Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם, מי היה באמסטרדם ויכול לתת המלצות וחוות דעת לאטרקציות מוטוריות באמסטרדם?

 

מכוניות ואופנועים...

 

תודה 8)

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

כן אבל אני מחפש משהו קצת יותר פעיל מאשר מקום היסטורי....

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

תעשן משהו טוב ותשכור אופניים לסיבוב. זה הפאן המוטורי של אמסטרדם

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם
כן אבל אני מחפש משהו קצת יותר פעיל מאשר מקום היסטורי....

 

אתה צוחק עליי? נכנסת לקישור? DTM למשל, זה היסטורי עבורך?

פורסם

מתי אתה בסביבה? יש כמה אירועים מוטוריים בזנדוורט ובאסן ששווה לבדוק.

 

לצערי, באמסטרדם ובסביבה אין אטרקציות מוטריות אמיתיות (חוץ מכמה סוכנויות רכב יפות).

 

בכל מקרה - תעיף מבט בלינקים המצורפים:

http://www.raceplanet.com/

http://coronel1-px.rtrk.nl/pagina/coronel-kartracing-attractie.html

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם

תמיר תנחת בפרנקפורט, תשכיר לך אוטו מעניין תעשה איתו את כל האוטובאן אחרי שאכלת כמה פטריות הזיה

תגיע לאמסטרדם ותחזיר את האוטו שם.

 

זה האטרקציה הכי טובה לדעתי.

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

שמע קח הגה מהבית או אפילו כיסוי הגה תכנס לבולדוג קופי שופ ואחרי חצי שעה אתה תרגיש שאתה נוסע ב-300 קמש :lol:

אה דרך אגב הברקסים במקרה הזה יעבדו רק לאחר מספר שעות.

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם
אתה צוחק עליי? נכנסת לקישור? DTM למשל, זה היסטורי עבורך?

 

מחילה לא ממש התמצאתי באתר, מה זה DTM?

 

מתי אתה בסביבה? יש כמה אירועים מוטוריים בזנדוורט ובאסן ששווה לבדוק.

 

לצערי, באמסטרדם ובסביבה אין אטרקציות מוטריות אמיתיות (חוץ מכמה סוכנויות רכב יפות).

 

בכל מקרה - תעיף מבט בלינקים המצורפים:

http://www.raceplanet.com/

http://coronel1-px.rtrk.nl/pagina/coronel-kartracing-attractie.html

 

אני טס עוד 3 ימים ויהיה שם עד חמישי הבא...

מה הם האירועים? קצת בעייתי נראה לי לצאת מחוץ לאמסטרדם פעם ראשונה שלי שם.

 

תמיר תנחת בפרנקפורט, תשכיר לך אוטו מעניין תעשה איתו את כל האוטובאן אחרי שאכלת כמה פטריות הזיה

תגיע לאמסטרדם ותחזיר את האוטו שם.

 

זה האטרקציה הכי טובה לדעתי.

 

יובל אני לא בקטע של הפטריות וגם בעיה להשכיר רכב כי אין בחבר'ה מישהו בן 24,

אז זו לא אופציה :cry:...

למרות שהייתי שמח :twisted:

 

שמע קח הגה מהבית או אפילו כיסוי הגה תכנס לבולדוג קופי שופ ואחרי חצי שעה אתה תרגיש שאתה נוסע ב-300 קמש :lol:

אה דרך אגב הברקסים במקרה הזה יעבדו רק לאחר מספר שעות.

 

אל תדאג את כל ההצעות האלה של הקופישופס אני הולך ליישם עם או בלי מוטוריקה בראש :lol:

התאהבתי במרי ג'ין עוד לפני שפגשתי את עולם הרכב .

 

 

 

 

 

אז חבר'ה, אני טס עוד 3 ימים, יש עוד הצעות?

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

אתה לא פה בתאריכים עליהם חשבתי.

האחד - MotoGP במסלול באסן. השני, אירוע "איטליה" במסלול זנדוורט. שניהם מתרחשים בימים האחרונים של החודש.

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם
:(! אין תקווה אחרונה?

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

זה הולך להיות מאוד כללי אבל אולי איכשהו תמצא את זה,

כחצי שעה נסיעה מהעיר באחד מהכבישים הראשיים ישנו בצד הדרך מבנה בין 3 קומות שהקירות החיצוניים שלו זכוכית, זה מסלול קארטינג שעובר בכל שלושת הקומות עם עליות וירידות בדרך, קארטים 2 פעימות זריזים וחוויה מהנה במיוחד, עברו 6 שנים מאז שהייתי שם וזה כל מה שזכור לי לגבי המיקום, בהצלחה!

 

עריכה:

נראה לי שזה המקום, לא בטוח

http://www.pinballnews.com/shows/dpo2006/

http://www.benko.co.il

בנקו - יבוא תאורת לד

פורסם

טיפ מעניין לגבי אמסטרדם שקבלתי אתמול מבחור שגר שם-

על כל חודש בלי סקס אתה מקבל panda point אחת. ומסתבר שזה מקובל לבוא למישהי ברחוב, להגיד לה "אהההה כפרע? שומעת, יש לי פנדה" ומפה לשם, המטרה של שני הצדדים היא לאפס את הניקוד.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

איך אתה מוכיח שלא עשית סקס חודש?

 

תודה על ההמלצות חבר'ה...!

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
×
×
  • תוכן חדש...