Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ידיד שלי מעוניין לקנות מערכת לאוטו. יש לו שתי אפשרויות שמעניינות אותו, אשמח אם תגידו מה עדיף ואולי אם יש הצעות לשיפור (כמובן - גם התייחסות למחיר אם אפשר)

 

1. רדיו דיסק פיוניר 4650 (כולל MP3). רמקולים קדמיים פיוניר 170 ואט 5.5 אינץ'. אחוריים JBL אובליים 6X9 בעוצמה 210 ואט. כל זה ב-2500 ש"ח.

 

2. רדיו דיסק פיוניר 4600 (כולל MP3). רמקולים CADENCE (או משהו בסגנון) מקדימה קומפוננט ומאחור 6X9. המחיר זהה.

 

אני לא מכיר את החלקים האלו אז אין לי מושג אם הנתונים האלו מספיקים או לא. אם צריך עוד נתון - תגידו.

 

ותודה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

2500 שקל זה באמת יקר !

פיונר 560 מחיר 1000 שקל

קומפוננט מורל דוטק 850 שקל

אחרויים פיונר 240 וואט 270 שקל

מחיר 2120 התקנה עוד 150-200

הכול הכול 2500 גג גג גג גג ( נתתי הפרש במידה ומי שמוכר ימכור טיפה יותר יקר )

ומה שאתה הצעת פה לא מגיע לחצי מהאיכות וכולם פה יגידו לך את זה ...

פורסם
2500 שקל זה באמת יקר !

פיונר 560 מחיר 1000 שקל

קומפוננט מורל דוטק 850 שקל

אחרויים פיונר 240 וואט 270 שקל

מחיר 2120 התקנה עוד 150-200

הכול הכול 2500 גג גג גג גג ( נתתי הפרש במידה ומי שמוכר ימכור טיפה יותר יקר )

ומה שאתה הצעת פה לא מגיע לחצי מהאיכות וכולם פה יגידו לך את זה ...

תיקון קל... :

ההתקנה על הכל עולה יותר (הרבה יותר) ממאה חמישים או מאתיים שקלים.

הכל בסביבות 500 ש"ח ומעלה אצל כל מתקין בארץ.

(אצלי זה הרבה פחות כמובן ;) )

פורסם
גל אין פה מגבר....

זה רדיו דיסק קדמיים ואחוריים

לא לוקחים עלזה יותר מ 200 שקל

 

בלי קשר מה אתה אומר על המערכת ?

נשמע לא רע.

אבל ההתקנה תעלה יותר... רק רדיו דיסק זה מינימום 100 ש"ח בכל מקום...

אל תשכח שקומפוננט זה לא פשוט כמו רמקול...

פורסם

אם מתקין מקבל עבודה של יותר מדבר אחד להרכבה - הוא נותן מחיר.

אף מתקין שיקבל על עצמו פרוייקט (אפילו להרכיב רמקולים ורדיודיסק זה פרוייקט) לא יסתכל על מחירון.

פורסם

ומה עם כבלים לרמקולים וחיבור והתקנה? לדעתי זה אמור לעלות משהו כמו 300 ש"ח...

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

טוב שלא הגזמתם עם המחירים של ההתקנה,מתן צודק לגבי המחירים של ההתקנה וזה גם לא צריך לעלות יותר אין שם עבודה יותר משעה.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

שעה עבודה ?!!

אחי , רק על הכיוונים של המערכת הראשונה שלי, ביזבזתי לבן אדם חצי שעה,

ומדובר על מערכת עם מגבר ופאנל, זה הכל !

 

זה קצת קיצוני 100-200 שקל, היתי הולך לכיוון של גל, 300-400 בכיף

זה גם תלוי בעבודה, ובמיקום שתעשה זאת,

אני לא טוען שלא תוכל למצוא בזול, אבל לרוב, הזול גם שווה עבודה זולה (לא תמיד)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...