שומעים טוב אבל לא כמו שהרבה אנשים מתארים. בטח לא ברמה שמתקרבת ל-FNQ של רוקפורד (הסט הכי טוב ששמעתי עד היום. שמעתי אותו 3 פעמים ברכבים שונים, כל פעם התרשמתי מחדש).

 

לפחות מההכרות שלי עם מורל, לא מתלהב ולא חובב גדול שלהם. אני לא מדבר על זה שלכמעט כל לקוח (כמעט - יש יוצאי דופן) נשרף רמקול ולא תמיד פעם אחת. אז אמנם מורל מחליפים ישר ולא עושים בעיות, אבל עדיין שזה אצל הרבה זה אומר משהו.

הימים הקשים חלפו :-)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...