Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יתרונות וחסרונות של פיג'ו 106xs


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אופססססססס...יצאתי דפקט אההה?

טוב מצטער על אי ההבנה...

וכן זה 110,000 ק"מ ולא קמ"ש....לא מצפה להגיע איתו לירח...

דרך אגב אהבתי מאוד את המשפט שמישהו פה רשם "אם תסע מהר...שוטר...." משפט פצצה ונכון...

פורסם
מנוע 1600 על 106 זה די והותר האוטו ממש חזק.

הוא אולי חזק אבל לא זריז

 

יש לו גיר ארוך, וה1400 נחשב עדיף על פניו, ולכן גם יותר מבוקש.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
הוא אולי חזק אבל לא זריז

 

יש לו גיר ארוך, וה1400 נחשב עדיף על פניו, ולכן גם יותר מבוקש.

אתה בטוח שזה לא ליהפך?

זריז, אבל לא חזק?:screwy:

Back to the original - NC again.

פורסם
אתה בטוח שזה לא ליהפך?

זריז, אבל לא חזק?:screwy:

ב 1600 סמ"ק המהירות סופית יותר גבוהה,

 

אבל התאוצה בדרך לשם יותר איטית (יחסי ההעברה בגיר שונים),

 

106 עם מנוע 1400 תגיע ל 100 לפני 1600 בתנאי ששניהם בתצורת XS ולא 1600 של ראלי.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אפשר שאלה? (לא שואל אתכם:-P )

מה לגבי 106 XR? זה הדגם עם מנוע ה1100..יהיה קשה למצוא אותו? איך אמינותו? ביטוח זול? הערות והארות יתקבלו בברכה...(אם לא אני אפתח שרשור חדש! וזה איום!:-D )

DrIvE AnD LeT DrIvE

פורסם

מצטער על ההיעלקות על השירשור אני די באותו נושא.

מה לגבי אמינות של פגו' 306 XT 1.8?

האם היא כיפית לנהיגה כמו 205 ו 106 או זאת סתם עגלה בעלת 102 כ"ס (כל בעלי 306 נא לא להיפגע!!!)?

פורסם
אפשר שאלה? (לא שואל אתכם:-P )

מה לגבי 106 XR? זה הדגם עם מנוע ה1100..יהיה קשה למצוא אותו? איך אמינותו? ביטוח זול? הערות והארות יתקבלו בברכה...(אם לא אני אפתח שרשור חדש! וזה איום!:-D )

106 עם מנוע 1100 היא גרסת KID

 

נמכרה עד שנת 95 בארץ.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
מצטער על ההיעלקות על השירשור אני די באותו נושא.

מה לגבי אמינות של פגו' 306 XT 1.8?

האם היא כיפית לנהיגה כמו 205 ו 106 או זאת סתם עגלה בעלת 102 כ"ס (כל בעלי 306 נא לא להיפגע!!!)?

פתחתי שירשור לא מזמן על ה-306 XT, חפש.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

לפי המחירון דגם הXR בעל 3 הדלתות הוא עם מנוע 1100..

אוקיי אז תתייחסו לשאלותיי הקודמות כאילו נשאלו על KID מנוע 1100...

"מה לגבי 106 KID? זה הדגם עם מנוע ה1100..יהיה קשה למצוא אותו? איך אמינותו? ביטוח זול? הערות והארות יתקבלו בברכה"

DrIvE AnD LeT DrIvE

×
×
  • תוכן חדש...