Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אתה צריך ממש להיצמד אליו כדי לא לראות,לי לא יצא אף פעם בנסיעה מאחורי משאית או אוטובוס לא לראות במידה ושומרים מרחק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אז אתה צריך ממש להיצמד אליו כדי לא לראות,לי לא יצא אף פעם בנסיעה מאחורי משאית או אוטובוס לא לראות במידה ושומרים מרחק.

 

שטויות, גם אם אתה לא נצמד אליו, אתה יכול "לעקוב" אחריו עד הכניסה לצומת, להיכנס מבלי לדעת שנכנסת באדום.

אתה לא תעצור ותתן לו לעבור עד שהטווח ראייה שלך יגדל ותראה את הרמזור, אתה תסע אחריו (לא תדבק לתחת שלו, אבל כן תיהיה מאחוריו).

Honda Civic 93' Manual Transmission

פורסם

אז זהו,שאני כן בולםכדי לראות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אז זהו,שאני כן בולםכדי לראות.

 

יפי נפש יש בכל מקום, עד שזה לא יקרה לך אתה תישאר מלאך, כנ"ל אני, וכנ"ל כולם פה.

אבל ברגע שפעם ניפול למלכודת כזאת, אנחנו נבוא לפה לפורום ונבקש עצות.

זה מה שהכי מרגיז אותי, שאנחנו חיים בעולם שהחוקים פה יבשים, עברת באדום? קנס. מעניין אותי גם אם לאמבולנסים שולחים קנסות עד שלא מסדירים את העניין.

 

אני מקווה שהחבר'ה פה הבינו אותי נכון, כי לדעתי לא. אתם חושבים שאני תומך באנרכיה ואי-סדר, שכל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה - טעות.

אני כן תומך בחוקים ובענישות, פשוט רוב הענישות חסרות משמעות. זה לא הגיוני שמישהו שמרוויח מינימום ישלם את אותו הסכום שמשלם עידן עופר על אותה עבירה. את עידן עופר זה לא יעניין, הוא מנגב עם אותה הכמות של כסף את התחת, ואת הבן אדם שמרוויח מינימום יצטרך לוותר על אוכל\בגדים בגלל ש"תפסו" אותו.

לא כל הטעויות בוצעו בתום לב, אבל תסכימו איתי (ואם אתם לא מסכימים פה - סימן שאתם פשוט אדישים) שטעויות קורות.

גם אם זה 0.1%, עדיין.

Honda Civic 93' Manual Transmission

פורסם

אף אחד פה לא יפי נפש,נתתי לך פיתרון לבעיית התום לב באור אדום.

בגלל זה ישגם את הנקודות שמתייחסות באופן שווה לכולם,ושלילת רישיון במקרה הצורך,אני גם חושב שקנס של 400 שקל לא מזיז לאנשים עשירים,אבל כניראה זאת בעיה ליישם את בחוק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני אספר לך על אח שלי

הוא היה חייל ונסע לחברתו בכפר ורדים

בדרך חזרה הוא נתפס בכביש החוף על 147 קמ"ש לפני שהעלו שם ל110 או 100.

קיבל קנס + שלילה ל3 חדשים.

 

אז הוא לא נהג 3 חדשים

ושילם את הקנס.

איך אתה חושב שהוא היה לומד? אם היו נותנים לו נקודות שמתאפסות כל שנתיים?

אני יודע שאם אני אסע במהירות כזו לילד שלי לא יהיה מה לאכול, אז המעשה המושכל הוא לא לסוע במהירות כזו.

 

עצה לי אליך, אל תנסה לגנוב רמזור, אין סיבה להצמד לאוטובוס או משאית, לא יקרה כלום אם תיסע 2 שניות אחר כך

כדי לא לעבור באדום או צהוב.

Peugeot  5008 2023 

פורסם

New Vegas

כל, אבל כל, הסיטואציות שאתה מתאר לא רלוונטיות אם תשמור על מהירות שמתאימה לתנאי הדרך.

רמז קל - 100-110 זה לא מהירות שמתאימה לצומת עם רמזור, 80-90 כן מתאים כשאתה צריך לקחת בחשבון שרמזורים ימ"ש נוטים להתחלף, ולכן לפני הרמזור אתה צריך להאט עוד יותר ולהיות מוכן לזה.

אז נכון, זאת לא עבירה בזדון אלא בשוגג, אבל זה בהחלט לא בתום לב.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לא קיים רמזור בארץ שניתן לעבור אותו ב100 קמ"ש באופן חוקי.

אם אתה חושב שאתה לא מסוגל לנהוג באופן שלא תיכנס לצומת באדום, אל תנהג.

 

*אני נוהג למעלה מ20 שנה, בפעם היחידה שנכנסתי לצומת באדום מחוסר תשומת לב, זה נגמר בצורה כזאת שהלוואי שיכולתי לסגור את זה ב1000 ש"ח (ועוד היה לי מזל גדול שלא היה יותר גרוע).

איש חולם אני

וכך היה תמיד


×
×
  • תוכן חדש...