Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רדיו דיסק סטנדרטי בלי שום כניסה כמו AUX USB SD וכו', ואני רוצה לקנות את זה

 

dx.com/p/200w-detachable-front-panel-in-dash-2-8-lcd-car-stereo-mp3-player-w-fm-radio-usb-sd-aux-dc-12v-90316

 

השאלה שלי אם הוא יתאים לי לרכב ויקלוט תחנות רדיו בצורה טובה?

פורסם

על פניו עושה רושם שהמכשיר קולט תדרים בטווח 87.5-108 כמו בישראל

בנוגע לאיכות הקליטה של הרדיו לא ניתן לדעת זה תלוי במכשיר עצמו וגם באיכות האנטנה.

מעבר לזה אתה לא חייב להזמין מ-DX כנס ל"זאפ" ויש לך שפע של מכשירים זולים כמו זה.

אישית לא הייתי ממליץ לך על המכשיר הנ"ל או על מכשיר אחר באותה רמה אלו מכשירים בסיסיים שאיכות היא

לא הצד החזק שלהם בלשון המעטה ,רכוש מכשיר מותג טוב וזול כמו פיוניר למשל

ותהנה גם מאיכות וגם מאמינות לטווח ארוך.

פורסם

תבדוק בארץ

 

אתה מסתכן בכל כך הרבה דברים בהזמנה מחו"ל

- אין אחריות (אתה לא תשלח רדיו דיסק חזרה לסין)

- חוסר תאימות בהגדרות, תדרים וכדומה

- מכס/משרד התחבורה יעצור (עלול עוד להנפיץ שזה בטיחותי ואתה תצטרך להמציא אישור)

×
×
  • תוכן חדש...