Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תיק *קל* ללפטופ 15" (לשימוש יומיומי)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאמור - מילת המפתח היא קל משקל!

 

התיק ישמש לנסיעות יומיומיות ברכבות/אוטובוסים,

צריך לאחסן לפטופ 15.6", ולשמור עליו עם ריפוד סביר, בדגש על תחתית מרופדת (שאני לא אפחד "לזרוק" את התיק על הרצפה).

 

בנוסף - צריך להחזיק בקבוק מים חצי ליטר (אפשר בכיס חיצוני ואפשר גם סתם זרוק בפנים), ספר לימוד + מחברת בפורמט A4 (לא כל יום), ותא או שניים לפיצ'פקעס קטנים (אוזניות, מטען, כבל USB וכו').

 

אם החלק שנצמד לגב נושם במיוחד, או עשוי רשת - בכלל מצויין!

 

תיקים כמו אאוטדור (מרופדים מבד עבה) יורדים מהפרק - כי רובם פשוט מגושמים מדי.

מחפש משהו יותר קליל - ואם אפשר לא יקר מדי. (והכי טוב שיהיה שחור)

 

תודה!

בברכה!

יונתן.

פורסם
במילים אחרות: שיתאים לקורסים של האונ' הפתוחה :)

(ובהצלחה לכל מי שניגש מחר)

 

בינגו :)

 

אכן שיהיה בהצלחה!

בברכה!

יונתן.

פורסם

אני קניתי לא מזמן תיק של סמסונייט. יקר אבל מאוד נוח.

 

יש תא מרופד ללפטוף, מקום לניירת ופיצ'יפקאס, נראה טוב ומאוד קל.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ממליץ על Timbuk2, נוחים, קלים ומאוד נגישים מכיוון שתוכננו בשביל שליחי אופניים, אפשר להגיע לכל התאים בלי להוריד את התיק מהגב.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

15" ללימודים? הבעיה שלך זה גודל ומשקל הלפטופ , לא התיק.

 

בתור סטודנט שעבר את כל הגדלים כמעט (11 , 12 , 13 ו15) לא הייתי הולך ללימודים ולהיסתובב עם התיק כל היום עם לפטופ 15".

(אולי פרו רטינה ששוקל כמו 13" אבל זה מקרה יוצא דופן אחד.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
15" ללימודים? הבעיה שלך זה גודל ומשקל הלפטופ , לא התיק.

 

בתור סטודנט שעבר את כל הגדלים כמעט (11 , 12 , 13 ו15) לא הייתי הולך ללימודים ולהיסתובב עם התיק כל היום עם לפטופ 15".

(אולי פרו רטינה ששוקל כמו 13" אבל זה מקרה יוצא דופן אחד.

 

הסתובבתי כמעט 8 שנים עם לפטופ 12.1" (XPS M1210),

בשלב מסויים הרגשתי שהמסך קטן לי מדי, וזו הסיבה שעברתי ל15.

 

מבחינת שינוי משקל - מדובר בכ 200 גרם יותר מה12" הישן שהיה לי, ככה שלא מדובר על ויתור גדול מדי במשקל (לעומת המחיר הכפול של הרטינה 15 עם אותו אבזור).

מי כמוך יודע את ההתלבטות שהייתה לי לגבי המק בוק, אבל בסוף ההגיון הכלכלי גבר עלי

(אם נגיד הייתי גרפיקאי במקצועי - זה היה כלי עבודה מוצדק, כל תירוץ אחר לזרוק 15 אלף על מחשב לא מוצדק מבחינתי כרגע).

 

אבל התכנסנו לטובת תיקים ולא מחשבים (על זה היו שני שרשורים אחרים)

 

סמסונייט קצת יקר לדעתי - ולא ראיתי תיק שאהבתי במיוחד שהצדיק את המחיר.

הטימבוקטו נראים מעניינים - יש להם משווק בארץ? (שלא מכפיל את המחיר?)

 

 

אשמח לעוד המלצות בבקשה?

בברכה!

יונתן.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

היבואן של Timbuk2 בארץ זה קרוקס.. ויש להם לפעמים אחלה מבצעים ואז המחיר אפילו יותר זול מחו"ל, מעבר לזה יש גם בבאג והם מוכרים בכל פעם שיש מבצע ב50%.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם
היבואן של Timbuk2 בארץ זה קרוקס.. ויש להם לפעמים אחלה מבצעים ואז המחיר אפילו יותר זול מחו"ל, מעבר לזה יש גם בבאג והם מוכרים בכל פעם שיש מבצע ב50%.

 

טוב - הייתה לי הזדמנות היום, אז קפצתי לקניון,

 

הדגם הבודד שראיתי של טימבוקטו הוריד אותם מהפרק (בכללי לא מרגיש איכותי כל כך).

 

לעומת זאת - ראיתי בIDIGITAL תיק של חברת STM דגם IMPULSE

 

המחיר אצלם הוא 430 שקל - לא מטורף, אבל גם ממש לא זול. (בערך כמו באיביי)

 

מכיוון שלרוב IDIGITAL מתמחרים 10%-20% יותר יקר את כל האביזרים,

תהיתי אם מישהו יודע איפה אפשר למצוא תיקים של החברה במחירים יותר טובים?

אולי דרך יבואן או חנות אחרת שמביאה אותם, או אם מישהו שמע על מבצעים מעניינים?

בברכה!

יונתן.

פורסם
טוב - הייתה לי הזדמנות היום, אז קפצתי לקניון,

 

הדגם הבודד שראיתי של טימבוקטו הוריד אותם מהפרק (בכללי לא מרגיש איכותי כל כך).

 

לעומת זאת - ראיתי בIDIGITAL תיק של חברת STM דגם IMPULSE

 

המחיר אצלם הוא 430 שקל - לא מטורף, אבל גם ממש לא זול. (בערך כמו באיביי)

 

מכיוון שלרוב IDIGITAL מתמחרים 10%-20% יותר יקר את כל האביזרים,

תהיתי אם מישהו יודע איפה אפשר למצוא תיקים של החברה במחירים יותר טובים?

אולי דרך יבואן או חנות אחרת שמביאה אותם, או אם מישהו שמע על מבצעים מעניינים?

 

יש לך מחר את היום מבצעים של 'סמארט טיוסדי' על כל מיני טאבלטים וסלולרים. אולי תצליח לגרד שם הנחה בעקיפין על תיק, שווה בדיקה

פורסם
בתור סטודנט שעבר את כל הגדלים כמעט (11 , 12 , 13 ו15)

 

בנאדם, אתה יודע לעשות חיים...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

או שהייתי הרבה זמן סטודנט (שנה וחצי מכונות בתל אביב - 15" של ibm ועוד 4 שנים של מדעי מחשב בבינתחומי - 12" סדרה x של ibm שהפך ל13" מקבוק שהפך ל11" מקבוק אייר)

ובכלליות עם לפטופים מאז 2004 בנוסף למחשב אישי.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

עדכון:

 

אתמול נרכש התיק המיוחל!

 

אחרי סקר שוק וביקור בכל החנויות הסטנדרטיות (באג, סמסונייט, חנויות תיקים, אופיס דיפו, קרביץ ועוד כמה שאני בטח שוכח),

עברתי על כל תיק לפטופ אפשרי - ובסוף חזרתי לאיי-דיגיטל - ורכשתי את הSTM Impulse. (לצערי המבצע של הטאבלטים חל רק על אביזרים של טבלטים אז לא היה מחיר מיוחד)

 

כנראה לא סתם אפל עובדים איתם - התיק הזה פשוט מעולה ומתעלה על כל האחרים שראיתי!

תמיכה איכותית לגב, כיס ייעודי ללפטופ 15.6" (שמכסה לחלוטין את כל המחשב ולא משאיר חלקים חשופים) יש גם כיס ייעודי לטאבלט, ושניהם מרופדים בבד רך מאוד שמגן על הציפוי החיצוני של המחשב/טאבלט.

 

בנוסף - הפרופיל של התיק מאוד רזה - הוא לא מרגיש "מנופח" ועדיין הצליח לאכלס בכבוד לפטופ, קלסר מלא בדפים (!) ושלושה ספרים גדולים של האוניברסיטה הפתוחה (!!) ועדיין נשאר מקום לפיצ'פקעס.

משקל התיק - קילו אחד בדיוק (בערך כמו התיק הקודם שלי שהיה בלי תמיכה בגב כלל).

 

אה - וסתם בתור קוריוז - חייבים לאהוב חברה שמצמידה כזאת תגית לתיקים שלה! :lol:attachment.php?attachmentid=353634&stc=1&d=1379515051

2013-09-17 19.58.33.jpg

בברכה!

יונתן.

×
×
  • תוכן חדש...