Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כל המוצאים היו מוכנים, המגבות שטופות בnon-bio :wink: הצבע התקרר ולעבודה.

 

המוצרים :

 

1. שמפו Gold Class™ meguiars

 

2. פלסטלינה עדינה meguiars

 

3. ספריי החלקה לפלסטלינה-meguiars Quik Detailer .

 

4. ווקס Meguiar's® Gold Class™ Camauba Wax.

 

5. פוליש -meguiars Ultimate Compound .

 

6. פנים הרכב - turtle f21 \ sonax

 

7. ג'אנטים - formula 1 - foaming wheel cleaner + מברשת קשיחה.

 

מתנצל על איכות התמונות, ועל התיעוד הדל. אדאג לעלות תמונות בהמשך של אחרי באור.

 

תהליך העבודה :

 

- ניקוי הרכב עם השמפו וייבוש כל הרכב

-ניקוי פנים הרכב + מנוע , וחלונות.

- ניקוי ג'אנטים

-פלסטלינה כל הרכב

-פוליש כל הרכב

-וקס לסיום.

 

* הופתעתי לגלות קושי בהורדת סימנים לאחר השימוש בפוליש קומפאונד, במיוחד אם משתמשים בפד\אפליקטור הצהוב של meguiars,.

 

* קיימים עדיין סווירלים ברכב, איזה חומר מומלץ להוסיף לחבורה על מנת להוריד אותם?, האם סילנט לפני ווקס יעזור?.

 

* חייב לציין לטובה את הווקס של meguiars gold class, משאיר ברק מעולה, וקל לשימוש.

8669_628550937158074_1657989782_n.jpg

965953_628550667158101_1002108810_o.jpg

980241_628550850491416_2890878_o.jpg

1000787_628550517158116_345397968_n.jpg

1003838_628550433824791_351119440_n.jpg

1011911_628550560491445_1204283215_n.jpg

1025868_628551057158062_965890070_o.jpg

1025286_628551203824714_968085383_o.jpg

פורסם

אם נשארו לך עדיין סווירלים ואתה רוצה להסיר אותם ידנית, תצטרך לעבור עוד ידיים עם האולטימט קומפאונד.

ולנושא,אחלה עבודה הרכב נראה שמור. התמונות קצת מבאסות אבל לא נורא. העיקר שאתה מרוצה!

פורסם

כל הכבוד! בהחלט הרכב נראה מעולה עכשיו. האם ביצעת גם פוליש על הניקלים של מראות הצד? (זה בהחלט מחייה את הניקל)

איך ניקית את תא המנוע? חומרים?

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

נראה ממש טוב, עבודה יפה.

ברמת העיקרון אתה מוגבל ביכולת החיתוך (הסרה) בצורה ידנית. אבל עם תיישם שוב פעם UC, ועוד פעם, אתה תקבל משטח מושלם. זה לא קל, אבל זה מה שצריך.

C4 1.6 thp exclusive Made in France- Prefected in my garage

פורסם

תודה על התגובות , עוד לא יצא לי לגעת במחשב ובמצלמה אבל מבטיח לעלות תמונות טובות יותר ,

 

הפוליש נעשה אכן ידנית , כל חלק בנפרד , לקחתי חלקים גדולים יחסית אני מאמין שיצא שעשיתי יד אחת - יד וחצי.

 

לא נעשה פוליש לניקלים , רק ניקוי עם השמפו + ניגוב עם מיקרופיבר.

 

תמונה של כל הרכב בוקר למחורת.

uploadfromtaptalk1372020245327.jpg

uploadfromtaptalk1372020256746.jpg

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

תודה על התגובות , האמת המכסים סתם ליופי.

 

בעניין הורדת הוקס תלוי בחומר יש וקסים עם המלצה ל5 דק ויש לאחר 20.

פוליש, מורידים ישר לאחר העבודה איתו.

×
×
  • תוכן חדש...