Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עברתי טיפול למאזדה 3 2008

- החלפת בולמים

- החלפת בלמים אחוריים וקדמיים ( צלחות + דיסקיוט)

 

שמתי לב שגלגלים קדמיים בכלל לא נגעו בהם, לא פירקו ( את האחוריים כן פירקו )

 

האם זה יתכן?

פורסם

זה מה שנאמר לי,

- בלמים קדמיים ואחוריים הכל ( צלחות, רפידות )

- בולמים (רזיסטורים )

 

שלחתי לך חשבונית בפרטי,

תודה מראש

פורסם
תוכל להסביר מה הכוונה ששמת לב כי לא "נגעו" בגלגלים הקדמיים?

לא הורידו אזיקונים וזה בטוח , כי זה האזיקונים שסימנתי - )

פורסם

אני מכיר גניקולוג, שעשה הסבה למכונאות.

הוא יכול לעשות אובראול מנוע דרך האגזוז, בלי לפתוח בכלל מכסה מנוע.

זה כנראה אותו אחד.

:lol:

 

ברצינות- אין מצב.

או שהחליפו אזיקונים ולא שמת לב, או שלא החליפו בלמים ובולמים.

אממה- קל מאד לבדוק. גש מידית (שלא יטענו שהיה לך זמן לשחוק את החדשים) למוסך אחר, שיפרקו גלגלים ויתנו חו"ד.

אם חוה"ד תאשר את מה שאתה חושש ממנו, יש לך עילה לתביעה רצינית מאד. לפני זה, גש למוסך ודרוש החזר כספי ע"מ לסגור את העניין בשקט.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

 

שלחתי לך חשבונית בפרטי,

תודה מראש

 

יש בחשבונית חיוב על החלפת צלחות ורפידות בלם (דיסקיות) מקדימה ורפידות בלם (דיסקיות בשפת המוסכים) בלבד מאחורה.

 

חיוב על עבודה ועל חלקים.

 

אתה יכול לעלות את זה לכאן.

אל תשים קישור ישיר, אלא תשתמש בכפתור "נהל קבצים מצורפים", שמופיע למטה בעת כתיבת הודעה.

 

תקטין את הקובץ ל 350K.

 

יש מצב שהאזיקונים שלך תופסים רק את הטסה ולא את הגלגל עצמו?

 

ואז המוסך פירק והרכיב טסות בלי לגעת באזיקונים.

 

אגב, מחירים מעולים.

 

 

פורסם

אין שום סיכוי בעולם שיחליפו צלחות+דיסקיות(רפידות) ללא הורדת הגלגלים.

 

חזור למוסך להתלונן מיד.

תצלם את הצלחות אם תוכל מתחת לרכב מאחורי הגלגל מבלי לפרק את הטסות.

פורסם

מה שמוזר כאן זה שהמוסך לא הוריד גלגלים כדי לראות מה מצב הריפידות בטיפול. זה המינימום שהיו צריכים לעשות.

 

 

משהו פה לא נראה לי.

 

 

פורסם

קרה לי כבר במוסך מורשה,

הבחור חזר מהפסקת צהריים וביקש ממוסכניק אחר שיסיים את העבודה שלו,

לא התלוננו כי כנראה קרה בתום לב ולא רצינו שמישהו יאבד את העבודה.

 

שי.

פורסם

האזיקונים הם אותם אזיקונים. במזדה 3 הטסות מתחברות עם הברגים של הגלגל ,כתוצאה מכך לאזיקונים אין שום השפעה ואפשר להוריד את הגלגל מבלי לחתוך אותם :lol:

Kia Forte 1.6 126 HP

פורסם
האזיקונים הם אותם אזיקונים. במזדה 3 הטסות מתחברות עם הברגים של הגלגל ,כתוצאה מכך לאזיקונים אין שום השפעה ואפשר להוריד את הגלגל מבלי לחתוך אותם :lol:

 

בהחלט.

 

רוב הסיכויים שזה מה שקרה.

 

פותח השירשור, האם יש באוטו שלך טסות דומות לאלו שבתמונה?

1.jpg

 

 

×
×
  • תוכן חדש...