Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

עד היום נהגתי במאזדה 2 2009 ואני מאד מרוצה ממנה. חבל רק שהיא לא שלי והגיע הזמן להפרד.

אני רוצה אוטו שיהיה זול לתחזוקה רצוי צריכה דלק מועטה, אני יכול לסבול צריכת דלק כמו של המאזדה 2

אבל זה דיי הגבול העליון.

חשוב מאד, רק גיר אוטומטי.

 

אני מסתכל כרגע על 2 קטגוריות : אחת זה הפיקנטה \ i10 וכל המכוניות הקטנות האלה. הבעיה היא שפיקנטה יצאה רק ב2011 ואין ממש בתקציב שלי, יש i10 של 2009.

 

השניה זה הקטגוריה של מאזדה 2 \ הונדה ג'אז.

 

ספציפית אני מתעניין בהונדה ג'אז ועם מתיחת התקציב אני יכול לקנות מ2007 בערך. מה עדיף? הקטגוריה היקרה יותר אבל 2007-2006 או הזול יותר ואז אני יכול לקבל שנתון 2009 אפילו. אשמח לשמוע המלצות לרכבים נוספים בתקציב. אני יכול להעלות ל50 אבל זה הגבול הבאמת עליון.

 

 

ועוד שאלה, לגבי קניה מליסינג \ אוטו שהיה בליסינג. עד כמה זה בעייתי? הבנתי שנכון לעכשיו יש בעיה גדולה למכור (גם עם ה15% הנחה) רכב שהיה בליסינג. זה צריך להיות שיקול? מה אתם ממליצים בעניין הזה?

פורסם

 

ועוד שאלה, לגבי קניה מליסינג \ אוטו שהיה בליסינג. עד כמה זה בעייתי? הבנתי שנכון לעכשיו יש בעיה גדולה למכור (גם עם ה15% הנחה) רכב שהיה בליסינג. זה צריך להיות שיקול? מה אתם ממליצים בעניין הזה?

 

זו שאלה מעט מורכבת.

 

אם אתה מתכנן למכור בעוד שנה, למשל, רכב מודל 2010 שקנית כרגע בליסינג במחיר של 50K. נניח שקיבלת הנחה נאה של 18% על הליסינג ועכשיו אתה מוכן לגלגל אותה ללקוח הבא. העניין הוא שההבדל בין רכב מהליסינג מודל 2011 לבין הרכב שלך אינו כזה גדול - ואתה לא מציע תשלומים, לא מציע אחריות, לא מציע מגוון ומבחר - אתה מציע רק את הרכב שלך.

לכן, אתה לא כ"כ אטרקטיבי לקונה הממוצע.

 

אני נתקלתי באותה דילמה - היה לי תקציב של 40K ורציתי פיאט פנדה. פרטיות במחיר הזה הניבו לי רק דגמים ישנים שבהם לא הייתי מעוניין (הרכב עבר שיפור בשנת 2011). על רכבים בוגרי ליסינג והשכרה המוכרים דרשו מחירים דומים מאוד לאלה של חברת הליסינג עצמה, רק שלא מתחייבים על כלום ולא מוכנים להוריד שקל. בסוף קניתי ישירות מחברת ליסינג, קיבלתי השבחה ותיקון של ליקויים קטנים וכמובן שיש לי אחריות של החברה, בנוסף לאחריות יצרן. הרכבים ביד2, אגב, עדיין מפורסמים. ממש הפתעה...

 

 

עכשיו, לא הכל שחור. במידה ואתה מחזיק את הרכב זמן מסוים, נגיד 3-4-5 שנים, אז אין כבר אלטרנטיבות לרכב שלך בחברות ליסינג. הקונים העתידיים מחפשים את הרכב רק ממוכרים פרטיים ומגרשים של סוחרים. אם אתה מציג רכב שמור, עם ספר טיפולים ונתונים אטרקטיביים יחסית (זאת בהנחה ואתה לא בנאדם שמזניח), אז אתה מוכר מהר. אני מכרתי פיאט פונטו ספייס ידנית בוגרת ליסינג בתוך שעה וחצי, הטלפון לא הפסיק לצלצל.

אז אם תקנה רכב קטן ומבוקש, אין סיבה שבבוא היום לא תוכל למכור אותו במהירות.

 

מקווה שזה עונה לך על השאלה.

פורסם
זו שאלה מעט מורכבת.

 

אם אתה מתכנן למכור בעוד שנה, למשל, רכב מודל 2010 שקנית כרגע בליסינג במחיר של 50K. נניח שקיבלת הנחה נאה של 18% על הליסינג ועכשיו אתה מוכן לגלגל אותה ללקוח הבא. העניין הוא שההבדל בין רכב מהליסינג מודל 2011 לבין הרכב שלך אינו כזה גדול - ואתה לא מציע תשלומים, לא מציע אחריות, לא מציע מגוון ומבחר - אתה מציע רק את הרכב שלך.

לכן, אתה לא כ"כ אטרקטיבי לקונה הממוצע.

 

אני נתקלתי באותה דילמה - היה לי תקציב של 40K ורציתי פיאט פנדה. פרטיות במחיר הזה הניבו לי רק דגמים ישנים שבהם לא הייתי מעוניין (הרכב עבר שיפור בשנת 2011). על רכבים בוגרי ליסינג והשכרה המוכרים דרשו מחירים דומים מאוד לאלה של חברת הליסינג עצמה, רק שלא מתחייבים על כלום ולא מוכנים להוריד שקל. בסוף קניתי ישירות מחברת ליסינג, קיבלתי השבחה ותיקון של ליקויים קטנים וכמובן שיש לי אחריות של החברה, בנוסף לאחריות יצרן. הרכבים ביד2, אגב, עדיין מפורסמים. ממש הפתעה...

 

 

עכשיו, לא הכל שחור. במידה ואתה מחזיק את הרכב זמן מסוים, נגיד 3-4-5 שנים, אז אין כבר אלטרנטיבות לרכב שלך בחברות ליסינג. הקונים העתידיים מחפשים את הרכב רק ממוכרים פרטיים ומגרשים של סוחרים. אם אתה מציג רכב שמור, עם ספר טיפולים ונתונים אטרקטיביים יחסית (זאת בהנחה ואתה לא בנאדם שמזניח), אז אתה מוכר מהר. אני מכרתי פיאט פונטו ספייס ידנית בוגרת ליסינג בתוך שעה וחצי, הטלפון לא הפסיק לצלצל.

אז אם תקנה רכב קטן ומבוקש, אין סיבה שבבוא היום לא תוכל למכור אותו במהירות.

 

מקווה שזה עונה לך על השאלה.

 

בהחלט ענית לי.

יש לך המלצות לדגמים? בנתונים והתקציב שלי..?

פורסם

הג'אז אמינה מאוד אבל היא יקרה יחסית לשנתון שלה ולכן לדעתי יש אפשרויות משתלמות יותר.

בדוק למשל את ניסאן מיקרה. בתקציב שלך נכנסת המיקרה מהצורה הישנה ואם הגדלה של התקציב בכ-10 אלף ש"ח נוספים גם המיקרה החדשה תוכל להיכנס. שני הדגמים חסכוניים מאוד בדלק (הדגם החדש קצת יותר), אמינים מאוד וזולים לאחזקה. גם דייהטסו סיריון מאוד יכולה להתאים - מכונית קטנה, אמינה וחסכונית בדלק.

 

אם אתה בוחר ב-i10, נסה למצוא את הדגם האוטומטי עם המנוע 1.25 ליטר. הוא קצת יותר יקר אבל צריכת הדלק שלו די דומה לזאת של ה-1.1 ליטר והביצועים שלו טובים יותר.

×
×
  • תוכן חדש...