Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד כמה עזר לכם הנסיעת מבחן? רוב היבואנים מסכימים שניקח את האוטו לחצי שעה בלבד, ולטעמי זה לא מספיק

כדי להתרשם...

לאיפה רצוי לנסוע (היציאה מהסוכנות רכב באיזורים: המסגר תל אביב, איזור בני-ברק הלח"י, איזור יגאל אלון ת"א)? מה מומלץ לנסות בנסיעת מבחן?

פורסם

תלוי בצרכים.

הפרמטרים החשובים לדעתי הם – בידוד רעשים, נוחות מתלים + כסא, יכולות תמרון + יציבות, כוח מנוע.

ב UMI ניתן לבצע נסיעת מבחן כולל נסיעה בכביש בינעירוני, גם לשעה.

פורסם

מומלץ לתת גז עד סוף מהלך הדוושה ולראות אם הרכב מאיץ יפה. וברצינות, מה שמומלץ זה לנהוג על הרכב עם הרגלי הנהיגה היומיומיים שלך, ולראות אם הוא מתאים לך מכלל הבחינות החשובות לך.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני חושב שחצי שעה זה די והותר ואפילו מעבר.

אומר לך דבר אחד ברוב הפעמים שהיתי בסוכנויות ותקנו אותי אם טועה רכב המבחן או רכב ההדגמה כפי שהוא נקרא. בא בעל מנוע חזק בקטגוריה ובעל אבזור מהגבוהים וכל זה על מנת לתת לרוכש הרגשה כאילו זה האוטו הכי טוב כשבכלל הרוכש קונה את הרכב אם מנוה חלש ואבזור מאוד דל. בוא נגיד במידה ואתה קונה את רכב באוו רמת אבזור וכו. במשךך הנהיגה תאיץ מהר תבלום בחוזקה ותשחק אם ההגה לבדוק טלטול הרכב ומעט נסיעה רגילה כמו ביום יום. הכל מתאים לטעמך?! מזל טוב זה האוטו שמתאים לך

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

פורסם

לי עזרה מאוד.

כשהייתה לי התלבטות האם לבחור בין מיקרה לבין הקליאו, ביצעתי נסיעות מבחן על שתיהן. היה לי קל מאוד לבחור.

גם כשקרובי משפחה שלי עשו נסיעות מבחן הם הצליחו לקבל על סמך נסיעות של 20-30 דקות, חוות דעת מספקת.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

כמובן שעזרה.

בזמנו רציתי לרכוש ניסן גוק והלכתי לסוכנות בראשלצ שם קיבלתי יחס בינוני וקושי רב בתיאום נסיעת מבחן.

הלכתי לסוכנות בתל אביב - שם קיבלתי יחס נהדר ופשוט נתנו לי את המפתחות של הרכב ואמרו לי: ״סע״. ללא שום הגבלה.

 

לצערי המושב של הרכב היה לי מאוד לא נוח ואת זה גיליתי רק בנסיעת מבחן...

מזל שעשיתי אותה

פורסם

אני תמיד ממליץ לשכור את הרכב ליום אחד ולבדוק מה הוא שווה.

 

שם אין את הסיפור של רמות אבזור (בד"כ בהשכרה יש את הרמה הנמוכה) או מנוע נחות (כי בוודאות יש את המנוע הזול).

 

אפשר לקחת את האוטו למקסימום מבחינת מאמץ, לבחון אותו היטב בלי הגבלת זמן למעשה וזה כמובן שווה הכל.

 

סה"כ זה יותר משתלם מנסיעה קצרה שאי אפשר ללמוד ממנה כלום.

פורסם

תמיד מבצע נסיעת מבחן. גם לרכבים שקיבלתי בליסינג, הלכתי לסוכנות ובדקתי.

ובוודאי שזה עוזר.

בד"כ, מתוך ידע מוקדם אני מבצע סינון, כך שלפעמים יש תחושה שהנסיעה לא שינתה הרבה מהדעה שהגעתי איתה.

אם עושים הכנה נכונה מראש - לומדים ממקורות טובים, אז בדרך כלל ההפתעות מועטות ולכן עלולה להווצר תחושה שהנסיעה אינה הכרחית - וזה טעות. כל נהיגה או נסיעה מלמדת וממחישה דברים חשובים ואסור לוותר עליה.

 

מניסיון, לפעמים יש נהגים שעושים נסיעת מבחן והם מאוד מרוגשים מהסיטואציה ולא שמים לב להרבה פרטים. זה טבעי ולכן מומלץ לצרף במצב כזה בן לוויה שבקיא ויכול לעזור בבחינת ההתאמה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

נסיעת מבחן זה הדבר הכי הכרחי שאתה יכול לעשות. כשאני חיפשתי סופר מיני גיליתי המון דברים שלא חשבתי אפילו שעלולים להפריע לי בכל מני רכבים. למשל גיליתי שבלא מעט רכבים אני לא יכול לשבת מאחור כיוון שאני גבוהה מדי )1.80 +( ו אוד הופתעתי מכך. עשיתי נסיעת מבחן ביונדאי i20 טיוטא יאריס סיאט איביזה וסקודה פאביה. בתחילה הייצי נעול על יונדאי שהיא הייתהנהכי שופעת מבחינת אבזור ועוד יותר אחרי שנסעתי על טיוטא. אבל אחרי שנסעתי בפאביה ראיתי כמה מרווחת וחזקה לאין שיעור לא חשבתי פעמיים. חובה על כל אחד שקונה רכב חדש לעשות נסיעת מבחן..

Subaru Impreza 1.6 04

פורסם

אנשים יכולים להמליץ לך על מספר רכבים,אבל בסופו של דבר אם הרכב לא נח לך,תגלה רק בנסיעה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לאן נסעתם בנסיעת מבחן?

 

תלוי במסלול היומי שלך.

אם אתה מרבה בנסיעה עירונית, ישרה כדאי לך לערוך נסיעת מבחן בדרך דומה.

אם אתה גר באזור בעל טופוגרפיה משתנה, כדאי לך גם לבדוק את הרכב בנסיעה בעליה.

בנוסף חשוב לבדוק את נוחות הישיבה בנסיעה ותנוחת הנהיגה (כיוונונים שונים וגישה למתגים).

פורסם

בנסיעות מבחן שעשיתי, בהתאם לרוח התקופה.

כשנהגתי בעיקר בעיר - אז עשיתי את נסיעת המבחן בתוך העיר. נסעתי בעליות, במקומות צפופים, בכבישים פתוחים, בכבישים פחות איכותיים וכו'.

עכשיו כשאני נוהג הרבה מחוץ לעיר, אז גם לעיר יש חשיבות כי אני נוסע עדיין בתוך העיר, אבל אני הייתי שם דגש על נסיעה מחוץ לעיר. זמינות כוח בעקיפות ובעליות מתמשכות בדרך בינעירונית, אחיזה בסיבובים ועיקולים, נוחות נסיעה לאורך זמן. כמובן שהייתי בודק גם בתוך העיר שהרכב בסדר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...