Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באמת שאתה חושב יותר מדי וגורר מים,תביא את האודיסון,אין לך איפה לטעות עם תקציב כזה,לא מאמין שתצטרך משהו מעבר כשאתה שומע מוזיקה עם קפה בבוקר.

 

שאר הכסף גם אם יש לך פנוי תשמור בצד להתקנה איכותית ותסיים עם הקפה בבוקר,בעתיד כשעבור לסנדוויץ בצהריים תרצה משהו אחר,תמיד תוכל להחליף. :wink:

Scan Speak

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא מאמין שתצטרך משהו מעבר כשאתה שומע מוזיקה עם קפה בבוקר.

:wink:

 

זה מה שאמרתי גם על ה-1004 שקניתי אותו.8)

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

פורסם

אקטיבי עם LRX4.1K- זה בדיוק מה שאני מנסה למנוע ממך לעשות.

לא להגיע למצב שבו אתה מבזבז 2 ערוצי הגברה חזקים על טוויטרים שלא צריכים חצי מזה.

לא להגיע למצב שבו אתה נשאר עם LRX לוופרים בזמן שיכולת להרשות לעצמך מגבר ברמה אחת מעל.

לא להגיע למצב שבו יש לך מגבר מגושר לסאב שלא ממצה את הסאב באופן אופטימלי כמו מונובלוק.

לא להגיע למצב שרק הוצאת סכום מכובד של כסף וכבר השדרוג הבא דופק בדלת כי השדרוג הנוכחי לא הספיק.

אני מקווה שאתה נכנס לראש שלי. וההודעה האחרונה שלך ממש מדגישה את מה שכתבתי

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
אני לא יודע כמה זה דחוף לך השדרוג אבל בשבוע-שבועיים הקרובים כנראה מעלה למכירה JL AUDIO 300/2. קצת פחות מ1500 ש"ח...

 

מה התחלת לבנות אוסף? :lol:

 

אין לו את הפאסון של האודיסון, אבל אני אוהב את ה jl.

SCANSPEAK

פורסם

האמת שההודעה האחרונה שלי הייתה בצחוק..

אל תדאג אני לא אעשה את כל זה. זאת לא המטרה, המטרה זה לקבל מקסימום במחיר מינימום.

וכרגע, זה יהיה השדרוג האחרון שלי לתקופה יחסית ארוכה, חוץ מהסאב.

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

פורסם

שידרוג אחרון לתקופה ארוכה חוץ מ..

לא שמעת שמסתובב פה חיידק אלים בשם שידרוגיטיס, זה בדיוק משפט ההפעלה שלו!

 

1+ לסרול.

SCANSPEAK

פורסם

זה בסדר עומרי, אני קצת עייף ועולה לישון, תעבור שוב עלה שרשור בהזדמנות, ותקבל את המלצותיי כ 2-3 צעדים קדימה, לא כמחשבה רק על השדרוג הנוכחי, אלא גם על השניים שיבואו אחריו, בחודשים/שנים הקרובות.

שיהיה לילה טוב לכולנו, ואכן הכל בכיף וברוח שיפור עצמי וסביבתי, שמחתי לדון אתך בנושא, מקווה שחידשתי לך משהו, גם אני לקחתי מפה כמה דברים.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אעשה זאת.

תודה רבה על העזרה והמקצועיות. שמחתי לדון איתך ועם כולם.

לילה טוב לכולם.

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

פורסם
אקטיבי עם LRX4.1K- זה בדיוק מה שאני מנסה למנוע ממך לעשות.

לא להגיע למצב שבו אתה מבזבז 2 ערוצי הגברה חזקים על טוויטרים שלא צריכים חצי מזה.

לא להגיע למצב שבו אתה נשאר עם LRX לוופרים בזמן שיכולת להרשות לעצמך מגבר ברמה אחת מעל.

לא להגיע למצב שבו יש לך מגבר מגושר לסאב שלא ממצה את הסאב באופן אופטימלי כמו מונובלוק.

לא להגיע למצב שרק הוצאת סכום מכובד של כסף וכבר השדרוג הבא דופק בדלת כי השדרוג הנוכחי לא הספיק.

אני מקווה שאתה נכנס לראש שלי. וההודעה האחרונה שלך ממש מדגישה את מה שכתבתי

 

+1

מסכים עם כל מילה.


×
×
  • תוכן חדש...