Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פעם הבאה תגיד לה שתשים את הסמן איפה שצריך, ותעביר לה את הפלאפון בסקנר. (בהנחה שבאמת מופיע ברקוד בקופון הסלולרי)

המכשירים האלה די רגישים, בניגוד לתוכנות הארורות שבפלאפון לסריקת ברקודים.

 

אולי אם הייתה ותיקה יותר, לא הייתה מאפשרת לך להתחכם עם הכמויות שאתה קונה :evil:

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

אחרי בדיקה מול שר האוצר, מסתבר שאלו הם בערך המחירים למטרנה. ה 56 ש"ח הוא מחיר שהם ניפחו בשביל לצאת במבצע. עודכנתי שתמיד קנינו בסביבות 42 שקלים למטרנה דרך מגה ושופרסל באינטרנט.

פורסם

אני מדבר על 700 גרם, כן? המחיר הסטנדרטי שלו תמיד היה סביב ה 50+,

גם ברשת מגה.

 

מתן, אני מקווה שהיום אפגש עם קופאית ותיקה ואחזור

עם רשמים חדשים.

Gn'f'R

פורסם

מגה אמנם רשת, אבל המחירים שונים מסניף לסניף, אפילו באותה העיר.

את רוב הקניות אנחנו עושים באינטרנט דרך מגה או שופרסל. את המוצרים העובדים מלקטים בסניף כלשהו אבל המחירים הם של ע"פ מה שרשום באתר. הם אפילו שמים מדבקה שחורה על המחיר כדי שלא יראו מה המחיר של המוצר בסניף. לפעמים זה יותר זול ולפעמים יותר יקר.

פורסם

חזרתי מהפארם עם תובנות חדשות,

הגעתי לקופה עם מספר פריטים ובינהם שני קופסאות מטרנה, הפעם הקופאית

היא ותיקה.

היא לא הצליחה לצלוף את הברקוד אז היא הקלידה

אך הקופסא השנייה לא נכללה בהנחה אלא בפתיחת חשבון לקנייה חדשה.

הודיתי לה על הסבלנות (באתי עם עוד קופונים וירטואלים:lol: ) והיא

השיבה לי שהיא בהחלט מבינה את הצורך בחיפוש אחר מחירי תחליפי חלב טובים.

איחלתי לה שבת שלום. (לא היו אנשים בתור אחריי- אל תתקפו אותי:lol: )

Gn'f'R

פורסם
חזרתי מהפארם עם תובנות חדשות,

הגעתי לקופה עם מספר פריטים ובינהם שני קופסאות מטרנה, הפעם הקופאית

היא ותיקה.

היא לא הצליחה לצלוף את הברקוד אז היא הקלידה

אך הקופסא השנייה לא נכללה בהנחה אלא בפתיחת חשבון לקנייה חדשה.

הודיתי לה על הסבלנות (באתי עם עוד קופונים וירטואלים:lol: ) והיא

השיבה לי שהיא בהחלט מבינה את הצורך בחיפוש אחר מחירי תחליפי חלב טובים.

איחלתי לה שבת שלום. (לא היו אנשים בתור אחריי- אל תתקפו אותי:lol: )

 

 

איך הקראת לה קופונים וירטואליים? היא מקלידה את הברקוד במחשב, לא?

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם

אהלן.

מקפיץ את השרשור בגלל בעיה שיש לי עם האפליקציה.

ניסתי להוריד אתמול את האפליקציה של הסופר פארם והיא לא יורדת לטלפון. :|

היא כותבת לי במרקט your device isn't compatible with this version.

הפלאפון שלי סמסונג גלקסי מיני יכול להיות שלא תומך?

תודה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
אהלן.

מקפיץ את השרשור בגלל בעיה שיש לי עם האפליקציה.

ניסתי להוריד אתמול את האפליקציה של הסופר פארם והיא לא יורדת לטלפון. :|

היא כותבת לי במרקט your device isn't compatible with this version.

הפלאפון שלי סמסונג גלקסי מיני יכול להיות שלא תומך?

תודה.

 

באיזו גירסת אנדרואיד מדובר?

 

בכל מקרה, כמו שכתבתי כאן, ניתן להדפיס ישירות מהאתר

.We apologise for the inconvenience

פורסם
אהלן.

מקפיץ את השרשור בגלל בעיה שיש לי עם האפליקציה.

ניסתי להוריד אתמול את האפליקציה של הסופר פארם והיא לא יורדת לטלפון. :|

היא כותבת לי במרקט your device isn't compatible with this version.

הפלאפון שלי סמסונג גלקסי מיני יכול להיות שלא תומך?

תודה.

 

גם אני רציתי להוריד ולא הצלחתי עם אותו מכשיר

×
×
  • תוכן חדש...