Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הלילה הארוך בחיי. (ארוך).


~TB~
שימו לב! השרשור הזה בן 7144 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תקדישו לעצמכם 3 דקות ותקראו את כל זה, אני יודע שזה ארוך, אבל אני פשוט בהלם - עדיין.

 

אני גר באזור שתמיד יש בו ניידות מפטרלות. אולי כי אני גר קרוב לאזור של פשע יחסית (שכונת נווה שרת), ואולי כי אני גר קרוב יחסית לשכונת יוקרה אז מפחדים שיעשו שם פריצות (צהלה) - אבל מה שבטוח, כל לילה יש כל הזמן 2-3 ניידות מפטרלות באופן קבוע.

 

שבוע שעבר הייתה פריצה באחד הבתים בצהלה, המשטרה הצליחה להגיע לאזור וראתה את האוטו הפורץ בדיוק בורח מהדירה - האוטו הפורץ היה בצבע צהוב, והיה גנוב, והתחיל להתנהל מרדף אחרי האוטו. האוטו הצהוב הצליח לברוח להם, וכ 5 דק' אחרי זה אני נוסע לתומי בשכונה לכיוון חזרה הביתה כשקופצת עליי ניידת ועוצרת אותי. דקה לאחר מכן מגיעה ניידת מהכיוון הנגדי וחוסמת אותי כמו בסרטים - כל הניידות חושבות שאני הייתי הפורץ ומתחילות לבצע לי חיפוש ברכב. כ 40 דק' עיכבו אותי בכביש עד שהשתכנעו לגמריי שאני זה לא הפורץ.

 

עבר שבוע והנה הגיע היום, יום שישי, שעה שלוש וחצי בבוקר.

אני יוצא ממסיבה שהייתה אצל ידידה שלי בבית שלה בשכונת צהלה. נזכרתי ששכחתי אצלה משהו לכן אני נוסע חזרה אליה דרך כביש פנחס רוזן, למי שמכיר. נוסע בנתיב השמאלי על כ 90 קמ"ש בערך (עייף מת ואין לי כח לזוז) ורוב המכוניות עוקפות אותי (שלושה נתיבים). אני, שאני נוסע תמיד עם עיניים במראה כדיי לראות מה קורה אחריי רואה שיש טויוטה קורולה אחרי בנתיב האמצעי - סבבה. לא מתרגש מזה... הייתי צריך לפנות ימינה מפנחס רוזן לדבורה הנביאה אז התחלתי להאט, ולאותת, רציתי שהטויוטה תעקוף אותי ואז אני יוכל לעבור נתיב, אבל התפלאתי כשראיתי שגם הטויוטה בנתיב האמצעי התחילה להאט את המהירות. לא היה ברור לי מה קורה ולמה היא מעטה אז האטתי עוד קצת - וגם היא. חשבתי שמשהו מוזר, ופניתי מיניה - ולהפתעתי, גם היא. ישר חשבתי שמשהו פה מוזר והחלטתי לבדוק אם עוקבים אחריי או לא ולכן נכנסתי בפנייה הראשונה ימינה, וכמובן שהטויוטה אחריי. בסוף הרחוב יש תמרור עצור, ולאחר עצירה מוחלטת פניתי שמאלה - והיא אחריי. אמרתי שהמבחן האחרון יהיה כ 300 מטר מאיפה שאני נמצא, שם יש פנייה שמאלה ולרחוב הנ"ל נכנס רק מי שגר שם כי זה רחוב קטן מאוד בצורת U ויש שם רק בתים. נכנסתי - והיא אחריי, חשבתי שהיא אולי נכנסת כדיי לחנות את הרכב, ולכן התחלתי להתקרב ליציאה מהרחוב -והיא אחריי! אז זה כבר היה מעל לכל ספק שהיא נכנסה לשם רק בגללי, התחלתי להאט את הרכב, ואז הטויוטה מהבהבת לי. אני, כאמור, עייף מת, אבל כל הזמן הזה עם עיניים על הטויוטה מרוב סקרנות ממה שקורה פה. כשהטויוטה הבהבה לי עצרתי את הרכב כשהיא אחרי, הוצאתי את היד מהחלון וצעקתי "מה הבעיה?", מהטויוטה יצאו שלושה הרי אדם והתחילו לרוץ לכיווני. אין לי שום כוונה עכשיו לבדוק מה הם רוצים ממני, ולא בדיוק בראש שלי ללכת איתם ראש בראש אז פשוט שמתי הילוך ראשון ו....נסעתי :smile:. פניתי ימינה והתחלתי להאיץ, כשהטויוטה מנסה להתקרב, והחלטתי לרואת מה היא רוצה. הפסקתי להאיץ, למרות שיכולתי לברוח בקלות לטויוטה שלו, והמשכתי על 30 קמ"ש, כשהטויוטה לצידי ושאלתי אותו מה הבעיה - הוא התחיל לצעוק לי לעצור בצד כל הזמן, שאלתי שוב פעם למה, והוא רק צעק לעצור בצד - בלי שהוא מזדהה כשוטר או משהו כזה. עד לאותו הרגע לא היה לי שום מושג שהם שוטרים ושום אינדקציה שהם שוטרים, עשיתי פרסה והתחלתי עכשיו באמת לברוח, אבל ה 3 שיצאו מהרכב הספיקו להתקרב אליי, ולכן אחד מהם היה כבר בנתיב שלי, אז במהירות עברתי לנתיב השני והמשכתי לנסוע - עד שראיתי מישהו מולי עם אקדח שלוף. אני בהלם. עצרתי...

הם טוענים שכשעברתי לנתיב השני, ניסיתי לדרוס את מי שהיה בנתיב שלי (בדיוק ליהפך), ושהייתי צריך לזהות אותם שהם שוטרים למרות שהם היו על אזרחי בגלל הכובעים שלהם (לא בדיוק הסתכלתי על הכובעים בכזה מצב, והם אפילו לא צעקו שהם שוטרים, אלא רק צעקו לעצור...).

באים אליי לרכב השוטרים ומכוונים אלי את האקדח ואומרים לי לסגור את הרכב מייד, אז סגרתי את הרכב, ואז הוציאו אותי החוצה בכח. אני מתחיל לצעוק שם ולעשות בלאגן, להשתולל, לצעוק - למה מה קרה שהם יוציאו אותי מהרכב בכח, בלי להזדהות כשוטרים, וישתמשו באלימות? מה הם מצפים, שהם ישתמשו באלימות ואני פשוט יתן להם לסחוב אותי כמו כלב? מן הסתם אני ינסה להזיז אותם ממני ולדבר איתם, אבל לא הצלחתי, אז כשהם ראו שאני ממשיך להיאבק באו שני שוטרים והחזיקו אותי, השלישי שם אזיקים. ממספיק אחד מהם כדיי לשים לי אזיקים, אלוהים הם היו כ"כ גדולים:smile:. אזרחים התחילו לצאת החוצה, ולבנתיים אני עומד - הם מתחילים לפתוח לי את כל האוטו ולחפש אחרי סמים\אלכוהול\כלים אלימים. כמובן שהם לא מצאו כלום, ואז אני התחלתי לצעוק להם שיעופו ומיייד מהרכב שלי! לבנתיים, הספיקו להגיע עוד כ 4 ניידות רגילות, 2 ניידות גדולות, ורצו להזמין יסמניקים.

אחד מהשוטרים בא ואמר לי "אה....אז בגללך קראו לנו לפה, אה?" והביא לי סטירה! אומנם לא הכי חזקה, אבל סטירה! השתגעתי, אבל הייתי עם אזיקים... שוטר אחר נתן לי בעיטה, וכשהתלוננתי הוא טען "בטעות החלקתי לך על הרגל". אף אחד מהם לא הסכים לתת פרטים, וכשאחד האזרחים שהלכו ברחוב ביקש מהם פרטים בגלל היחס שלהם אליי - הם לא הסכימו, נכנסו לניידת, ונסעו.

אותי לבנתיים דחפו לניידת שלהם בלי קשר לעולם החיצון ולמה עצרו אותי בדיוק. התקשרו לאבא שלי והוא הגיע, ולקחו אותי לתחנת משטרה...

היו כמה טענות שקריות שהם טענו, כמו למשל שהם שמו צ'אקאלאקה כחולה על הגג כדיי שאני יעצור (בוודאות לא היה), קראו לי בקריזה (יכול להיות שלא שמעתי כי החלון היה סגור, אני לא שולל), ועוד הם טענו שאני ניסיתי לברוח והניידת רדפה אחרי כחצי קילומטר עד שהיא הצליחה לעצור אותי. בהתחלה הם לא אמרו שאני עצרתי מיוזמתי לאחר שראיתי את האקדח השלוף...

בנוסף על כך, הם טענו שהם עוקבים אחריי כבר המון קילומטרים ובמשך חצי שעה, כשבעצם יצאתי מהבית של ידידה שלי כ 2 דקות לפני כן - כשאמרתי להם שיבואו לשם כי יש לי שם בערך 50 עדים - כמובן שהם העדיפו לא לעשות את זה...

הייתי עד עכשיו בתחנת משטרה - 4 שוטרים נתנו עדות. מה העידו? הרבה.

שהמעצר היה כמו בספר, שהסבירו לי את התנאים, שהיו איתי עדינים, ושעצרו אותי רק לאחר מרדף ממושך כשהניידת הצליחה להדביק אותי ולחסום אותי בסוף אותו רחוב, כחצי קילומטר משם, כשבעצם כל האנשים ברחוב ראו אותי שעצרתי בערך 100 מטר אחרי התחלת הבלאגן, ולא קרוב אפילו לסוף הרחוב (טויוטה קורולה? תדביק איביזה קופרה? לא נראה לי...) ואז עצרתי כשהיה גם בחור עם אקדח שלוף.

שאלו את האזרחים המבוגרים אם הם היו עדים לפריצה\נסיעות פרועות לאחרונה בשכונה - והאזרחים ענו שהם שמעו פה ושם צמיגים חורקים. כאשר השוטרים שאלו אם הם מזהים את הרכב שלי כרכב שעושה את זה - הם ענו בשלילה. לעומת זאת כשאבא שלי הגיע לתחנת משטרה, הם אמרו לו שהאזרחים טענו שאני הוא זה שעושה את החראקות... כמובן שהתחלתי לריב שם עם השוטרים על השקר הזה ואז הם איכשהו אמרו שהוא התכוון למשהו אחר ויצאו נקיים כאילו הם שיקרו בלי כוונה.

החוקר לא כ"כ האמין לי שהם השתמשו באלימות, ובאמת באמת האמין שאני רציתי לרצוח\לדרוס את השוטר השחום (כל השוטרים היו על אזרחי).

הרבה דברים הם לא יכלו לענות לי, כמו למשל אם הם רואים אותי נוסע כ"כ הרבה זמן בצורה פראית ומסוכנת, למה הם עצרו אותי רק אחרי הרבה מאוד זמן (חצי שעה לטענתם), הרי בזמן הזה יכל לקרות אסון. למה עצרו אותי רק אחרי שהתחלתי לנהוג בסדר (הם בעצם טענו שבהתחלה הם ראו את איביזה והם לא קלטו את הלוחית רישוי שלה (חסר איביזה טורבו צהובות?!), ורק לאחר שהם הצליחו לצמצם את הפער ולראות שוב את האיביזה הם ראו שזה אני - אולי האיביזה הראשונה זו לא אני? לא נראה להם מוזר שבהתחלה רכב כלשהו נוסע במהירות עצומה, ופתאום לאחר שנאבד הקשר עין אותו הרכב נוהג כחוק, עם איתותים, עצירות מלאות וכו'? או שהם פשוט סתם ממציאים סיבה שתיהיה להם למה הם נטפלו אליי?).

היו עוד קטעים מעצבנים כמו למשל שכשהייתי עם אזיקים על הכיסא, אז אמרו לי להיכנס לחדר של החקירות - הארנק נפל לי על הריצפה. בגלל ששמו לי את האזיקים מאחורי הגב, לא הייתי יכול להגיע אל הארנק אלא אם כן אני ממש מתכופף בצורה שקשה להרים אותו - אז ביקשתי מהשוטר שיביא לי אותו - השוטר רצה להביא לי אותו ואז הפקח אמר לו "לא, שהוא ירים אותו לבד!" אז עניתי לו "לא צריך טובות, מצידי תשמור אותו, גם ככה יש שם יותר ממה שיהיה לך איי פעם".

או למשל שכשהם ראו את אבא שלי בתחנת משטרה הוא אמר להם להוריד את האזיקים אז הם הסכימו - אבל השוטר אמר לי שאני צריך להיגד לו תודה שהוא נחמד איתי ובא לקראתי - אז עניתי "אני לא צריך את הטובות שלך, מצידי תשים את האזיקים האלה ועוד 10 כאלה, אל תשחק אותה נחמד עכשיו", כמובן שהאיזיקים חזרו לידיים שלי, ולאחר 10 דקות הורידו לי אותם.

אה...ופתחו נגדי בחקירה. על מה?

ניסיון לרצח של שוטר, או משהו כזה לפחות ניסיון לדרוס שוטר.

אבל יודעים מה יותר מרגיז\משפיל?

שאנשים באזור הזה מכירים את הרכב שלי. מכירים אותי. ורואים כ"כ הרבה ניידות מסביב הרכב שלי. חלקם אפילו ראו אותי עם אזיקים.

 

לך תסביר לאבא שלך שהשוטרים משקרים, שהרגע יצאת מידידה ושהם לא אחריך 20 דקות, שלא הגעת ל 140, במיוחד כשאני נחשב לילד הטוב במשפחה, לזה שלא עושה בלאגן. היו כמה קטעים שהוא קלט שהם משקרים בערך, כמו העניין של איפה שהם תפסו אותי כשהם העידו על מרדף ארוך כשעצרו אותי בסוף הרחוב - ובעצם אבא שלי ראה את האוטו בהתחלת הרחוב, אבל עדיין...

אבל הכי גרוע - זה להסתכל לאבא שלך בעיניים - כשיש לך אזיקים מאחורי הגב.

 

 

אגב,

למרות "הנסיעה הפראית" שהם כביכול ראו אותי עושה - שום דבר לא נאמר לי בחקירה לגבי הנהיגה, והקצין\חוקר לא ניסה אפילו לדבר איתי על זה למרות שאני נהג חדש, ולא לקחו לי את הרישיון, למרות שאם היו רואים מישהו שמתפרע עד כדיי כך בסיבובים ובישורת כמו שהם אומרים, אני דיי בטוח שהיו לוקחים לו את הרישיון.

 

אין לי מילים.

Back to the original - NC again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני רוצה לראות עכשיו איפה כל המתחכמים שיבואו ויגנו על המשטרה הנחמדה מאוד שלנו........

 

ולך איש, למרות שאינני מכיר אותך באופן אישי-אני מרבה לקרוא את הודעותיך בפורום,עושה רושם שאתה בנאדם בוגר ואיש טוב!

 

תנחומיי על מה שקרה לך באמת שאין לי מה להוסיף יותר אולי חוץ מזה שהשוטרים האלה שמעורבים בסיפור שלך יקבלו כלבת.

 

תיהיה חזק!

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Damn!

ולחשוב שכל זה בשכונה שאתה מכיר -וכל הבלאגן תודות למדורניקים מזדיינים שחיים בסרט שהם שוטרים כמו בסרטים!

 

אוח!

בושה!

 

 

בהצלחה שיהיה לך עם כל הסיפור הזה , תעדכן אותנו בהמשך!

 

ותזכור תמיד לשמור על ה:grin:

וואלק אתתתתה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן,

 

 

בן , אמרתי לך לא לקנות איביזה צהובה :wink:

 

 

זה שהשוטרים שלנו "משובחים" זה לא דבר חדש , רק פוזות בראשם..

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע קפקאי משהו. ומצער לשמוע שהם פשוט חארות.

עוד יותר מצער לחשוב שזה יכול לקרות פשוט לכל אחד מאיתנו.

 

ואין שום פיקוח על כאלה אנשים !

 

 

כמו שאמרו פה לפניי - תהיה אופטימי. אני מקווה שלא נשארו לך הרבה משקעים (למרות שזה ממש קשה).

 

 

סער

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיפור מרתיח מאוד. :bad-word:

 

לפי דעתי אתה צריך לשקול לקחת עו"ד ולהיכנס באותם שוטרים מכים (אני יודע שאין לכך הרבה סיכוי, אבל מי יודע אולי בשילוב עדים מהשכונה יכול לצאת מזה משהו...).

 

שיהיה בהצלחה ואל תשכח לעדכן אותנו.

 

 

פליקס

ROOONEEYY

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן אחמד,

דבר ראשון מזל"ט על האיביזה הצהובה ...

לא ידעתי שמכרת את הראלי .

 

 

דבר שני אתה חייב עורך דין פה , חייב !!! , ואתה חייב לפנות למח"ש , הם שם בדיוק בשביל כאלו מקרים והם מתים לתפוס כאלו שוטרים .

 

 

עורך דין + מח"ש = יצאת צדיק .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בן, זה באמת סיפור די מדהים. אני מצדיק אותך לחלוטין בכעס שלך עליהם ומאמין מהיכרות איתך שכך באמת היה. אני רק רוצה להגיד משהו, ותנסה לחשוב עליו בצורה הגיונית ואובייקטיבית. מהשכל ולא מהלב (שבטח אומר לך שהם חארות ואתה צודק בכל דבר שעשית).

 

קודם כל, זכור שאנחנו חיים בתקופה מאוד בעייתית מבחינה בטחונית. זה מעלה את רמת העצבנות של כל אנשי הביטחון בארץ, כולל המשטרה. (לא שזה מצדיק אותם). אני חושב שהדבר הכי חשוב לעשות בהיתקלות עם החוק זה לשמור על רוגע. אפילו כשאתה רואה בבירור שהם נגדך. כל דבר קטן שתעשה שיהיה אפילו מעט "עצבני" יכול להקפיץ אותם. אני לא אומר שהייתי מתנהג שונה ממך מכיוון שדבר כזה לא קרה לי, אבל אני חושב שהיית צריך קודם כל לשאול אותם מה הם רוצים ממך, לשאול בבירור אם הם שוטרים ולמה הם עוקבים אחריך. ברגע שברחת להם אחרי שהם יצאו מהרכב, מבחינתם אתה כבר חשוד ודרך הטיפול בך שונה לגמרי. הבעיה היא שמבחינתם אתה אמור לדעת שהם שוטרים, וברגע שאתה בורח זה כאילו אתה בורח מהמשטרה. קשה מאוד להוכיח שאתה לא ידעת שהם שוטרים ולכן אתה צריך לדאוג לשאול את זה כמה שיותר מוקדם.

 

בנוסף, חשוב מאוד לשמור על רוגע. לאחר שאתה כבר בידיהם כל אקט של עצבנות מצידך רק יחמיר את המצב. בנוסף, בנאדם עצבני לא חושב כמו שצריך ורק הורס לעצמו. כמו שאמרתי, לא יודע אם הייתי מתנהג שונה ממך במצב כזה, אבל הייתי רוצה להאמין שאני יכול לעשות את זה, ואח"כ לטפל בהם בדרך הראויה (עו"ד וכולי...)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואלה בן. אתה הולך לחלוב הרבה כסף מהמדינה.

רק תכין עו"ד טוב.

 

היגואר XJ החדשה לא נראיתה קרוב מתמיד.

 

 

אבל באמת מצטער על העוול שנגרם לך. אני מכיר חלק מהדברים שרשמת מניסיון, ועצוב שככה.

 

נ.ב.

גם אני חושב שלא היית צריך לברוח להם ביציאה מהרחוב. זה רק הגביר את החשש.

אני הייתי מחכה עם חלון כמעט סגור ודלתות נעולות, משלב לראשון...ליתר בטחון. אבל לא בורח.

172

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר אתה הולך להכנס בהם, אז אל תשבר באמצע, לך עם זה עד הסוף:idea:

אני כמובן מקווה מאוד שתצליח וכאשר זה יקרה, אותם שוטרים ילמדו לקח לעבוד לפי הספר. ואולי אפילו שוטרים נוספים יקבלו תדרוך בעיניין.

 

הכי חשוב שידעו שהציבור הוא לא שק חבטות והם לא יכולים לעשות מה שבא להם.

 

אל תשכח לעדכן אותנו ושיהיה לך בהצלחה :wink:

SENA לשעבר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אויש נו אתם כל כך נאיבים. לתבוע ?! פחחחחחח

 

יצחקו עליכם זאת מילה של בן מול מיילה של כ-ל השוטרים שהיו שם.

 

בוא נגיד את זה ככה זה כמו לתבוע את הבן של השופט, יש לכם סיכוי לזכות ? חשבתי ככה.

 

בן לא יגואר ולא כפכפים. אל תאכל סרט יותר מדי, שכח מזה וזהו.

 

מניסיון אתה סתם תעשה מעצמך צחוק הם יגידו שלא היה ולא נברא ולך אין מה לעשות. הם חיות ויש להם יותר כוח בידיים, הרבה יותר מדי. המקסימום שאתה יכול לעשות זה לפתוח תיק חקירה מחקירות פנים ולקוות שמישהו יגיד נכון אנחנו עשינו את זה ואני לא יכול לשאת את העול הזה בכפי (לא יקרה).

 

אז כל העו"דים בפוטנציה למינהם תתיקלו בהם פעם אחת ותיראו כמה הם ישאירו אתכם קטנים וחסרי ישע. הם המאפייה הכי גדולה בארץ.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני עברתי את זה.

כמה פעמים!

לפחות 4 פעמים.

אלימות משטרתית על כלום!!!

זה באמת לא הוגן.

יום יבוא והילד התמים שקורא את זה עכשיו יעבור את זה גם...

 

חבל.

 

בן, ברגעים כאלה הלב מתפוצץ מעצבים!!!

כמה שזה קשה, צריך להירגע ולחשוב טוב טוב על הצעדים שאתה מתכוון לבצע.

 

אם אתה מתכוון לתבוע, שיהיה בהצלחה!

אני הייתי מערב תקשורת (עיתון מקומי, רדיו מקומי וכו'...)

 

זו הנקמה המתוקה ביותר.

 

:evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי מערב תקשורת (עיתון מקומי, רדיו מקומי וכו'...)

 

זו הנקמה המתוקה ביותר.

 

:evil:

הדבר היחידי שבאמת יזיז להם !

 

אבל זה רק בהנחה שיש לך מישהו שאתה מכיר מבפנים - סתם הם לא יקבלו את בסיפור שלך.

 

בכל מקרה שלא תבין אותי לא נכון - שיהיה לך הכי בהצלחה שיש. אם תצליח תמסור להם ד"ש ממני ! ותגיד להם שאני כבר מגיע.

אם לא תצליח תעברו הלאה זה קורה כל הזמן תתנחם בזה (אולי).

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אויש נו אתם כל כך נאיבים. לתבוע ?! פחחחחחח

 

יצחקו עליכם זאת מילה של בן מול מיילה של כ-ל השוטרים שהיו שם.

 

בוא נגיד את זה ככה זה כמו לתבוע את הבן של השופט, יש לכם סיכוי לזכות ? חשבתי ככה.

 

בן לא יגואר ולא כפכפים. אל תאכל סרט יותר מדי, שכח מזה וזהו.

 

מניסיון אתה סתם תעשה מעצמך צחוק הם יגידו שלא היה ולא נברא ולך אין מה לעשות. הם חיות ויש להם יותר כוח בידיים, הרבה יותר מדי. המקסימום שאתה יכול לעשות זה לפתוח תיק חקירה מחקירות פנים ולקוות שמישהו יגיד נכון אנחנו עשינו את זה ואני לא יכול לשאת את העול הזה בכפי (לא יקרה).

 

אז כל העו"דים בפוטנציה למינהם תתיקלו בהם פעם אחת ותיראו כמה הם ישאירו אתכם קטנים וחסרי ישע. הם המאפייה הכי גדולה בארץ.

 

דניאל.

אני לא כל כך בטוח שאין סיכוי אח שלי שמשמש כעורך דין תבע את המשטרה על שימוש בכוח (ולא משהו קיצוני עד כדי דם וכו') וזכה בכ 25K על כמה סעיפי התביעה למרות שהבן אדם היה יחיד וכמובן היו 4 שוטרים שהעידו אחרת, היו עדים בסביבה שגם העידו והמשטרה יצאה אשמה.

וכמובן זכיה ב 25K על הנ"ל והשוטרים זכו לנזיפה חמורה בתיק.

יש תמיד סיכוי תלוי בעורך דין ובעבודה שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא כל כך בטוח שאין סיכוי אח שלי שמשמש כעורך דין תבע את המשטרה על שימוש בכוח (ולא משהו קיצוני עד כדי דם וכו') וזכה בכ 25K על כמה סעיפי התביעה למרות שהבן אדם היה יחיד וכמובן היו 4 שוטרים שהעידו אחרת, היו עדים בסביבה שגם העידו והמשטרה יצאה אשמה.

וכמובן זכיה ב 25K על הנ"ל והשוטרים זכו לנזיפה חמורה בתיק.

יש תמיד סיכוי תלוי בעורך דין ובעבודה שלו.

כפי שאמרתי זאת מילה של בן מול מילה של השוטרים.

אם המצב שונה אז יש עילה. אם לא הוא יכול לדחוף מים (אל תקח את אישית :wink: )

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7144 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...