Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתקלתי בשני סוגים של פחיות קליפורניה. אחד scents שנסגר עם תריסים כאלה. ואחד רגיל עם מכסה כמו של קופסאות שימורים. מה ההבדל?

פורסם
חברים,

 

איפה יש מחירים/מבצעים טובים לקניית לקניית פחיות של קליפורניה.

 

ראיתי היום בסאונדר רחובות 3 פחיות ב50 ש"ח.

 

תודה

תבדוק באוטוסטור, היה יותר זול.

פורסם

קניתי לאחרונה פחית של דוקטור מרכוס (לימון). מריח לי הרבה יותר טוב מקליפורניה וגם הריח מחזיק הרבה זמן מעמד, הפחית פתוחה כבר חודש ועדיין הריח מורגש בצורה טובה.

פורסם

לימון זה ניחוח שקשה לטעות בו, אני אוהב את זה מאוד.

משום מה קניתי ניחוח לימון - הבקבוקון שתולים - של AREON, זה מריח כמו לימון אבל לאחר כשעה נותן ריח רענן כמו של כביסה, ריח ממש ממש טוב.

Opel Adam S 2017

פורסם
היום שמתי ברכב את:

http://www.ebay.com/itm/Febreze-Car-Vent-Clips-Air-Freshener-and-Odor-Eliminator-Linen-and-Sky-Scent-/170805264106?hash=item27c4c97eea:g:NpkAAOSwhh5To3q9

 

ניחוח: Linen and Sky (יש לי בבית את הספריי)

 

רשמים בהמשך

 

חוזר לעדכן..

מכיון שתריסי המזגן אצלי ברכב עבים נאלצתי להתקין את הריחן בתריסים הצדדיים.

לאחר ניקיון פנימי יסודי של הרכב חיכיתי מספר ימים עד שריח חומרי הניקוי יתפוגג ורק אז התקנתי את הריחן.

אם המזגן לא עובד והסירקולציה החיצונית מאופשרת הריחן מעניק ריח חלש אך נעים מאוד של כביסה רכה (אולי לא יתאים לאוהבי פחיות הקליפורניה שאוהבים ריחות חזקים).

כשהמזגן עובד עוצמת הריח עולה משמעותית. בספק אם ישאר 30 יום כמובטח על האריזה.

היום שמתי עוד ריחן בתריסי המזגן בצד של הנוסע על מנת להגביר קצת את הריח ברכב.

 

לסיכום,

אני קיבלתי את הריחנים (4) מארה"ב במחיר של 2$ לאחד, אחלה מחיר. למי שיש אפשרות לרכוש במחיר הזה-מומלץ

לא הייתי ממליץ לרכוש דרך איביי ולשלם עליהם מחיר מופרז.

פורסם

אתה יכול לצלם את מה שקיבלת?

אני קיבלתי אחד בצבע אפור(הפלסטיק בפנים איפה שהנוזל) ולא אהבתי את הריח, הבנתי שהכחול יותר טוב.

פורסם
חוזר לעדכן..

מכיון שתריסי המזגן אצלי ברכב עבים נאלצתי להתקין את הריחן בתריסים הצדדיים.

לאחר ניקיון פנימי יסודי של הרכב חיכיתי מספר ימים עד שריח חומרי הניקוי יתפוגג ורק אז התקנתי את הריחן.

אם המזגן לא עובד והסירקולציה החיצונית מאופשרת הריחן מעניק ריח חלש אך נעים מאוד של כביסה רכה (אולי לא יתאים לאוהבי פחיות הקליפורניה שאוהבים ריחות חזקים).

כשהמזגן עובד עוצמת הריח עולה משמעותית. בספק אם ישאר 30 יום כמובטח על האריזה.

היום שמתי עוד ריחן בתריסי המזגן בצד של הנוסע על מנת להגביר קצת את הריח ברכב.

 

לסיכום,

אני קיבלתי את הריחנים (4) מארה"ב במחיר של 2$ לאחד, אחלה מחיר. למי שיש אפשרות לרכוש במחיר הזה-מומלץ

לא הייתי ממליץ לרכוש דרך איביי ולשלם עליהם מחיר מופרז.

 

מהיכן קנית במחיר הזה? לבודד יוצא דרך האיביי מחיר של כ 50 ש"ח לא משתלם כלל.

Opel Adam S 2017

פורסם
אתה יכול לצלם את מה שקיבלת?

אני קיבלתי אחד בצבע אפור(הפלסטיק בפנים איפה שהנוזל) ולא אהבתי את הריח, הבנתי שהכחול יותר טוב.

 

20151206_163442_HDR-600x1067.jpg

×
×
  • תוכן חדש...