Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תוכל להעלות תמונות? אני גם מתלבט לפני הזמנה לאקורד שלי ואני רוצה את הגוון של הקסנון המקורי של הונדה אבל אני עדיין מתלבט אם להזמין 4300k

פורסם
תוכל להעלות תמונות? אני גם מתלבט לפני הזמנה לאקורד שלי ואני רוצה את הגוון של הקסנון המקורי של הונדה אבל אני עדיין מתלבט אם להזמין 4300k

 

הגוון בסיויק ובאקורד לדעתי שונה.

בסיויק יותר לכיוון הכחלכל, באקורד לבן צחור שמשדר יותר יוקרה. מניח 4300K ו6000K

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

טוב אז לאחר כמה בדיקות החלטתי להזמין נורה רגילה של אוסרם.

מצאתי אתר בריטי(בעל חנות ב-EBAY) עם מחיר מצחיק של 18$ עבור זוג נורות OSRAM COOL BLUE INTENSE.

היו לי הרבה נורות של אוסרם אבל את הנורה הזו עוד לא הייתה לי.

קראתי תגובות סבירות+ בפורומים בעולם.

אין צורך בחתימה....

פורסם
טוב אז לאחר כמה בדיקות החלטתי להזמין נורה רגילה של אוסרם.

מצאתי אתר בריטי(בעל חנות ב-EBAY) עם מחיר מצחיק של 18$ עבור זוג נורות OSRAM COOL BLUE INTENSE.

היו לי הרבה נורות של אוסרם אבל את הנורה הזו עוד לא הייתה לי.

קראתי תגובות סבירות+ בפורומים בעולם.

 

נורה פשוט מעולה.

מורכבת כרגע על רכבי.

"יאללה בירי".

פורסם

לא יודע מזה הדגם שיש לך ובמה הוא שונה מ OSRAM COOL BLUE שפעם קניתי ופשוט רואים פחות טוב איתם ועוד זה היה על רכב חדש בן חודש ככה שלא יכול להיות שזה בגלל פנסים ישנים\ דהויים או כל סיבה אחרת.

פורסם

על פי האתר של Osram ומתוך דפי הנתונים הטכניים שלהם (TDS), כל הנורות מהמשפחות: cool blue intense, night breaker ו-Original line (הפשוטות והזולות ביותר), הן בעלות עוצמת תאורה זהה לחלוטין.

H4 - 1650lm

H7 - 1500lm

H11 - 1350lm

ההבדל היחידי הוא בגוון.

הגוון נוצר ע"י פילטר אשר מולבש על הנורות השונות ומעביר רק אורכי גל מסויימים.

כתוצאה מכך עוצמת התאורה יורדת, ובכדי להתגבר על בעיה זו Osram (וכל שאר החברות) מורידות את עובי חוט הלהט בכדי שילהט בעוצמה גבוהה יותר, מה שלבסוף יביא את עוצמת התאורה לעוצמה הרצויה (כלומר שוות ערך לנורות הרגילות).

יחד עם זאת, הורדת עובי החוט מקצרת משמעותית את אורך החיים של הנורה.

כך לדוגמא נורה מהסדרה הרגילה זמן מחצית חיים עומד על 500-550 שעות, זאת בזמן שנורה מסדרה night breaker תחזיק 250 שעות ונורה מקבילה מסדרת cool blue תחזיק רק 100 שעות (ובמקרה של H4 כ-50 שעות).

כל האמור נמצא בדפי הנתונים הטכניים!

 

רוצים שיפור בעוצמת התאורה?

רוצים לעשות זאת ללא הסתבכות מיותרת עם קיטים HID ולהישאר חוקיים?

תבדקו אם יש אפשרות להחליף את הנורה שלכם לסוג נורה חזקה יותר (בעלת לומנס גבוה).

 

לדוגמא, אצלי ברכב היו נורות H11 אשר דיי חלשות כפי שכבר ראיתם.

מבדיקה קצרה ברשת התברר כי אני יכול בקלות יתרה להחליף רותן עם נורות H9.

H9 הן הנורות הכי עוצמתיות שיש (זה קשור לבמנה הנורה) כאשר הן מספקות 2100 לומנס.

כלומר ע"י שינוי פשוט ביותר, אשר לקח לי לא יותר מ-10 דקות, השגתי עוצמת תאורה גבוהה ב-55%!!

 

למעשה, כיום עוצמת התאורה שלי קרובה מאוד לקסנון (~2500-2700lm).

פורסם
על פי האתר של Osram ומתוך דפי הנתונים הטכניים שלהם (TDS), כל הנורות מהמשפחות: cool blue intense, night breaker ו-Original line (הפשוטות והזולות ביותר), הן בעלות עוצמת תאורה זהה לחלוטין.

H4 - 1650lm

H7 - 1500lm

H11 - 1350lm

ההבדל היחידי הוא בגוון.

הגוון נוצר ע"י פילטר אשר מולבש על הנורות השונות ומעביר רק אורכי גל מסויימים.

כתוצאה מכך עוצמת התאורה יורדת, ובכדי להתגבר על בעיה זו Osram (וכל שאר החברות) מורידות את עובי חוט הלהט בכדי שילהט בעוצמה גבוהה יותר, מה שלבסוף יביא את עוצמת התאורה לעוצמה הרצויה (כלומר שוות ערך לנורות הרגילות).

יחד עם זאת, הורדת עובי החוט מקצרת משמעותית את אורך החיים של הנורה.

כך לדוגמא נורה מהסדרה הרגילה זמן מחצית חיים עומד על 500-550 שעות, זאת בזמן שנורה מסדרה night breaker תחזיק 250 שעות ונורה מקבילה מסדרת cool blue תחזיק רק 100 שעות (ובמקרה של H4 כ-50 שעות).

כל האמור נמצא בדפי הנתונים הטכניים!

 

רוצים שיפור בעוצמת התאורה?

רוצים לעשות זאת ללא הסתבכות מיותרת עם קיטים HID ולהישאר חוקיים?

תבדקו אם יש אפשרות להחליף את הנורה שלכם לסוג נורה חזקה יותר (בעלת לומנס גבוה).

 

לדוגמא, אצלי ברכב היו נורות H11 אשר דיי חלשות כפי שכבר ראיתם.

מבדיקה קצרה ברשת התברר כי אני יכול בקלות יתרה להחליף רותן עם נורות H9.

H9 הן הנורות הכי עוצמתיות שיש (זה קשור לבמנה הנורה) כאשר הן מספקות 2100 לומנס.

כלומר ע"י שינוי פשוט ביותר, אשר לקח לי לא יותר מ-10 דקות, השגתי עוצמת תאורה גבוהה ב-55%!!

 

למעשה, כיום עוצמת התאורה שלי קרובה מאוד לקסנון (~2500-2700lm).

 

 

אחלה הסבר! בהחלט שלא ניתן לחלוק עלייך.

בנוגע לשינוי הנורה, ראיתי כי גוף הנורה H9 די זהה לנורות H11.

כיצד עשית את השינוי?

אין צורך בחתימה....

פורסם
אחלה הסבר! בהחלט שלא ניתן לחלוק עלייך.

בנוגע לשינוי הנורה, ראיתי כי גוף הנורה H9 די זהה לנורות H11.

כיצד עשית את השינוי?

 

תחפש מדריך ברשת.

בעיקרון כל ההבדל הוא שבתוך המחבר של המנורה יש פין קטן נוסף אשר לא מופיע בנורת H11.

להסיר אותו עם סכין יפנית לקח לי דקה בערך, וזהו, עכשיו הנורה זהה לנורת H11 רגילה ונכנסת באופן מושלם לבית המנורה.

פורסם
יש לי שאלה לכל אלה שהתקינו, איך הסתרתם את הבלאסרטים וכל החיווט?

אצלי פירקו את הגלגלים הקדמיים, והתקינו מלמטה למעלה, הבלאסט יושב מש בתחתית ומוצמד עליו איזולירבנד שחור כדי שלא יבלוט וקשור באזיקונים לחלק ברזלי כזה מתחת לפנסים, גם הבוחן תנועה הכי מוכשר לא יעלה על זה אלא אם כן יש לו כוח להרים לך את הרכב על ג'ק ולפרק את הגלגלים.

בתוך הפנס עצמו.

ברור לך שאם אתה נופל על שוטר תנועה עם שכל קצת ישר שמחפש אותך הוא ימצא את זה בקלות נכון? תמשוך את זה לתחתית הרכב כדי שלא יבלוט.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם
לא יודע מזה הדגם שיש לך ובמה הוא שונה מ OSRAM COOL BLUE שפעם קניתי ופשוט רואים פחות טוב איתם ועוד זה היה על רכב חדש בן חודש ככה שלא יכול להיות שזה בגלל פנסים ישנים\ דהויים או כל סיבה אחרת.

 

יש הבדל גדול בין cool blue ו cool blue intense.

אל תתבלבל.

"יאללה בירי".


×
×
  • תוכן חדש...