Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מדובר על סיוויק 00'

 

אני לא רואה איך זה רלוונטי:wink:

 

האם יש לך חיישני אורות שמתריאים על הנורות השרופות ברכב?

כי אם לא אז לא משנה לך איזה צריכה אמורה להיות לנורה.

אצלי כאשר הצריכה יורדת המערכת מזהה כי הנורה שרופה.

אין צורך בחתימה....

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בטסט יותר קל להעביר רכבים שמותקן עליהם קסנון לא מקורי אם קיימים דגמים כאלה (יותר יקרים ומאובזרים) שנמכרים בארץ עם קסנון.

אני למשל העברתי את הרכב עם קסנון לא מקורי, מהסיבה הפשוטה שיש דגם אחד יותר מפואר של הונדה שמגיע עם קסנון מקורי מהחברה, לכן המכון לא בודק, אכפת להם רק שעוצמת ההארה הנמדדת תהיה תקינה ולא פחות.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

חברים מי שהזמין פה את הקסנון בעלות של 25$ וזה כמובן יגיע אליו, שלא ישכח לתת ביקורת ואפילו להעלות קצת תמונות.

אין צורך בחתימה....

פורסם

אצלי הוא עובד בינתיים טוב,

ישלו ריצודים מדי פעם, המגבר כנראה.

אבל זה משהו שרק פדנט כמוני יראה, מי שמולי בכביש לא רואה את זה.

לגבי צבע, באור יום הוא מקבל גוון של Mtec Cosmos Blue.

בלילה הוא נהיה לבן עם נגיעות ירוק כזה, בכל אופן על האוטו שלי עם העדשה לא רואים שזה קסנון.

שאני נוסע מאחורי רכב כן שמים לב על הגוון שיש על האוטו שלו.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם
אצלי הוא עובד בינתיים טוב,

ישלו ריצודים מדי פעם, המגבר כנראה.

אבל זה משהו שרק פדנט כמוני יראה, מי שמולי בכביש לא רואה את זה.

לגבי צבע, באור יום הוא מקבל גוון של Mtec Cosmos Blue.

בלילה הוא נהיה לבן עם נגיעות ירוק כזה, בכל אופן על האוטו שלי עם העדשה לא רואים שזה קסנון.

שאני נוסע מאחורי רכב כן שמים לב על הגוון שיש על האוטו שלו.

 

יש אפשרות להעלות תמונות?

אין צורך בחתימה....

פורסם

Danix60 אצלך הקסנון על הרנו?

איך הוא מאיר ללא העדשה?

נתקלת בבעיות עם משטרה?

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

פורסם

אצלי זה על הרנו,

התמונה בפרופיל ישנה יותר,

הרכבתי זוג פנסים של רנו קליאו ספורט, יש להם עדשה.

בינתיים לא היו בעיות עם המשטרה כלל.

 

אדם :

בשעה זו עם פנסים דלוקים זה לבן גם נגיעות צהוב בקטנה.

במצלמה זה יוצא לי ירוק :S

ניסיתי לצלם אבל זה לא מצלם כמו שצריך

 

עריכה : עם המצלמה שלי הצליח.

בלילה יש נטייה לקצת כחול, את כל התמרורים אני רואה בלבן.

 

dnp5.jpg

אגב זה נורות 4300K

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם
אצלי זה על הרנו,

התמונה בפרופיל ישנה יותר,

הרכבתי זוג פנסים של רנו קליאו ספורט, יש להם עדשה.

בינתיים לא היו בעיות עם המשטרה כלל.

 

אדם :

בשעה זו עם פנסים דלוקים זה לבן גם נגיעות צהוב בקטנה.

במצלמה זה יוצא לי ירוק :S

ניסיתי לצלם אבל זה לא מצלם כמו שצריך

 

עריכה : עם המצלמה שלי הצליח.

בלילה יש נטייה לקצת כחול, את כל התמרורים אני רואה בלבן.

 

dnp5.jpg

אגב זה נורות 4300K

 

עדיין אפשר לראות שה-4300 זה אור לבן נקי ויפה, כמו שיש ברוב דגמי היוקרה ביניים, כמו בסופרבים וכו'.

לדעתי יפה.

תודה על השיתוף!

אין צורך בחתימה....

פורסם

הבעיה היחידה שיש ריצודים מדי פעם, אבל מתרגלים וכבר לא שמים לב.

אל תשכח שבקסנון מקורי מכל זוית את רואה צבע אחר בקסנון, זה מה שיפה :-D

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

אוקי נשברתי, הזמנתי מנורות MTEC super white הלוגן, נקווה שהם ייתנו אור לבן ויפה, אם לא אני ייקנה קסנון מאיביי ונקווה שאני יצליח לכוון אותו ככה שאני לא יסנוור את כולם בכביש, אם שתיהם לא יהיו משהו נחזור להלוגן רגיל.

 

את הנורות הזמנתי מ- .hids-direct איך האתר? המשלוחים מגיעים יחסית מהר ללא בעיות?

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

פורסם

Hid direct

אתר מאוד טוב בעל שירות מעולה ! משלוח בערך שבוע/ שבוע וקצת.

יש מצב תקבל ריחן מתנה לרכב :)

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם
אוקי נשברתי, הזמנתי מנורות MTEC super white הלוגן, נקווה שהם ייתנו אור לבן ויפה, אם לא אני ייקנה קסנון מאיביי ונקווה שאני יצליח לכוון אותו ככה שאני לא יסנוור את כולם בכביש, אם שתיהם לא יהיו משהו נחזור להלוגן רגיל.

 

את הנורות הזמנתי מ- .hids-direct איך האתר? המשלוחים מגיעים יחסית מהר ללא בעיות?

 

אתר מעולה!

בנוסף שימו לב שיש להם גם ערכות שלהם של קסנון, והם אפילו נותנים עליהן אחריות + ערכות CANBUS + מחירים סבירים.

 

http://www.hids-direct.co.uk/h1-35w-ultra-canbus-hid-xenon-conversion-kits/

אין צורך בחתימה....

פורסם

יש לי קסנון שעובד מעולה, ובכל זאת הזמנתי גם אני עכשיו את ה- MTEC Super white

האמת שממש מסקרן אותי לבדוק עד כמה הלבן הוא באמת לבן כמו הקסנון

18 ליש״ט כולל משלוח מהיר מאנגליה

פורסם
בטסט יותר קל להעביר רכבים שמותקן עליהם קסנון לא מקורי אם קיימים דגמים כאלה (יותר יקרים ומאובזרים) שנמכרים בארץ עם קסנון.

אני למשל העברתי את הרכב עם קסנון לא מקורי, מהסיבה הפשוטה שיש דגם אחד יותר מפואר של הונדה שמגיע עם קסנון מקורי מהחברה, לכן המכון לא בודק, אכפת להם רק שעוצמת ההארה הנמדדת תהיה תקינה ולא פחות.

 

באיזה גוון הקסנון שלך?


×
×
  • תוכן חדש...