Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב לומדים לפעמים הבאות!

אני שוקל ללכת עכשיו לעשות עוד שכבה של האוטם מה אתם אומרים?

לגבי תוצאות בשמש, בערך נעלמו 50 אחוז מהסוורלס שהיו והצבע חי ומדהים.

הבפנים בכלל האוטו ניראה חדש מהחברה והוא בן 3 כבר.

onzdjtmm0tmq.jpg

 

nwzywiuiyj2y.jpg

 

dmdjhhmddz2i.jpg

 

4tyty4ylzych.jpg

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עבודה מקצועית ללא ספק,כל הכבוד!

והרכב מהמם!

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
בנתיים עשיתי עוד שכבה של מנזרה ניתן לה עד הלילה להתייבש ולהתחבר לצבע ונסיר, זו תיהיה השכבה השלישית.

 

 

רכב שמור ויפה-כל הכבוד.

 

מה הכוונה המתנה של לילה שלם? לא הסרת אחרי 20 דקות את מנזרנה?

פורסם
רכב שמור ויפה-כל הכבוד.

 

מה הכוונה המתנה של לילה שלם? לא הסרת אחרי 20 דקות את מנזרנה?

 

נתתי לו שלוש שעות לשבת על האוטו.. זהו התהליך נשלם עכשיו הסרתי את הכל ומצב הצבא פשוט מדהים.

פורסם
בנתיים עשיתי עוד שכבה של מנזרה ניתן לה עד הלילה להתייבש ולהתחבר לצבע ונסיר, זו תיהיה השכבה השלישית.

 

אם הבנתי נכון אז מרחת בפעם השלישית אוטם צבע אחרי שכבר בפעם השנייה פשלת ולא המתנת מספיק בין יישום ליישום.

שלב מיותר שלא יועיל במקרה הטוב ויזיק במקרה הרע. ניקית לפני הפעם השלישית? נזק. לא ניקית? גם נזק שכן החדרת אבק לתוך השכבת הגנה.

לא מבין מה הנטייה למהר ולעשות מבלי לעצור שנייה ולהבין מה אני עושה והאם זה יועיל.

 

יותר מזה אם הבנתי נכון אתה מתכוון להשאיר את החומר להתייבש עד הלילה ורק אז להסיר את השאריות??

כפי שאמרתי לך בתגובתי הקודמת היצרן רושמת הנחיות מאוד ברורות בשפה מאוד פשוטה.

תקרא שוב את הוראות היצרן.

במידה ורשום שם להשאיר את האוטם עד הלילה ואז להוריד אז מעולה! (יש לי תחושה שזה לא רשום)

במידה ורשום שם "apply a thin layer of sealant. allow to dry to a haze and remove residue using a clean dry microfiber towel"

אז תלך ותוריד את האוטם עכשיו.

 

בכל מקרה הדבר הכי חשוב שתקל לעתיד זה לקרוא היטב את הוראות השימוש.

אני קורא את הוראות השימוש של המוצר לניקוי חלונות שניקיתי אפילו... וגם את ההוראות של הווקס החדש ששלחו לי וגם את ההוראות של הגלון ONR שקבלתי למרות שאני מכיר אותן בע"פ.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
אם הבנתי נכון אז מרחת בפעם השלישית אוטם צבע אחרי שכבר בפעם השנייה פשלת ולא המתנת מספיק בין יישום ליישום.

שלב מיותר שלא יועיל במקרה הטוב ויזיק במקרה הרע.

 

יותר מזה אם הבנתי נכון אתה מתכוון להשאיר את החומר להתייבש עד הלילה ורק אז להסיר את השאריות??

כפי שאמרתי לך בתגובתי הקודמת היצרן רושמת הנחיות מאוד ברורות בשפה מאוד פשוטה.

תקרא שוב את הוראות היצרן.

במידה ורשום שם להשאיר את האוטם עד הלילה ואז להוריד אז מעולה! (יש לי תחושה שזה לא רשום)

במידה ורשום שם "apply a thin layer of sealant. allow to dry to a haze and remove residue using a clean dry microfiber towel"

אז תלך ותוריד את האוטם עכשיו.

 

הורדתי אותו מקודם, מה כבר יכול לקרות במקרה הרע?

כרגע מצב הצבע מדהים.

פורסם
הורדתי אותו מקודם, מה כבר יכול לקרות במקרה הרע?

כרגע מצב הצבע מדהים.

 

במקרה הרע החיבור לא יהיה מיטבי

החומר לא יחזיק חצי שנה אלא חודשיים חצי

האיחוי לא יצליח מכיוון שהשכבה התחתונה לא הספיקה להתייבש היטב מכיוון שאחרי 20 דקות מרחת עליה עוד אחת..

בידינג גרוע (ראיתי את זה כמה פעמים כאשר היישום של האוטם לא היה נכון)

 

כל זה במקרה הרע כמובן.. ואולי המקרה שלך לא כלכך רע.

 

אני לא מדען ולא יודע מה יהיו ההשלכות ואם בכלל יהיו.

יש לי הרגשה שהיצרן יודע מה הוא רושם ובמידה ופועלים על פי ההנחיות מקבלים תוצר מקסימלי.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
במקרה הרע החיבור לא יהיה מיטבי

החומר לא יחזיק חצי שנה אלא חודשיים חצי

האיחוי לא יצליח מכיוון שהשכבה התחתונה לא הספיקה להתייבש היטב מכיוון שאחרי 20 דקות מרחת עליה עוד אחת..

בידינג גרוע (ראיתי את זה כמה פעמים כאשר היישום של האוטם לא היה נכון)

 

כל זה במקרה הרע כמובן.. ואולי המקרה שלך לא כלכך רע.

 

אני לא מדען ולא יודע מה יהיו ההשלכות ואם בכלל יהיו.

יש לי הרגשה שהיצרן יודע מה הוא רושם ובמידה ופועלים על פי ההנחיות מקבלים תוצר מקסימלי.

 

אה חשבתי כבר על השפעות על הצבע עצמו, במקרה הרע נעשה שוב עוד חודשיים.

בנתיים הרכב ניראה מדהים נחכה וניראה עוד חודש חודשיים ונעדכן.

לגבי המגבות שהזמנתי מאייבי הן לא פחות ממדהימות, הרבה יותר טובות לטעמי מהמגבות של CG גם בייבוש, ובעיקר בהורדת פוליש, גלייז, אוטם.

פורסם
אה חשבתי כבר על השפעות על הצבע עצמו, במקרה הרע נעשה שוב עוד חודשיים.

בנתיים הרכב ניראה מדהים נחכה וניראה עוד חודש חודשיים ונעדכן.

לגבי המגבות שהזמנתי מאייבי הן לא פחות ממדהימות, הרבה יותר טובות לטעמי מהמגבות של CG גם בייבוש, ובעיקר בהורדת פוליש, גלייז, אוטם.

 

אפשר בבקשה קישור למגבות? וכן התכוונתי לכך שבמידה ויהיו השלכות זה יהיה על האוטם ולא יפגע לך בצבע הרכב.

עוד שלושה חודשים תבדוק את המצב ומקסימום תחדש

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

Kenworth אתה יודע כמה זמן צריך להשאיר את האופטי סיל על הרכב עד שאפשר לבצע יישום של ווקס?

תודה

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
אפשר בבקשה קישור למגבות? וכן התכוונתי לכך שבמידה ויהיו השלכות זה יהיה על האוטם ולא יפגע לך בצבע הרכב.

עוד שלושה חודשים תבדוק את המצב ומקסימום תחדש

 

בטח, קישור:

http://www.ebay.com/itm/Car-wash-NO-scratches-Pink-towel-5pc-Microfiber-towel-Multipurpose-towel-/261212987603?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3cd181e0d3

 

בנוגע ל3 שעות, אי הבנה, חשבתי שזה יתן לאוטם יותר זמן להתחבר לצבע.

 

אגב בלי קשר נתקלתי במוצר הבא למי שאין מכונת לחץ ניראה אפילו איכותי מהכשיר שיש לי לצינור גינה:

http://www.autoanything.com/car-care/69A5710A0A0.aspx

פורסם

להבא חשוב לעשות שיעורי בית טוב טוב לפני כל ביצוע דיטליינג.

אני ממתין 20 עד 30 דקות ומנגב. לאחר יום מבצע יד נוספת. (זה מספק הגנה מירבית)


×
×
  • תוכן חדש...