Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, בימים האחרונים כשאני מפעיל המזגן יוצא לי אוויר רגיל, לא מקרר, עושה לי רק פוו ומעצבן אותי.

נסעתי למוסך, חשבתי לשמחתי טוב כנראה צריך למלות גז והכל בסדר, באמת היה חסר גז אבל לא קריטי, המוסכניק מילא לי ולא גבה ממני כסף כי הבעיה אינה נפטרה, הוא בדק כל דבר אפשרי וביקש ממני לבוא שוב ביום ראשון כי הוא רוצה באמת לבדוק את הבעיה ובגלל שזה יום שישי אז זה סתם לחוץ.

השאלה שלי מה זה יכול להיות?

הרי המזגן עובד, יוצא אוויר, ודרגות האוויר משתנות לפי הדרגה שאני שם.

מדחס הלך?

מה עוד יכול להיות?

פיוזים תקינים הכל תקין, כל הפילטירים בסדר גמור!

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

פורסם

למגיב הקודם: מדובר במדחס מיוחד ללא אלקטרו מגנט. לא ניתן לראות בעין אם נכנס לפעולה.

 

לפותח השירשור:

איזה מנוע דיזל או בנזין?

האם לאחר פרק זמן הוא מתחיל לקרר? האם קלימטיק או קלימטרוניק?

 

אם מערכת לא שחורה ניתן להציל את המדחס בכ 1200 שקל כשמדחס חדש עולה פי כמה.

 

כבר הצלתי שני מדחסים כאלו במשפחתי והשלישי בדרך, יש ביכולתי לעזור.

  • ספונסר פורום
פורסם

מערכת המיזוג אצלך מבוקרת מחשב ,כדי לבדוק את הערכים הנחוצים

אתה צריך מוסך שמבין ברכב הזה שלך ויש לו ציוד יעודי עבורו .

אם תרצה אתה מוזמן לבדיקה אצלנו ללא תשלום .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...