Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בוקי, קניתי את התריס במחסן של הייצרן באיזור התעשייה ראשון לציון.

המצחיק הוא שהמחיר יותר זול מכול האתרים למיניהם שמוכרים את התריס הזה שעלה בסביבות 30-40 שקלים.

 

על התריס קיים מק"ט ולפי המק"ט הביאו לי מהמחסן את החלק.

 

אתה יכול גם להתקשר אליהם ולתת לפקידה את הפרטים של המזגן או המק"ט והם יבדקו במחשב האם החלק קיים במלאי.

 

השירות שלהם בסדר גמור.

 

** שכחתי לציין שבזמנו המחסנאי אמר לי שהם כבר לא מחדשים את המלאי לחלקים יישנים כלומר מה שיש וזהו.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
בוקי, קניתי את התריס במחסן של הייצרן באיזור התעשייה ראשון לציון.

 

 

על התריס קיים מק"ט ולפי המק"ט הביאו לי מהמחסן את החלק....

 

 

** שכחתי לציין שבזמנו המחסנאי אמר לי שהם כבר לא מחדשים את המלאי לחלקים יישנים כלומר מה שיש וזהו.

 

תודה רבה, זה קל"ב בשבילי.

 

לגבי חלקים ישנים - כנראה לא רלוונטי, המזגן שלי נקנה לפני שנתיים-שלוש ונראה לי שעד היום מוכרים את הדגם הזה - אלקטרה Jet 10.

 

 

פורסם

הכי טוב תתקשר לפני שאתה נוסע.

בשער הכניסה צריך להשאיר תעודה מזהה.

 

חנייה באיזור בכחול לבן.

איזה כייף לי :)

פורסם

יכול להיות שבתריס החדש השגם שבתוך הבוקסה (מה שמתלבש על ציר המנוע) ממוקם בזווית טיפה שונה ממה שהיה בתריס השין.

 

 

פורסם

למיטב זיכרוני השגם היה באותה זווית הבעיה הייתה שהקדח בפנל היה קטן מידי להכנסת הציר בגלל בליטה נוספת בתריס החדש.

 

לא נורא חיים עם זה :x

איזה כייף לי :)

פורסם

אפשר לנסות לכוון ידנית את התריס ( אולי אפשר גם אצלך )

לאחר הדלקת המזגן ופתיחת התריס - אני בד"כ מוריד בעדינות את התריס ידנית עוד קצת למטה .

אני יושב ורוצה את האויר עליי .

כאשר אני מכבה התריס נסגר אוטומטית אבל לא עד הסוף .

אם אני זוכר , לפני כיבוי המזגן אני דוחף ידנית קצת למעלה את התריס .

ואז כאשר אני סוגר ת'מזגן התריס ננעל טוב עד הסוף .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

קניתי והרכבתי את התריס. 30 ש"ח.

 

ביצעתי ניתוק מחשמל לצורך איפוס. במהלך איפוס מנוע מסתובב עד שהתריס פיזית נתקע באחד הפלסטיקים, משמע מספר נקישות ואז חוזר למצב 0.

 

 

לאחר מכן נסגר בסדר ומתמקם כמו שצריך. יש הבדל גובה של איזה 2 מ"מ בין התריס לבין שטח הפנל של המזגן עקב חופש שיש בין הבוקסה של התריס לציר של המנוע. אבל יתכן שזה היה גם בישן...

 

תודה לכולם.

 

 

פורסם

-בוקר טוב.

-שלום.

 

-אני צריך תריס למזגן אלקטרה Jet 10.

 

מוציא תריס מאחורי הדלפק.

 

-זה מה שאני צריך?

-כן.

 

משווה עם השבור שהבאתי מהבית - זהה.

 

-כמה עולה?

-30 שקל.

 

שלם בבקשה אצל הבחורה שיושבת ליד.

 

 

זהו.

שרות רגיל סטנדרטי לגמרי.

 

איך אפשר על סמך קניה אחת קטנה לקבוע אם השרות של החברה באופן כללי טוב או לא?

 

 

 

 

אכן צריך להפקיד תעודה בש"ג ואי אפשר להכנס עם רכב לתוך המתחם.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...