Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה העונש הכספי לאדם מובטל?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני חושב שאחוז קבוע ממשכורת לפי סוג העבירה הוא עונש שווה לכולם.

 

 

 

אבל אז זה לא יהיה עונש שווה. יש אנשים שרוכשים רכב חדש בהלוואה ויש אנשים שקונים רכב בדמי כיס שלהם.

 

מי שיכול להרשות לעצמו לקחת הלווה לקניית רכב, שידע להרשות לעצמו לשלם קנס לפי שווי הרכב.

 

ותיתן לי תשובה מה לגבי אלה שמרמים בתלושי משכורת.

פורסם
מה העונש הכספי לאדם מובטל?

אותו אחוז קבוע.

 

חולגי וטרונצ'ו, זו כבר עבירה מאוד רצינית. אני בטוח מי שעושה את זה - לא בגלל הקנסות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

או השיטה השויצרית: עונש מדורג. בולט מאוד בעבירות מהירות: בדרגות הנמוכות הקנס הוא בסכומים מוגדרים, לפי חומרת העבירה (סוג הדרך, מידת הסטיה מהמהירות המותרת וסוג אמצעי האכיפה). מעל דרגת חומרה מסויימת - הקנס נקבע כאחוז מסויים מההכנסה השנתית (כנראה לפי הצהרת המס השנתית).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אותו אחוז קבוע.

 

חולגי וטרונצ'ו, זו כבר עבירה מאוד רצינית. אני בטוח מי שעושה את זה - לא בגלל הקנסות.

אני לא אמרתי שזה טוב או ראוי. ברור שזו עבירה.

רק המשכתי קצת את קו המחשבה, שהקנס יהיה יחסי למשכורת.

alfa 156 2.5.

פורסם

אולי בעולם אידאלי אפשר היה להטיל קנס לפי רמת הכנסה.

המשכורת המוצהרת של עצמאיים רבים אינה תואמת את רמת ההכנסה האמיתית שלהם.

ומה יהיה הדין במקרה של נהגים צעירים שהם חסרי הכנסה אבל נוהגים ברכב של הוריהם?

לכן השיטה הקיימת בו הקנס הוא קבוע היא הרע במיעוטו.

פורסם
לא רק שזה מצוין, אני חושב שצריך להעלות את הקנסות על מעבר באור אדום, חניה בחנית נכים ועקיפה על פס לבן רצוף ל- 5000 ש"ח.

במקביל, כל שוטר שנתפס ע"י מצלמת DVR נותן דוחות שקריים יפוטר מיד ויוגש נגדו כתב אישום על הונאה.

 

 

הוצאת לי את המילים מהפה.

עכשיו כשיש יותר אנשים עם DVR אני חושב שהתופעה הזאת של שוטרים שרושמים דוח שקרי התקטנה בהרבה, שוטרים מודעים יותר למצלמות ברכב. אני מקווה שהתופעה הזאת תיפסק ושאם שוטר יעשה זאת כמו שאמרת שיפוטר ושיוגש נגדו כתב אישום.

פורסם
לא רק שזה מצוין, אני חושב שצריך להעלות את הקנסות על מעבר באור אדום, חניה בחנית נכים ועקיפה על פס לבן רצוף ל- 5000 ש"ח.

במקביל, כל שוטר שנתפס ע"י מצלמת DVR נותן דוחות שקריים יפוטר מיד ויוגש נגדו כתב אישום על הונאה.

 

הלוואי, שיום אחד תמצא את עצמך עובר באור אדום בתום לב, ממש, תיכנס לצומת ממש עשירית השניה לפני שיהפוך לאדום, ותקבל דו"ח 4 ספרות שמתחיל בספרה 5, כשתצטרך לשלם לילדים שלך את שכר הלימוד בביה"ס, הם ישארו בבית בגלל שלך אין כסף לשלם כי ביצעת עבירה.

__________-

ועכשיו, נדבר ברצינות. 5000 שקל? תגיד, אתה רציני? החלקת על השכל? איבדת את חוש החשיבה?

אני נהג חדש וצעיר, שנה על הכביש, חוץ מדו"ח אחד של 250 שקל ו0 נק, אין לי כלום וגם לא יהיה, אני נוהג מעולה ושומר חוק, אבל אם למשל, אני במקרה אעבור באדום בגלל שאני באתי במהירות גבוהה (100-110 קמ"ש), אני אצטרך לשלם 7 משכורות צבאיות שלי???

 

זה פשוטט לא הגיוני שאדם שנוהג על סקודה פליסיה שנת 87, ישלם את אותו הסכום שישלם מי שנוהג על מרצדס S500.

למה לגעת בכיס? בגלל שאדם עבר בתום לב באדום צריך לפגוע בו?

לא כל מי שעוקף על קו רצוף הוא פושע (מי שהתחיל עקיפה על קו מקוקו), ולא כל מי שעובר באדום הוא בהכרח בן בליעל.

 

או למשל לעבירות חמורות להחרים רכב ל30 יום, אבל לא להחזיק את הרכב באחסנה, אלא להשתמש בו בתור ניידת משטרה, תוך כדי לשהבעלים משלם על הדלק והטיפולים/תיקונים הדרושים.

 

עם איך שהשוטרים נוהגים היום, אל תתפלא אם מישהו יצטרך לתת להם איזה מאזדה חדשה ולקבל אותה חבוטה עם נזילות בכל מקום, לרוב החבר'ה שם לא מגיע בכלל רישיון נהיגה.

Honda Civic 93' Manual Transmission

פורסם
לי למשל אין התנגדות להפוך את זה למאסרים, אם זה מספיק טוב לך כמובן :)

 

זה לא רק בשבילי, זה בשביל פאקינג כולנו.

אני נהג חדש, כמו שכתבתי, ואני יכול ליפול על דבר כזה כל רגע (בצפון אין הרבה, לפחות לא באיזור שלי, אבל אם אני אקח את האוטו פעם למרכז, זה יכול לקרות לי) בתור חייל, יהיה לי קשה נורא לעמוד בסכום כזה.

לדעתי צריך להפסיק לקחת כסף בכלל, אלא לשנות את שיטת הניקוד ולחלק נקודות יותר "כבדות" על העברות, אבל לא לפגוע בכיס.

זה פשוט מוזר שאני צריך לשלם כסף שאני טחנתי את התחת שלי בשבילו בגלל שעשיתי טעות על הכביש (אם בכלל עשיתי, כן?, החבר'ה במדים לא תמיד צודקים).

Honda Civic 93' Manual Transmission

פורסם

New vegas

איך אפשר להיכנס בתום לב לאדום?

יש לך לפני זה ירוק מהבהב וכתום,אם צריך תבלום בלימת חירום!

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מה זה בדיוק אדם שעבר באדום בתום לב ??

לא היתה שום כוונה לעבור באדום, אבל במקרה עברת באדום ? בטעות ??

 

דייייי.....תתבגר כבר. אלו דיבורים של ילד, לא של אדם בוגר.

 

לפני שהרמזור מתחלף לאדום, יש התראה בדמות רמזור צהוב, ואם זהו כביש שהמהירות המותרת בו היא 60 קמ"ש ומעלה - אז יש גם התראת "בונוס" בתור ירוק מהבהב 3 פעמים.

מה עוד אתה רוצה ?? פרס על זה שאתה מתעלם מכל התראה אפשרית ?

אתה חסר אחריות, ועוד יש לך טענות כלפי אחרים -> ממש גישה בוגרת !!!

 

במקום לבכות דמעות תנין על חוסר הצדק, תנהג בצורה אחראית.

אם וכאשר תתבגר - אז אתה תראה אילו שטויות מסוכנות צעירים חסרי מוח עושים בכביש.

פורסם
New vegas

איך אפשר להיכנס בתום לב לאדום?

יש לך לפני זה ירוק מהבהב וכתום,אם צריך תבלום בלימת חירום!

 

אתה נוסע מאחורי אוטובוס ולא רואה את הרמזור. הפרוצדורה הזאת שווה 1000 שקל?

 

מה זה בדיוק אדם שעבר באדום בתום לב ??

לא היתה שום כוונה לעבור באדום, אבל במקרה עברת באדום ? בטעות ??

 

דייייי.....תתבגר כבר. אלו דיבורים של ילד, לא של אדם בוגר.

 

לפני שהרמזור מתחלף לאדום, יש התראה בדמות רמזור צהוב, ואם זהו כביש שהמהירות המותרת בו היא 60 קמ"ש ומעלה - אז יש גם התראת "בונוס" בתור ירוק מהבהב 3 פעמים.

מה עוד אתה רוצה ?? פרס על זה שאתה מתעלם מכל התראה אפשרית ?

אתה חסר אחריות, ועוד יש לך טענות כלפי אחרים -> ממש גישה בוגרת !!!

 

במקום לבכות דמעות תנין על חוסר הצדק, תנהג בצורה אחראית.

אם וכאשר תתבגר - אז אתה תראה אילו שטויות מסוכנות צעירים חסרי מוח עושים בכביש.

 

אני מספיק מבוגר בשביל להבין שלא כל מי שעובר באדום (ולא! אני לא מדבר על אדום של חצי שעה, אני מדבר על רמזור שהתחלף לאדום באותו רגע) חייב לדפוק את הכיס שלו בפאקינג 1000 שקל!!!

ואני רואה, תאמין לי! בתור מישהו שגר בנצרת עלית, כשאני עובר בנצרת אני רואה כ"כ הרבה חרא שאם המשטרה הייתה מציבה את כל המצלמות והסמויים שם, כבר לא היו צריכים את כל המצלמות ברחבי הארץ כי מחלבת הכספים הגדולה נמצאת שם

Honda Civic 93' Manual Transmission


×
×
  • תוכן חדש...