Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכבים שלי אחרי פחחות וצבע , הבעיה שהצבע חרא ואני מעוניין להחליפו באיכותי.

מה העלות של החלקים לצבע?

יש מקום שיכול להשכיר את הכלים?

האם ניתן לרסס צבע עם מרסס חשמלי ?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

אתה יכול לצבוע עם מרסס חשמלי.

בעיקרון להתארגן על כלים לצביעה זה עסק לא זול,וצריך גם מקום.

יהיה לך יותר זול לשכור או לקנות מרסס חשמלי.

פורסם

אני רוצה לעשות אותו הדבר, אך אין כרגע תקציב כלכלי לעניין אז זה יקח אצלי עוד כמה חודשים.

אבל התחלתי להתארגן, יש לי קומפרסור ורכשתי פיסטולט.

צריך להוסיף פילטר לחות/מים כדי שלא יפגום בצבע, את הצבע עצמו ומקום לביצוע.

צריך גם משייפת אקצנטרית (יש לי משייפת רגילה אבל אני מניח שלעבוד איתה יקח המון זמן) כדי להעיף את הצבע הישן ואצלי צריך לעשות גם פחחות (שוב, התחלתי אבל אין לי את הכלים הנדרשים).

 

אם תרצה ויש לך סבלנות, אפשר לעשות ביחד, כך נוכל להתחלק בכלי העבודה ובנסיונות אחד של השני.

פורסם

אגב גם אני מתכנן פרוייקט כזה ומתחיל לארגן חומרים. נוכל למצוא מקום ולעבוד שלושתנו:lol::lol: זה עוד יותר יוזיל עלויות.

יש לי מכונה DA שניתן להצמיד לה דסקיות שיוף אז כבר הסתדרנו בזה.

אולי נקבל גם הנחה משמעותית על צבעים ולקה אם נקנה ביחד.

פורסם

יאללה חברים תתארגנו ונוזיל מחירים לכולנו.

אני מאזור נתניה

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

זה הולך להיות ניסוי מעניין.

צריך אומץ.

 

אני מניח שתלמדו הרבה באינטרנט ומאנשי מקצוע לפני שתבצעו.

תעדכנו אותנו.

 

בהצלחה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

יש לי טנדר ישן שמאד ישמח לקבל צבע, והמון המון פחחות אם אתם רוצים להעביר עליו את הסטאג' אני מוכן לתרום אותו למדע, אולי בסוף עוד הוא יראה טוב.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

×
×
  • תוכן חדש...