Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחר אני נוסע לבדוק פולקסווגן טראנספורטר 2011. דיברתי עם בעל הרכב והוא אמר שלא היו תאונות חוץ מכמה שריטות ופגיעות קטנות מאוד.

מצורפת תמונה של הרכב,אני לא יכול שלא להתעלם ממשהו שנראה כמו פגיעה די קשה בדלת תא מטען שמאלית (למטה).

אני הוזה או שגם אתם רואים את זה?

1_2_1_179077_20130511090501.jpg

Kia Forte 1.6 126 HP

פורסם

אתה לא הוזה.

זאת לא פגיעה קשה בהכרח.

יתכן וזה רק הדלת ולא נגע בשום דבר אחר.

שווה בדיקה.

אם זה הדבר היחיד, אל תפיל עסקה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לצערי זו עסקה מאוד טובה שבאמת לא שווה להפיל אותה בגלל דפיקה.

במצב אחר הייתי פוסח על הרכב רק בגלל הדפיקה אבל הרכב נחוץ לעבודה בדחיפות.

Kia Forte 1.6 126 HP

פורסם

אני לא מכיר יותר מדי טוב את הרכב הספציפי הזה, למרות שנהגתי על דומה במשך שבועיים בחו"ל.

אבל המלצה כללית נכונה גם כאן - ערוך בדיקה מקצועית.

אם אין לך חוש טכני מספיק או אתה נלחץ בעסקאות, תגיע עם מלווה מתאים. בכדי שיאפס אותך.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני מגיע ביחד עם אבי שהרכב מיועד לעסק שלו, שנינו בעלי חוש טכני טוב למדי. אני לא נלחץ מהפגיעה הספציפית פשוט לא נעים לקנות רכב שהוא "פצוע". כמו כן שמתי לב גם לפגיעה בכנף הקדמית.

אני חושב שאני אתגבר על זה,בכל זאת לא כל יום מוצאים את הרכב הנ''ל שהוא בן שנתיים עם 23K קילומטרים על השעון ועוד במחיר סביר.

אני חושב שאני אוותר על הבדיקה אם אני לא אראה משהו חריג מידי.

מקווה לטוב.

Kia Forte 1.6 126 HP

פורסם
אני חושב שאני אוותר על הבדיקה אם אני לא אראה משהו חריג מידי.

 

בהצלחה. אני מקווה שיש לך "עין חדה" 8)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

נראה שהרכב הוא רכב של נכה, אני הייתי נזהר מאד עם רכב כזה, התקינו עליו יותר מידי אביזרי נהיגה, פירקו המון פלסטיקים וכמובן שנגעו בחיווט המקורי של הרכב ובחשמל שלו, בוא נגיד שהפגיעה בדלת היא הצרה האחרונה שלך, ולמי שמטיל ספק אני מדבר מנסיון.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

כן הכוונה הייתה מלכתחילה לקנות רכב נכים.

זה רכב של נכה מוסע, הבעלים מפרק את המעלית דרך החברה ומחזיר אותה לביטוח לאומי.

אני לוקח את הרכב לחברת אבזור כדי להתקין מושבים חדשים וכנראה אני גם ארצה רצפה חדשה.

אני מודע לכל ההשלכות של המעלון.

חשוב להבהיר שלא הנהג כאן הוא הנכה אלא מי שמוסע מאחורה,בחיים לא הייתי קונה רכב לאחר שנכה נהג בו מהסיבות שציינת.

Kia Forte 1.6 126 HP

פורסם
נראה שהרכב הוא רכב של נכה, אני הייתי נזהר מאד עם רכב כזה, התקינו עליו יותר מידי אביזרי נהיגה, פירקו המון פלסטיקים וכמובן שנגעו בחיווט המקורי של הרכב ובחשמל שלו, בוא נגיד שהפגיעה בדלת היא הצרה האחרונה שלך, ולמי שמטיל ספק אני מדבר מנסיון.

נכון שיש את כל החיווטים וכו',

אבל זה לא אומר כלום. אפשר למצוא רכבים עם ק"מ מצחיק.

 

עדיף לעיתים תקלות חשמל קטנות מאשר בעיות במנוע שנסע פי 10 מרכב של נכה. :roll:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

עדיף למצוא רכב רגיל עם קילומטרז נמוך וזה הכל, מי אמר שנכים לא משתמשים ברכב שלהם לנסיעות ארוכות? מי אמר שרכבי נכים הם רכבים בעלי קילומטרז נמוך? דווקא ההפך הוא הנכון.

יצא לך פעם לראות איך נראית התקנה של אביזרי נכים לרכב?

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

תרשו לי להתערב ולומר שלפי מה שראיתי עד היום לרכבי נכים יש קילומטראז' הרבה יותר נמוך מלרכב רגיל מאותו הדגם והשנה (עובדה ממה שרואים באתרי המכירות).

מחר אני בודק שני רכבים:

1)פולקסווגן טראנספורטר 2011 27000 קילומטר.

2)פולקסווגן טראנספורטר 2010 13000 קילומטר.

שניהם אחרי התקנת מעלון אך הוא יוסר,אני לא יודע ולא רוצה לדעת איך נראה התקנת מעלון כיוון שאני מתאר לעצמי את הקידוחים ברצפה ולכן אני מחדש גם אותה.

Kia Forte 1.6 126 HP

פורסם

יש גם בעלי רכבים פרטיים שיש להם קילומטרז נמוך זה לא אומר כלום נכים הם לא יוצאים מן הכלל, יש כאלה שנוהגים יותר ויש כאלה שנוהגים פחות כמו בכל דבר בחיים.

בכל מקרה אם העניין לא מטריד אותך ואתה גם ככה מתכוון לחדש את הרצפה, שיהיה המון בהצלחה אני ניסיתי רק להעיר את עיניך כי לצערי אני מכיר את הנושא מקרוב.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

אני אבהיר שכשאמרתי שלנכים יש קילומטראז' נמוך יותר הכוונה הייתה לדגם הנ''ל, פשוט לא מצאתי כאלה ביד 2 שהם גם לא של נכים וגם עם קילומטראז' נמוך.

רכב של נכה מגיע עם קילומטראז' נמוך ומחיר טוב, ברכב שאני רוצה לקנות (בד''כ).

תודה על האזהרות שלך אני אבדוק מקרוב שינויים שהתבצעו.

Kia Forte 1.6 126 HP

פורסם
עדיף למצוא רכב רגיל עם קילומטרז נמוך וזה הכל, מי אמר שנכים לא משתמשים ברכב שלהם לנסיעות ארוכות? מי אמר שרכבי נכים הם רכבים בעלי קילומטרז נמוך? דווקא ההפך הוא הנכון.

יצא לך פעם לראות איך נראית התקנה של אביזרי נכים לרכב?

לצערי אני מכיר מהמשפחה הקרובה שלי מקרה של נכה שזקוקה לרכב כזה. אז אני יודע איך זה נראה.

(במקרה גם מדובר בטרנספורטר TDI)

 

הק"מ מצחיק. הרכב בן 3 ואין לו אפילו 20 אלף ק"מ. לא מסיעים אותה הרבה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...