Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה קניתי את הרכב לפני יומיים הוא יד 3 ועשה 135 אלף ק"מ והיא מטופלת זה אין ספק

יש לציין שכל הטיפולים שעשו ברכב עד 100 ק"מ מוצג ע"י קבלות במוסך המרכזי של הונדה

(טיפול גדול" כולל טיימינג הוחלף בטיפול 100 אלף ק"מ בשנת 2010)

מבחינת הרכב הוא במצב חדש להפליא ממש כאילו היום יצא מהניילונים הנסיעה שקטה ואין ספק שמנוע חזק ומציג ביצועים חזקים באמת יותר ממה שחשבתי גם הגיר אין רעידות המנוע ממש שקט והוא טופל בהקפדה ע"י הבעלים הקודמים (בחור מבוגר שכמעט ולא נסע הרבה)

שאלתי אחרי 100 אלף ק"מ אין קבלות במוסך המורשה אבל ברור שעשו טיפולים בזמן רק אני לא יודע איפה איך מתי למה וכמה האם כדי לגשת למוסך מורשה על מנת לבדוק אם צריך לעשות "יישור קו" וגם לדעת מתי אני צריך להגיע לטיפול הבא? הייתי במוסך רגיל מישהו שאני מכיר ופתח פילטר אוויר במנוע הסתכל על המנוע שמן מים ועוד כמה שטויות הוא טוען שבאמת עשו טיפול ועלי לחזור לטיפול ב140 אלף. פה נגמר הסיפור או שיש לעשות בדיקה יותר מקיפה? ואני יותר קפדן מהבעלים הקודמים אין ספק.

פורסם

תיבדוק מתי החליפו שמן גיר זה גם דבר חשוב!

Honda civic eg9 manual 1995

Honda civic es1 manual 2004

הונדה הציתה את הדמיון!

היוםMX5 NC1 כי יש חוויות של פעם בחיים!

פורסם

אוקי הבנתי מבלבד זה יש עוד משהו מסויים שצריך לבדוק? ואני רואה שלפי הVTEC יש לך קשר לעניין ? או שסתם יש לך תחביב למנועי VTEC.

  • ספונסר פורום
פורסם

כיוון שיש רק 5,000 קילומטרים בין הקילומטראז' הנוכחי של הרכב לקילומטראז' של הטיפול הבא אני מציע לך לא לחכות ולהקדים את הטיפול הבא כבר לעכשיו. אם אתה כל כך קפדן, אין סיבה שבשביל 5,000 קילומטרים לא תהיה רגוע לגבי הרכב שלך.

 

טיפול קטן שכולל החלפה של שמן, פילטר שמן ונוזל קירור לא יעלה לך הרבה אז חבל שבשביל זה לא תישן טוב בלילה.

פורסם

אין איזה משו מיוחד אבל לגבי הגיר מומלץ להחליף לו שמן בזמן ושמן מקורי כדי לישמור עליו ואם יש לך גישה להרים את האוטו הייתי ממליץ לך ליבדוק את מצב המשולשים בולג'וינט ובוקסות אחוריות בסך הכול אין איזה משו מיוחד תישמור עליו הוא יתן לך שקט

(גילוי נאות אני חובב הונדה ומחזיק הונדה :])

Honda civic eg9 manual 1995

Honda civic es1 manual 2004

הונדה הציתה את הדמיון!

היוםMX5 NC1 כי יש חוויות של פעם בחיים!

פורסם
כיוון שיש רק 5,000 קילומטרים בין הקילומטראז' הנוכחי של הרכב לקילומטראז' של הטיפול הבא אני מציע לך לא לחכות ולהקדים את הטיפול הבא כבר לעכשיו. אם אתה כל כך קפדן, אין סיבה שבשביל 5,000 קילומטרים לא תהיה רגוע לגבי הרכב שלך.

 

טיפול קטן שכולל החלפה של שמן, פילטר שמן ונוזל קירור לא יעלה לך הרבה אז חבל שבשביל זה לא תישן טוב בלילה.

 

אתה צודק למרות שמוסכניק בדק שמן מנוע ובלי היסוס אמר השמן חדש ונקי אבל באמת עדיף שאני יעשה את הטיפול שלי מעכשיו ככה אני ידע בדיוק מתי אני צריך לחזור שוב לטיפול תודה לך. האם יש טעם לגת למוסך מורשה הונדה ? אלקס באשדוד או שמה מוסכניק עדיף מוסכניק טוב (ויש לי כזה חבר)

פורסם
אין איזה משו מיוחד אבל לגבי הגיר מומלץ להחליף לו שמן בזמן ושמן מקורי כדי לישמור עליו ואם יש לך גישה להרים את האוטו הייתי ממליץ לך ליבדוק את מצב המשולשים בולג'וינט ובוקסות אחוריות בסך הכול אין איזה משו מיוחד תישמור עליו הוא יתן לך שקט

(גילוי נאות אני חובב הונדה ומחזיק הונדה :])

 

גם נכון בכל רכב צריך להקפיד על שמנים מקוריים לפי דעתי ועכשיו אני מבין למה אתה חובב הונדה חחח אני הייתי נוסע עד עכשיו על מאזדה 3 אותו שנתון (05) ואני עכשיו מבין מה זה מנוע של הונדה מרגיש לי כמו רכב חדש לגמרי

פורסם

יש לי אותו דגם כמו שלך בגיר רגיל זה מרגיש לגמרי עולם אחר

Honda civic eg9 manual 1995

Honda civic es1 manual 2004

הונדה הציתה את הדמיון!

היוםMX5 NC1 כי יש חוויות של פעם בחיים!

פורסם

איזה דגם יש לך? הבעיה היחידיה שלי היא שאין משענת יד אני משתגע לא נוח לי בכלל וניסיתי משענת יד אוניברסלית היא לא מתאימה אתה מכיר משהו שיכולל לעזור?

  • ספונסר פורום
פורסם
אתה צודק למרות שמוסכניק בדק שמן מנוע ובלי היסוס אמר השמן חדש ונקי אבל באמת עדיף שאני יעשה את הטיפול שלי מעכשיו ככה אני ידע בדיוק מתי אני צריך לחזור שוב לטיפול תודה לך. האם יש טעם לגת למוסך מורשה הונדה ? אלקס באשדוד או שמה מוסכניק עדיף מוסכניק טוב (ויש לי כזה חבר)

אתה בהחלט יכול לבצע את הטיפול הזה במוסך מקצועי שאינו מורשה הונדה. אם יש לך חבר שהוא מכונאי מקצועי, גש אליו.

פורסם

אני גם אם אותה בעיה בנתיים אני מישתמש במישענת יד אונברסלית קיימת מישענת כזאת מקורית היא מגיעה כיחידה שלמה של כל הקונסולה המרכזית או ידית שמחוברת לכיסא מציע לך ליבדוק בפירוקים אני גם מחפש יש כאן חבר פורום שבנה בדרך יצירתי מישענת ממליץ לך להעיף מבט

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=479778&highlight=%D7%9E%D7%A9%D7%A2%D7%A0%D7%AA+%D7%99%D7%93+%D7%A1%D7%99%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A7

Honda civic eg9 manual 1995

Honda civic es1 manual 2004

הונדה הציתה את הדמיון!

היוםMX5 NC1 כי יש חוויות של פעם בחיים!

פורסם

ניסיתי משענת יד אוניברסלית גדולה היא לא נכנסת לי כאילו היא נכנסת אבל היא מגושמת וענקית והיא לא מתאימה ואת הקישור ששלחת לי ראיתי אבל מאיפה אני יכין דבר כזה עכשיו חחח

×
×
  • תוכן חדש...