Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה

 

אני צריך להחליט על מה אני הולך

 

או שזה יהיה

760MP

JVC

או KDSH9750

 

או

JVC

LH3100

 

 

מי מכיר את שלושת אלה ?

 

מה הכי עדיף מבין השלושה?

פורסם

לא יודע בקשר לjvc אני רק יכול להגיד לך שלפיוניר יש מליון אפשרויות של חיתוך תדרים ושהוא נשמע ממש ממש טוב ושהתמורה למחיר היא מושלמת, תעשה מה שנראה לך

פורסם

דבר ראשון זה לא בדיוק פיונייר, אומנם יש לו את הבקרת איכות של פיונייר, אבל הדגם שהצגתה איננו מיוצר ע"י פיונייר וכנ"ל לגבי כול דגמי הפרמייר.

 

מבחינת איכות עמידות ושאר הממתקים כול הדגמים אותו דבר.

 

כנס sounddomain.com

(אני מקווה שרשמתי נכון)

בכול מקרה זה אתר מאוד גדול, כנס אליו יש באתר את מפרטים של המון מכישירים.

תפתח את המפרטים של המכשירים שהצגתה ותעשה השוואה, גם מבחינה חיצונית מה שיותר מושך את העין שלך.

אם מעניין אותך חיתוכים וכו ניראה לי שבפיונייר יש את זה וב JVC יש דברים שאין בפיונייר.

שוב תעשה השוואה ומה שהכי מתאים לך, לך עליו בסך הכול הם מכשירים מאוד דומים

פורסם

או KDSH9750 רק זה מביניהם.

 

אני הולך להחזיר את שלי גם, אני היה לי 8600 ו9450 ואני החלטתי שאני רוצה לחזור לJVC הזה אז תבין.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
או KDSH9750 רק זה מביניהם.

 

אני הולך להחזיר את שלי גם, אני היה לי 8600 ו9450 ואני החלטתי שאני רוצה לחזור לJVC הזה אז תבין.

 

לJVC סאונד טוב יותר לטעמי, הוא מדויק יותר , פחות מתכתי, והמיד שלו ברור ושקוף יותר.

גם אני לא אהבתי כ"כ את ה760 לפיוניר יש דגמים מוצלחים יותר לטעמי.

 

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם
דבר ראשון זה לא בדיוק פיונייר, אומנם יש לו את הבקרת איכות של פיונייר, אבל הדגם שהצגתה איננו מיוצר ע"י פיונייר וכנ"ל לגבי כול דגמי הפרמייר.

בקיצור - חחחחחח.....

 

שלומי. יש לך אובססיה לפיוניר שלך. אתה כמו אשר בדם. עזוב.....

ה760 אחלה מכשיר.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
לJVC סאונד טוב יותר לטעמי, הוא מדויק יותר , פחות מתכתי, והמיד שלו ברור ושקוף יותר.

גם אני לא אהבתי כ"כ את ה760 לפיוניר יש דגמים מוצלחים יותר לטעמי.

 

 

שלומי

אתה תמיד מפתיע אותי מחדש...

 

איך יכלת לשמוע על FLAT ששני המכשירים ללא כיוונים הבדלים כאלו ?

 

כאילו אין מצב בחיים ש CDROM ב 70 שקל

ו CDROM של פלקסטור (300 שקל) אותו הדיסק אודיו ישמע אחרת מן השני..אין מצב כזה בחיים שתשמע הבדלי איכות. ואני לא מדבר על SACD.

 

 

מה שבטוח שההבדל בין ה 740 שלך לבין ה 760 אהממ איך להגיד לא קיימים באיכות,אלא רק ה 760 יותר מהיר בקריאה ובעל עוד כמה פיצ'רים.

פורסם

מנ"ש-מנצל שירשור.

 

אם כבר מדברים על HU למיניהם,אני מעוניין לקנות בזמן הקרוב

את הפיוניר 7500 (אחד ליפני האחרון).

מישהו יכול לתת לי הערכת מחיר עליו? יד שניה כמובן...

פורסם

כאילו אין מצב בחיים ש CDROM ב 70 שקל

ו CDROM של פלקסטור (300 שקל) אותו הדיסק אודיו ישמע אחרת מן השני..אין מצב כזה בחיים שתשמע הבדלי איכות. ואני לא מדבר על SACD.

 

ברור שלא יהיה הבדל איכות, כי הדבר הכי משפיע זה ה DAC, שלא קיים ב cd-rom(תקנו אותי אם אני טועה).

פורסם
אתה תמיד מפתיע אותי מחדש...

 

איך יכלת לשמוע על FLAT ששני המכשירים ללא כיוונים הבדלים כאלו ?

 

כאילו אין מצב בחיים ש CDROM ב 70 שקל

ו CDROM של פלקסטור (300 שקל) אותו הדיסק אודיו ישמע אחרת מן השני..אין מצב כזה בחיים שתשמע הבדלי איכות. ואני לא מדבר על SACD.

 

 

מה שבטוח שההבדל בין ה 740 שלך לבין ה 760 אהממ איך להגיד לא קיימים באיכות,אלא רק ה 760 יותר מהיר בקריאה ובעל עוד כמה פיצ'רים.

 

אם ככה, עכשיו אני אפתיע אותך עוד יותר: המכשירים שאני כותב עליהם, נבדקו ע"י חיבורם

הן ברכב, והן דרך יציאות PRE-OUT בחיבור ישיר למגבר INTEGREATED שלי בבית.

 

ולכל אחד, היה סאונד שונה. ומבחינת הסאונד, דווקא ה 760 יצא הכי פחות מוזיקלי.

זאת בהשוואה ל 4300 ו 740 (אף אחד מהם לא יפני) זאת הסיבה שאני אוהב את הפנסוניק

והקלריון שהם מעולים, ומוזיקליים בטירוף ולא מוערכים כאן (בארץ) כמו שמגיע להם

שלא לדבר על קדם המגבר בפנסוניק. גם ה740 לא משהו בהשוואה לפיוניר הראשונים,

(הטייפים שיצאו עם מחליף של 6 תקליטורים)

 

לגבי ה CD ROM אם אינני טועה זהו "טרנספורט" בלבד, כאשר ה DAC הוא בעצם המחשב,

אני באמת לא יודע אם אשמע הבדלים..

מה שכן, בין CD ROM לבין ה CD שלי יש הבדלים תהומיים.

 

ותמיר, תגיד לי, עוד פעם אתה כותב בלי תרופות?

אני לא מבין, למה אתה לא קשור? :lol::lol:

תקרא מה שכתוב, ואח"כ תגיב. כתבתי לטובת ה JVC ולא ההיפך.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם
בקיצור - חחחחחח.....

 

שלומי. יש לך אובססיה לפיוניר שלך. אתה כמו אשר בדם. עזוב.....

ה760 אחלה מכשיר.

 

תמיר

חח חזק

כחלון זה קנוחס...( בדיחה פרטית )

 

לא מכיר את הדגם השני

אבל הפיונר הזה ממש ממש מןויין לפי דעתי הוא התמורה הכי טובה לכסף..

פורסם

לגבי הצליל של הפיוניר אני מצטרף לדיעה שהוא לא משהו בכלל ומאוד קשה להגיע איתו לשמיעה הרצוייה.

שמעתי מספר מכשירים על הרכב שלי של חברת פיוניר,קנווד סוני ורוקפורד,ולמרות שהמכשיר של רוקפורד היה הכי גרוע,מבחינת קרוס,ונוחות ,השמיעה שלו הייתה הכי טובה,אחריו הקנווד עם צליל די דומה.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם
מנ"ש-מנצל שירשור.

 

אם כבר מדברים על HU למיניהם,אני מעוניין לקנות בזמן הקרוב

את הפיוניר 7500 (אחד ליפני האחרון).

מישהו יכול לתת לי הערכת מחיר עליו? יד שניה כמובן...

 

בסביבות 850 ש"ח . היום חדש, עולה בסביבות 1300-1400 ש"ח

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

×
×
  • תוכן חדש...