Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי הקבוצות - קטנות/סופר מיני


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי המכונית העדיפה עליך מבין הבאות?  

161 הצבעות

  1. 1. מהי המכונית העדיפה עליך מבין הבאות?

    • הונדה ג'אז
    • טויוטה יאריס
    • יונדאי גטס
    • לנצ'יה אפסילון
    • סיאט איביזה/סקודה פאביה/פולקסווגן פולו
    • סיטרואן C3
    • סמארט FORTWO
    • פיאט פנדה/פונטו
    • פז'ו 206
    • רנו קליאו


פוסטים מומלצים

פורסם

רק עצה קטנה,

תוריד את הגבלת המחיר לגמרי!!!!

 

תשאיר את הסקר הזה לפי קבוצת הרכבים בלי תלות במחיר.

 

לא רעיון טוב. אם אין תלות במחיר מה מונע מבעדך לקבוע שמבין הסופר מיני היית קונה את הקליאו ספורט? הרי ברור שהיא הכי טובה מבין כולן. צריך להבדיל בין הקבוצות. לכן כאן יש רק מכוניות קטנות שאינן ספורטיביות במוצהר. (יאריס TS היא מתחרה ל-206XS ולא ממש ספורטיבית, יותר סופר מיני חמימה...)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יאריס ts אחת בשבילי בבקשה. האמת הבחירה די קלה, שאר המכוניות מיושנות/לא שוות את המחיר שצריך לשלם עליהן(והיונדאי לא עושה לי את זה).

פורסם
לא רעיון טוב. אם אין תלות במחיר מה מונע מבעדך לקבוע שמבין הסופר מיני היית קונה את הקליאו ספורט? הרי ברור שהיא הכי טובה מבין כולן. צריך להבדיל בין הקבוצות. לכן כאן יש רק מכוניות קטנות שאינן ספורטיביות במוצהר. (יאריס TS היא מתחרה ל-206XS ולא ממש ספורטיבית, יותר סופר מיני חמימה...)

 

רוני

הבנתי את קו המחשבה שלך.

 

אתה צודק מאה אחוז. כי אם היית מבטל את טווח המחירים כולם היו מצביעים לספורטיביות החזקות בלבד!!

ולא היה פה עניין.

 

הרעיון ממש מעולה, ומציאותי:

בחירה של מכונית שתהיה בתקציב הגיוני ומסויים שלקוח קבע לעצמו לצורך קניית רכב בסגמנט הזה.

 

אהבתי...:-D

 

תמשיך לספק לנו סקרים מעניינים רוני..... :mm_yeah::multi:

פורסם

שימו לב לשלישית VAG באמצע. הן ביחד בגלל הבסיס המשותף להן והגבלת הסקר ל-10 מתמודדות בלבד. אותו הדבר עם שתי מכוניות הפיאט.

הפנדה אינה סופר-מיני, והחיבור בין שלושת נציגות קונצרן פולקסווגן מעניק להן יתרון לא הוגן. אני מניח שהנימוק הוא הדמיון המכאני ביניהן, אבל דמיון מכאני רב יש גם בין שתי נציגות PSA, ה-206 וה-C3. אפשר היה גם לחבר ביניהן, ואז היתה מתפנה מקום לאיגניס, שהיתה ראויה להיכלל בו גם כן.

 

בכל מקרה, סקר מבורך.

פורסם
הפנדה אינה סופר-מיני, והחיבור בין שלושת נציגות קונצרן פולקסווגן מעניק להן יתרון לא הוגן. אני מניח שהנימוק הוא הדמיון המכאני ביניהן, אבל דמיון מכאני רב יש גם בין שתי נציגות PSA, ה-206 וה-C3. אפשר היה גם לחבר ביניהן, ואז היתה מתפנה מקום לאיגניס, שהיתה ראויה להיכלל בו גם כן.

 

בכל מקרה, סקר מבורך.

 

הפנדה באמת קטנה יותר, אבל היא כמעט היחידה מקבוצתה שנמצאת כאן בארץ, אז זרקתי אותה גם בפנים, שיהיה (שים לב שגם הסמארט שם והיא הרי קטנה אפילו יותר).

 

השיקולים שלי בחיבור המכוניות נבעו רק ממגבלת 10 האפשרויות (הטכנית לחלוטין). יש משהו בדבריך בנוגע לזוג הצרפתיות והאיגניס. בכל מקרה, מה שהיה היה. גם בסקר הבא נאלצתי לחבר בין נציגות VAG, שם עמוס לא פחות... (סגמנט המשפחתיות כמובן)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

TS אחת גם בשבילי

:smile:

שובבה כזאת...:razz:

Now: Fiat Bravo Dynamic 1.4T T-Jet Auto 10 Before: Subaru Impreza GX 2.0 AWD Auto 03 | Fiat Punto 1.8 16v HGT Manual 02 | Subaru Impreza LX 1.6 Auto 04 | Ford Escort MK V 1.6 Manual 92

פורסם

אני עם הפולו\פאביה\איביזה

אם תשימו לב שלושתם זכו בפרסים בקטגוריות שונות

ומיכייון ששלושתן נחשבות אפשרות אחת אז שימו לב מה יש לכם כאן מתחת לאף המכונית המושלמת

 

ועכשיו ברצינות

לשלוש יש אותו בסיס והרבה מכלולים מהפולו המקורית

ואין ספק שיש עוד מכוניות טובת כאן כמו היאריס והג'אז

אבל אם קונצרן לוקח מכלולים ורק משנה להם עיצוב ועדיין המכוניות שלו נחשבות לטובות לא משנה מאיזה דגם הן, אז בטוח יש כאן סוד הצלחה מסויים

חוצמזה תמיד הייתה לי חיבה ל VW

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
206 GTI בשבילי עם קיט מהחברה.
206GTI...

ועוד עם קיט מהחברה (בישראל, ארץ הקיטים, ומלובינסקי, היבואן הכי קשוב ללקוחותיו)...

 

וכל זה בפחות מ-120,000 שקלים? אפילו הרכב עצמו לא נכנס בסכום הזה.

אני מציע שתקרא את ההודעה שפתחה את השרשור.

 

אישית, בלב כבד, הייתי בוחר ביאריס - ולו רק בגלל שהיא הכי פחות עגלתית מבין מבחר הרכבים

האלו. Too bad about the face, though.

 

אם מתמתחים בכמה אלפי שקלים למעלה, ניתן לקבל את האיביזה PDI (או איך שלא קוראים לה היום) -

אבל אני המום מנוחות (או חוסר נוחות) הנסיעה ברכב הזה.

פורסם
אז אני (כמעט) היחיד שבחר בסמארט, הא?

 

השיקול שלי היה פשוט:

אם לא ספורטיבי, לא מפואר ולא מפנק - אז לפחות שיהיה אביזר אופנה :)

אני איתך. משום מה אני פשוט אוהב את העיצוב וכל הרעיון מאחורי האוטו הזה (דרך אגב מישהו יודע אם באמת מוכרים אותם במגדלים כמו שעוני סווץ' באירופה?). למרות שהוא מגעיל לנהיגה (לפי מה שקראתי) נראה לי שבכל זאת יש איזשהו קסם בלנסוע באוטו הזה במקומות צפופים.


×
×
  • תוכן חדש...