Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה לעשות שידית הילוכים באוטומט תקועה על P ?

מדובר על גולף 2003 מנוע 2000.

 

נדלקת נורת EPC

ועוד נורה שבתמונה, כאשר הרכב מונע כמובן.

 

לאחר כמה נסיונות הידית שוחררה אך הנורה עדיין דולקת.

 

מה יכולה להיות הבעיה וכיצד מטפלים ?

 

קראתי משהו על יוניט ..?

 

תודה מראש.

Photo 23-06-13 15 40 02.jpg

פורסם

הנורה שנדלקה מתריע על בעיה כלשהו שיש ברכב שיש לטפל בו בהקדם האפשרי (צהוב) לעומת אדום שזה לעצור במיידית ולגרור.

פורסם

נורת התקלה הכתומה מתריעה על בקרת אחיזה (ESP) מנותקת. למיטב זכרוני, אם היתה תקלה במערכת, היתה אמורה לדלוק יחד איתה נורת ABS.

לחץ על כפתור ESP שנמצא מימין למתג איתותי החירום ובדוק האם הנורה כבית.

לעניין ידית ההילוכים: ישנו פין שנועל אותה ב-P כל זמן שמתג ההצתה במצב כבוי ו/או דוושת הבלם אינה לחוצה. ברבות הזמן הפין הזה נוטה להיתקע, דבר שבתורו גורם לידית להיתפס במצב P.

הסר את החיפוי של ידית ההילוכים, דחוף עם היד או בעזרת מברג שטוח את הפין וסע ישירות למוסך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

האם בלם היד של הרכב 100% תקין?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הרכב הגיע לידיי.....

 

בבדיקה כרגע הכל תקין , אין נורות דולקות, ידית ההילוכים זזה בחופשיות בעת לחיצה על דוושת הבלם, הכל נראה תקין !!!

 

לאחר תחקור של האישה , היתה נורת ESP (בקרת יציבות) ונורת ECP כיתוב צהוב בצד השמאלי שלי לוח השעונים,

 

לא ברור לי הקשר שלהם לידית ההילוכים.

 

בנוסף יש לציין , שיש בעיות חשמל שונות שתמיד צצות לאחר יום עבודה שהרכב עומד בשמש במהלך היום.

דוגמא: כפתור נהג לא תמיד נפתח

נורת חום נדלקת כמעט כל פעם למרות שיש נוזל קירור והכל תקין( ע"פ צ'מפיון חיישן מיכל עיבוי) -יקר !

נורת ניהול מנוע נדלקת לסרוגין בעבר איתות היה נתקע בזמן נעילה של הרכב. (בורר וינקר במצב מאוזן)

 

בנוסף על המצבר ישנה קופסת שחורה , כנראה פיוזים, חסר שם פיוז ויש שם קומבינה..

 

בקיצור צריך מוסך טוב עם חשמלאי טוב.

 

שמעתי על מוסך רון בעבר ? יכול להיות ?

פורסם
נורת התקלה הכתומה מתריעה על בקרת אחיזה (ESP) מנותקת. למיטב זכרוני, אם היתה תקלה במערכת, היתה אמורה לדלוק יחד איתה נורת ABS.

לחץ על כפתור ESP שנמצא מימין למתג איתותי החירום ובדוק האם הנורה כבית.

לעניין ידית ההילוכים: ישנו פין שנועל אותה ב-P כל זמן שמתג ההצתה במצב כבוי ו/או דוושת הבלם אינה לחוצה. ברבות הזמן הפין הזה נוטה להיתקע, דבר שבתורו גורם לידית להיתפס במצב P.

הסר את החיפוי של ידית ההילוכים, דחוף עם היד או בעזרת מברג שטוח את הפין וסע ישירות למוסך.

 

בדקתי קודםם את הלחצן, לא היה שינוי.

את הפין לא הצלחתי לאתר ובנוסף את כיסוי הניקל מסביב לידית מספרי ההילוכים, לא הצלחתי להחזיר בצורה מושלמת :\

פורסם

זה הרגש (מתג) אור בלם כמעט בוודאות.

ואכן, הוא יכול להדליק את נורת EPC.

תנסה, לפתוח סוויץ ושמישהו ילחץ על דוושת הבלם.

האם אור בלם פועל? חזור לדווח.

פורסם
זה הרגש (מתג) אור בלם כמעט בוודאות.

ואכן, הוא יכול להדליק את נורת EPC.

תנסה, לפתוח סוויץ ושמישהו ילחץ על דוושת הבלם.

האם אור בלם פועל? חזור לדווח.

 

אני פתחתי סוויץ ולחצתי פועל (הסתכלתי במראה על הקיר הלבן שהפך לורוד)

סגרתי סוויץ' ולחצתי גם פועל

פורסם
אם אני זוכר נכון, יש שני מתגי אור בלם, אחד מדליק אורות בלימה והשני מדווח למחשב. כך שאם אורות בלם דולקים, יכול להיות שעדיין יש תקלה במתג השני.

 

זהו, מתג אחד בעל 2 זוגות מגעים למחשב ולאורות.

פותח השרשור: הסימפטומים של הרכב מתאימים בוודאות מוחלטת

למתג תקול, מנורת epc נדלקת היות והמחשב מרגיש לחיצה על הבלם .

(אורות הבלם נדלקים) אבל ככל הנראה זוג המגעים השני של המתג אינו מגיב.

 

עקב, עלותו הנמוכה של המתג (כמה עשרות שקלים למתג איכותי של facet).

המלצתי אליך היא להחליף מתג זה גם מאוד פשוט לביצוע.

פורסם
נורת חום נדלקת כמעט כל פעם למרות שיש נוזל קירור והכל תקין( ע"פ צ'מפיון חיישן מיכל עיבוי) -יקר !

זאת תקלה ידועה ומוכרת. מדובר בחיישן מפלס נוזל קירור, שהוא חלק אינטגרלי ממיכל העיבוי. עלותו של מיכל עיבוי חדש ומקורי נמוכה מאוד - לי נשאר עודף מ-200, והחלפתו אורכת דקות בודדות בלבד.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

  • ספונסר פורום
פורסם

הבעיה אצלך הינה במתג אור הבלימה .

מתג מקורי כולל התקנה ואיפוס התקלות עולה אצלנו 160 שח לפני מעמ .

 

חיישן מפלס נוזל הקרור הוא מיכל העיבוי עצמו ,מיכל כזה מקורי כולל התקנה

והשלמה של נוזל הקרור עולה אצלנו 220 שח לפני מעמ .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...