Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדבקות...


Road Master 1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי אר אם איקס 50 סמ'ק 2002.

עכשיו המדבקות שלו מתקלפות פה ושם ורציתי להחליף אותן...

עכשיו איפה הכי זול לקנות מדבקות כאלו?, אם יש מישהו שמתעסק עם זה ורוצה למכור שישלח לי הודעה בפרטי...

http://roadmaster.pic.co.il <-- האופנוע שלי!!!
פורסם

הכי טוב שתלך לחנות שמייצרת מדבקות (רח' הרכבת פינת דרך פת"ת יש אחת)

 

עכשיו שמעתי שהם די בסדר במחירים

 

עכשיו רציתי להבין מדוע כל מילה שנייה שלך היא עכשיו?

 

עכשיו אני אסיים את הידיעה, עכשיו..

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

עופר אבניר יש להם...אבל הם יקרים...

 

אם מישהוא מכיר אחד מאיזור המרכז גם יעזור לי כי אני צריך מדבקה לפיירינג הימני...שלי בכלל מקולפת...

פורסם

כרוב קרעת אותי:roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: הוא בטח הבן של סטלה המגמרת.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
1.יופי הפכנו מפורום רכבים לגן ילדים... אז הבנו רשמתי הרבה "עכשיו" !.

2. קיבלתי הצעת מחיר על סת מדבקות לכל האופנוע ב-400 ש'ח.

מה אתם חושבים מחיר הוגן?

פורום רכבים לא היינו מעולם - פורום של אנשים בוגרים שכותבים על אופנועים (ללא שגיאות כתיב או שפת רחוב) - נשארנו.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
לאאא...חיפשתי תמונות פורנו ולא מצאתי.

כרובי,לא רוצה להפריע באמצע שרשור מהנה זה אבל...יש כאן תמונות שעושות לי את זה יותר מבאתרי פורנו:twisted:8)

 

צביקה

פורסם

בתשובה לשאלה בקשר למדבקות-יש בירושלים מכון גרפי שנקרא גרפיטי,אתה יכול ללכת לשם לתכנן איתם את סוג המדבקה לשלם בערך 50 שקל ויש לך מדבקה מדהימה...זה מה שאני ועוד חבר עשינו ויצא מעולה...ממליץ בחום!

ראשון לישורת וראשון לחצות את קו הסיום.כל צעד מחושב...,

עם דמעות בעניים הוא מודה לקבוצה, לספונסרים שלו , לקהל , לשופטים , למזג האויר , לכל העולם ולהוריו שהביאוהו עד הלום!:wave2:

פורסם
כרובי,לא רוצה להפריע באמצע שרשור מהנה זה אבל...יש כאן תמונות שעושות לי את זה יותר מבאתרי פורנו:twisted:8)

 

צביקה

אוי ואבוי - זה מה שאתה חושב שאתה מסתכל כאן על תמונות בפורום ? אותן מחשבות שמתאימות לאתרי פורנו ?

 

אני כבר מסיר את התמונה שלי מהפרופיל האישי ! סוטה !

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

אם אתה רוצה?

 

נשארו לי מדבקות ניקוטין ששמים על הכתף, מהתקופה שניסיתי להפסיק לעשן.

ויש לי מדבקות נגד כאבי גב.

זה נחשב???????????

אם כן אתן לך אותם חינם לRMX שלך.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
אם אתה רוצה?

 

נשארו לי מדבקות ניקוטין ששמים על הכתף, מהתקופה שניסיתי להפסיק לעשן.

ויש לי מדבקות נגד כאבי גב.

זה נחשב???????????

אם כן אתן לך אותם חינם לRMX שלך.

אין הפעם נשפכתי מצחוק...:???::???: :???:
http://roadmaster.pic.co.il <-- האופנוע שלי!!!
×
×
  • תוכן חדש...