Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תיק *קל* ללפטופ 15" (לשימוש יומיומי)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פנק אותנו בתמונה של התיק הנבחר...

 

למען האמת התיק לא שונה מהתמונות ברשת (בלינק שצירפתי כמה הודעות לפני זה),

 

http://store.apple.com/au/product/HC635ZM/A/stm-15-impulse-medium-laptop-backpack

 

וכאן אפשר לראות סקירת וידאו דיי ממצה שלו:

 

 

אם מאוד תרצה - אוכל לעלות כמה תמונות מקוריות שלי מחר (כשיהיה אור יום ואוכל לצלם אותו).

אבל בגדול זה התיק - ואני ממש מבסוט על הקניה שלו!

 

היתרון הכי גדול לדעתי הוא ריפוד תא המחשב, שעשוי מפליז איכותי ורך, שמכסה את כל הגודל של המחשב (בשונה מכיסי 3/4 עם רצועת הידוק מגומי כמו שיש בכל מיני תיקים אחרים).

בצורה כזאת - אף פיסה של המסך/מחשב - אינן חשופות לחפצים אחרים שנמצאים בתיק, ואין סכנה של שריטות,

(בתיק הקודם שלי - הייתי משתמש בכיסוי נאופרן נוסף, כאן זה לא נחוץ כבר).

בברכה!

יונתן.

פורסם
נחמד שיש 2 כיסים ייעודיים עבור לפטופ וטאבלט. כמה עולה תיק כזה?

 

429 ש"ח.

 

לא זול כמו case-logic, או swiss,

אבל יותר זול מ-samsonite (וגם עולה עליו ברמה לדעתי).

בברכה!

יונתן.

פורסם
אני הזמנתי את התיק שבתמונה SWISS GEAR ללפטופ 15.6". 44 דולר באיביי.

 

יש לך דרך בטוחה לדעת שזה לא חיקוי סיני? (המחיר קצת מחשיד לאור חצי המחיר ביחס לאתר SWISS)

 

 

SKINS - מצרף לך תמונות של כל התכולה שהצלחתי לדחוף לתוכו :wink:

(וגם הוכחה שהוא נסגר עם כל הציוד בתוכו)

2013-09-21 12.13.08.jpg

2013-09-21 12.12.39.jpg

בברכה!

יונתן.

×
×
  • תוכן חדש...