Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי אקורד שנת 2004 אני רוצה לשדרג את המערכת שמה בעלת הדיסק אחד והבקרת אקלים ראיתי באייבי מערכת מולטימדיה עם: מערכת ניווט בלוטוס מצלמת רוורס טלויזיה 4 ערוצים חיבור לכרטיס זיכרון אני מתלבט אם להזמין אותה המערכת נראת פצצה יש במערכת כל מה שיש ברכב חדש עם מערכת מולטימדיה מה אתם אומרים על המערכת הזאת יש מישהו שהזמין מערכת כזאת אפילו לסייוק ויש לו ביקורות טובות על המערכת הזאת?

פורסם
יש למישהו מושג?

 

אף אחד לא יוכל לעזור לך אם לא תביא אפילו את הדגם ואו ביכלל קישור למערכת .

בנוסף הקפצות לא כל כך יעזרו לך . מי שיודע יגיב .

בכל מיקרה תשתדל להביא את הדגם לפחות

HONDA Civic 4doors | AT | 125Bhp | SOHC VTEC AT 6800 RPM:evil:

פורסם

ניסיתי לעלות קישור צריך 20 הודעות

במערכת באמצע יש כיתוב בשם:koolertron

זה השם באייבי אם מישהו יכול לעלות את הקישור זאת המערכת ללא המקשים בצדדים:

DVD GPS Navigation Radio RDS BT Control for 7th 2003 04 05 06 2007 Honda Accord

יש סירטון ביוטיוב לרשום:koolertron honda accord

פורסם

זה התמונה של המערכת:http://www.autodvdgps.com/images/7th_Honda_Accord_ACD877.jpg

מה אתם אומרים מערכת טובה או שלא משתלם להביא אותה ראיתי אותה אצל הרבה אנשים באקורד מה אתם אומרים על המערכת?

סירטון:http://www.youtube.com/watch?v=r9zC1VBI3QE

×
×
  • תוכן חדש...