Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה רק בזמן "פתיחת המנוע" ב5 אלף הראשונים.

 

WTF?!

אולי בהרצה (שאורכה בין 500 ל1500 ק"מ, כתלות ברכב).

אין שום דבר קסום בספרה 5000, ושום דבר לא "נפתח", ה"נפתח" שאתה מדבר עליו קורה בד"כ אחרי 10K ק"מ.

 

בכל אופן - אין מניעה לנסוע במהירות קבועה, הרי בדיוק בשביל זה המציאו את הקרוז קונטרול, ואם מבחינתך קסם-יקנעם זה מרחק ארוך מה יגידו אנשים שחוצים את אוסטרליה לרוחב?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

קודם כל לא מדובר על מהירות קבועה אלא על סיבובי מנוע קבועים. פעם, בעידן ההרצות היה מומלץ לא להשאיר את הרכב בסל"ד קבוע בזמן ההרצה.

נכון להיום לא צריך הרצה בכלל וגם אם כן, עם קרוז קונטרול על מהירות קבועה הסל"ד כן משתנה כדי לשמור על המהירות.

חוץ מזה, נסיעה עם קרוז קונטרול זה מרשם בטוח לשמירה על רשיון הנהיגה:-)

פורסם

נהיגה במהירות קבועה ככל הניתן היא הרצויה ונחשבת לחסכונית ובטיחותית. מהירות של 110 קמ"ש היא מהירות שיוט סבירה לחלוטין למרבית המכוניות ובהרבה רכבים חדשים הינה קרובה למהירות השיוט הנחשבת לחסכונית בדלק (אותה מהירות שפעם נהוג היה ליחסה למספר הקסם 90 קמ"ש) ולא נחשבת גם לגבוהה מבחינה בטיחותית, אך כן מאפשרת זרימה של התנועה בדרך בינעירונית ואף בדרך מהירה.

 

ההערה לגבי הרצה היא נכונה, וגם ברכב מודרני מומלץ לא לנסוע בשלושת אלפי הקילומטרים הראשונים לערך במהירות קבועה לאורך זמן. מהירות קבועה תיצור סיכוך "טוב מידי" של דפנות הצילינדר ותמנע התאמה של טבעות האטימה כך שהמנוע "ינפח."

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
אם אתה מדבר על הביואיק שלך (אאל"ט זו ביואיק נכון?), אז גם אם תיסע בבינעירוני קבוע על 160 לא יקרה כלום.

 

המנוע הזה (בהנחה שוב שזה רנדוו 3400) נותן קיק-דאון גם ב 170, אז ב 110 בהילוך רביעי הוא בקושי מתאמץ, אין לך מה לדאוג :)

 

אני נוסע קבוע על 110 בכבישים "רגילים" (לפי מה שאני יודע עד המהירות הזו שוטרים לא עוצרים) ו 120 או 130 בכביש 6, הכל עם קרוז קונטרול, אותו מנוע.

 

(ואם זו לא הביואיק אז הפוסט הזה צריך ללכת לפח :))

 

 

כן זה הביואיק :)

פורסם

מה זאת אומרת "המנוע נפתח"? (נרגילה?)

מישהו מוכן להסביר לי למה הוא צריך להיפתח ולמה הוא לא במלא הדרו ישר כאשר הוא יוצא מן המפעל?

פורסם

יש מספר קילומטרים ׁׁ(נע בין500 ל 1500) ראשוניים שבהם חלקי המנוע והרכב השונים עורכים היכרות הדדית ומתאימים את עצמם אחד לשני.

עם כל הכבוד והייקר לדיוק הרב שיש ביצור החלקים.

 

מן הסתם ישנן דליפות לחץ קלות ואי התאמה מזערית שגורמות למנוע להיות חלש בכח ובתגובות שלו וגם בצריכת השמן והדלק על פני אלפי הקילומטרים הראשונים עד שמושגת אטימה וחפיפה אופטימלית בין חלקי המנוע.

לאחר כמה אלפי קילומטר (לפעמים אפילו עד 10K) המנוע תמיד יהיה חזק וחסכוני יותר מאשר בקילומטרים הראשונים.

 

לכן

רצוי מאד לערוך את ההרצה הזאת בסל"ד נמוך ורגוע, לא להתפרע אבל מצד שני לא להשאר על סל"ד קבוע כדי ליצור התאמה מושלמת עד כמה שניתן.

 

הנושא הזה קריטי למשך כל חיי הרכב וההשפעה היא על צריכת הדלק, השמן וכח המנוע.

פורסם
יש מספר קילומטרים ׁׁ(נע בין500 ל 1500) ראשוניים שבהם חלקי המנוע והרכב השונים עורכים היכרות הדדית ומתאימים את עצמם אחד לשני.

עם כל הכבוד והייקר לדיוק הרב שיש ביצור החלקים.

 

מן הסתם ישנן דליפות לחץ קלות ואי התאמה מזערית שגורמות למנוע להיות חלש בכח ובתגובות שלו וגם בצריכת השמן והדלק על פני אלפי הקילומטרים הראשונים עד שמושגת אטימה וחפיפה אופטימלית בין חלקי המנוע.

לאחר כמה אלפי קילומטר (לפעמים אפילו עד 10K) המנוע תמיד יהיה חזק וחסכוני יותר מאשר בקילומטרים הראשונים.

 

לכן

רצוי מאד לערוך את ההרצה הזאת בסל"ד נמוך ורגוע, לא להתפרע אבל מצד שני לא להשאר על סל"ד קבוע כדי ליצור התאמה מושלמת עד כמה שניתן.

 

הנושא הזה קריטי למשך כל חיי הרכב וההשפעה היא על צריכת הדלק, השמן וכח המנוע.

 

תודה רבה:-D

פורסם

מפחיד כבר לקנות רכב חדש, צריכים לדאוג לו כל כך ב1500 ק"מ הראשונים שלא מספיקים להינות מהרכב בכלל.

 

אם הייתי קונה עכשיו רכב חדש הייתי מבצע לו הרצה אבל כל נסיעה הייתה בפחדים וחששות על סל"ד, איבוד שמן וכו'.

 

בושה.:bad-word:

פורסם

מה מפחיד? זאת מערכת מכנית וככה היא עובדת. אם אתה בסרטים מזה, תקנה רכב שמורכב כולו בעבודת יד, והחלקים מיוצרים ספציפית לכל מנוע. רק תוודא שיש לך כיסים מספיק עמוקים.

אפשר לחשוב גם מה צריך לעשות - בסה"כ נדרש לנהוג רגוע, ומתחת לסל"ד כלשהו.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

זה תלוי במנוע ובסל"ד

 

מנוע קטן על סל"ד גבוה - לא בריא

מנוע גדול על סל"ד נמוך - בריא ואפילו חסכוני במיוחד

ואם יש לך טורבו ברכב זה אפילו מעולה! זה שומר על הטורבו שנשאר על סל"ד כמעט אפסי במהלך הנסיעה

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם
מפחיד כבר לקנות רכב חדש, צריכים לדאוג לו כל כך ב1500 ק"מ הראשונים שלא מספיקים להינות מהרכב בכלל.

 

אם הייתי קונה עכשיו רכב חדש הייתי מבצע לו הרצה אבל כל נסיעה הייתה בפחדים וחששות על סל"ד, איבוד שמן וכו'.

 

בושה.:bad-word:

 

נסחפת,

 

אנשים נוסעים 1500 קילומטר בחודש בלי למצמץ, אז חודש אחד נוסעים רגוע, זה מה שיגרום לכך שלא תספיק להנות מהרכב בכלל?..:?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...