Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מה ההבדל בין cool blue ו cool blue intense?

 

ה-INTENSE משופרת קלות.

מוציאה 4200K מול 4000K של הקול בלו הרגילות.

ו-20% תוספת אור, לעומת 10% תוספת אור של הקול בלו הרגילות.

אין צורך בחתימה....

פורסם

טוב אז היום קיבלתי את ה-OSRAM COOL BLUE INTENSE.

האור לבן ללא שום נגיעות של צהוב.

יש לומר שחוץ מהדימונד ויז'ן שהיו לי לפני כמה שנים, זו הנורה הלבנה ביותר ששמתי על כלי רכב בבעלותי.

עוצמת הארה של הנורה נראית כמו נורה רגילה, אני לא חש או רואה בהבדל.

אצלי ברכב ישנה עדשה מה שהופך את העניין ליוקרתי ואלגנטי, ולא נראה שיטריד את מנוחתם של השוטרים באשר הם.(למרות שהנורה חוקית).

הנורות הגיעו די מהר מספק בריטי שבעברי, הזמנתי ממנו די הרבה ב-EBAY.

הגיע אליי בפחות משבוע ימים והמחיר כ-67 ש"ח לזוג נורות(כמובן כולל המשלוח).

צירפתי לכם תמונות, אפשר לראות את הנורות חנייה בצבען הצהוב, וכי אור הדרך לבן נקי.

הנורות הקודמות היו צהובות כצבע נורות החניה.

http://www.ebay.com/itm/350774606903?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

IMG_5644.JPG

IMG_5645.JPG

אין צורך בחתימה....

פורסם

אחרי שקראתי פה וחיפשתי קצת ברשת, כמו שאחד המשתמשים פה הסביר עדיף בולסט שהוא כולו מתכת, בנוסף גם עדיף שהחוט שמחובר לבולסט יהיה משושה ולא עגול עם פסים.

רוב הבולסטים שמשלבים מתכת בצדדים ופלסטיק באמצע הם אותם בולסטים מפלסטיק שהוסיפו עליהם שתי פחיות.

עוד דבר שחשוב לדעת זה ההבדלים בH4!

H4-1 זאת נורה שאין בה HI/LO

H4-2 זאת נורה שיש בה HI/LO, נורה שמשולבות בה שני נורות- הלוגן וקסנון, בד"כ האור נמוך הוא הלוגן.

H4-3 זאת נורה שיש בה HI/LO אבל! שני המצבים הם קסנון והשינוי נוצר ע"י מהלך טלסקופי של הנורה (עד כמה שהבנתי)

 

מה שמוזר, מחיפוש בחנויות ברשת מארה"ב ואנגליה, הרבה סטים "נחשבים" שם שיקרים מהסטים מאיביי פי 3 4 הם עם בולסט מפלסטיק.

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם

Artxes,תמונה מדהימה :crazyeyes

איך שהקסנון נראה על האוטו,פשוט מושלם.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
Artxes,תמונה מדהימה :crazyeyes

איך שהקסנון נראה על האוטו,פשוט מושלם.

כן את האמת הקסנון מוסיף הרבה לרכב במיוחד בלילה :)

גם רואים איתו יותר טוב מהאורות הרגילים המאפנים האלה.

דבר אחד שאני צריך לעשות זה להחליף את המנורות הצהובות בפנס ואז הרכב מושלם :)

אולי גם השחרת חלונות:evil:

פורסם

הנורות הצהובות זה עניין של כמה דקות החלפה אבל לדעתי הן מעניקות לרכב מראה מקורי ויוקרתי יותר.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

גם נראה מקורי יותר ככה, כמו המכוניות שמגיעות עם קסנון שבהם הנורות של האורות חנייה בצבע צהוב ורק האור דרך קסנון, גם ככה אור קסנון הוא חזק אז הנורות הצהובות הקטנות בכלל לא משפיעות. זה מפריע רק אם שמים סתם נורות של אור לבן שהוא חלש.

פורסם
מה זה canbus סליחה על הבורות?

 

אלו נורות שמכילות רכיבים מוספים בכדי לעלות את הספק/התנגדות הנורה, ובכך למנוע תקלות על נורות שרופות ברכבים חדשים עם חיישנים המיועדים לכך.

 

ובפירושו המקצועי -

CAN-bus (קיצור של Controller Area Network, לעתים גם CAN network) הינו תקן תקשורת שתוכנן לאפשר למיקרו-בקרים והתקנים אחרים לתקשר האחד עם השני. תוכנן במקור לשימוש במערכות רכב אך משמש כיום גם בתחומים אחרים.

אין צורך בחתימה....

פורסם
אלו נורות שמכילות רכיבים מוספים בכדי לעלות את הספק/התנגדות הנורה, ובכך למנוע תקלות על נורות שרופות ברכבים חדשים עם חיישנים המיועדים לכך.

 

ובפירושו המקצועי -

CAN-bus (קיצור של Controller Area Network, לעתים גם CAN network) הינו תקן תקשורת שתוכנן לאפשר למיקרו-בקרים והתקנים אחרים לתקשר האחד עם השני. תוכנן במקור לשימוש במערכות רכב אך משמש כיום גם בתחומים אחרים.

 

זה שווה בכלל יש לי פאסט 2007 זה הכרחי?

פורסם

כמו שאדם הסביר זה מונע שגיאות של נורה שרופה,אם אני לא טועה הרכב לך מזהה נורות שרופות ובמקרה הזה אם תתקין לד שהוא לא מותאם הרכב יזהה את הנורה כשרופה ולא יזרים זרם לנורה זו.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21


×
×
  • תוכן חדש...