Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הנ"ל שנת 2008 מאוד "קשה\קשיח". הייתי כבר ב2 מוסכים שאחד מהם מורשה שאמרו לי שככה האוטו.

קשה לי להאמין שככה סיטרואן ייצרו רכב. כל במפר, בור בכביש אני מרגיש שהאוטו מתפרק וזה מלווה ברעש מאחורה.

 

אני אשמח אם מישהו שנוהג ברכב מאותו סוג 1600 או 2000 שיחווה את דעתו וכמובן כל שאר המומחים.

 

תודה

פורסם

לך למעבדה בחולון שמציעה ביטול רעשים ממיתלים. זה יכול להיות מיליון ואחד דברים. החל ממשהו זול לחלוטין.

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

אני לא יודע מה הבעיה, אבל בטוח שמשהו לא בסדר... נסעתי על עשרות (אולי קצת פחות) C4 מנוע 2000, ו1600 והרכב נח למדיי... אלא אם כן ירדת מרולס רויס או משהו:wink:

פורסם

נהגתי על כמה רכבים כאלה.

אין לי שום ספק שמדובר בצמיגים גמורים או סתם צמיגים בינוניים.

אם אתה רוצה נוחות נסיעה מקסימלית,תחליף למישלין או קלבר,ההבדל מנסיון,הוא של שמיים וארץ.

פורסם

בדוק את הצמיגים שלך.

צמיגים מאיכות נמוכה ו/או צמיגים רב עונתיים (כיתוב M+S הדופן הצמיג) יגרמו לאיכות נסיעה גרועה גם באוטו נוח מאוד, מניסיון.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

כבעל רכב מסוג זה שנעול במישלינים חדשים ועם בולמים תקינים אני יכול להעיד שהרכב הזה דיי קשיח. הוא לא רכב "צרפתי" בנוחות שלו. הוא נוח כמו כל יפנית או גרמניה.. מה שכן המושבים שלו מפנקים וקטיפתיים וזה משהו שאין לכל אוטו. צרפתיות נוחות באמת זה מגאן או ה C5 שהיא הנוחה מכולם. לc4 יש המון יתרונות אבל נוחות נסיעה היא יתרון בולט.

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם
כבעל רכב מסוג זה שנעול במישלינים חדשים ועם בולמים תקינים אני יכול להעיד שהרכב הזה דיי קשיח. הוא לא רכב "צרפתי" בנוחות שלו. הוא נוח כמו כל יפנית או גרמניה.. מה שכן המושבים שלו מפנקים וקטיפתיים וזה משהו שאין לכל אוטו. צרפתיות נוחות באמת זה מגאן או ה C5 שהיא הנוחה מכולם. לc4 יש המון יתרונות אבל נוחות נסיעה היא יתרון בולט.

אני מציע לך לעשות סיבוב במאזדה 3 או הונדה סיויק כדי לקבל מושג מה זה רכב קשה.

הC4 על אף שהיא אינה רכה כמו שאר הצרפתיות שנהגתי עליהן,יש דרך ארוכה מאד כדי להגיע לרמת ה"נוחות" של היפניות ואף הגרמניות המקבילות.

פורסם
הכל במפר, בור בכביש אני מרגיש שהאוטו מתפרק וזה מלווה ברעש מאחורה.

 

התרסקות לתוך בורות ועל במפים בליווי רעש מצביע בברור על בולם גמור.

 

כנס למוסך מתמחה שיבדוק תקינות מערכת המיתלים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני מציע לך לעשות סיבוב במאזדה 3 או הונדה סיויק כדי לקבל מושג מה זה רכב קשה.

הC4 על אף שהיא אינה רכה כמו שאר הצרפתיות שנהגתי עליהן,יש דרך ארוכה מאד כדי להגיע לרמת ה"נוחות" של היפניות ואף הגרמניות המקבילות.

 

אני מקבל את ההערה שלך. ה, C4 שלי הרבה יותר נעימה מכל מאזדה או הונדה שנהגתי עליה. ביחס למגאן של זוגתי היא מאד קשיחה. אפילו סיטרואן הודו בזה כשהדגם שהחליף אותה הופיע.

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם

אני אבדוק את הדגם של הצמיג למרות שאני די סגור על זה שזאת לא הבעיה. כשהחלפתי את הצמיגים התעקשתי על קוד מדוייק לפי המלצת יצרן.

הייתי כבר ב2 מוסכים שטוענים שהם לא מזהים בעיה. אני בטוח שיש בעיה וכנראה אמשיך ללכת לעוד חוות דעת כשיהיה זמן.

גם לחברה שלי יש מגאן וזה הבדל של שמיים וארץ! אני מוכן לקבל את העובדה שC4 לא תהיה רכה כמו המגאן אבל עדיין מצפה לנוחות נסיעה מינימלית.

 

תודה על התגובות עד כאן, אני אשמח אם יש דעות\עצות נוספות

פורסם

תבדוק את הבולמים של הרכב בעצמך, לא בדיקה מדעית אבל שווה לבדוק כדי לקבל מושג ככלי:

 

תעמוד ליד אחד הגלגלים הקדמיים של הרכב.

תלחץ עם כל משקל גופך על הכנף\מכסה מנוע, בדיוק מעל הגלגל.

הרכב אמור לשקוע - להתרומם קצת מעל המצב הרגיל- ולחזור חזרה למצב רגיל ולא לזוז יותר.

יכול להיות שתשמע מעין אויר שיוצא (כמו במשאבה פשוטה של אופניים) כשאתה עושה זאת- זה תקין, כל רעש אחר מלבד זה- לא תקין.

בגלגלים מאחורה: תפתח את הדלק האחורית- תעמוד על מפתן הדלת (תשען על הגג) ותשקשק את האוטו, כשאתה אמור לקבל אותם תוצאות כמו הגלגלים הקדמיים.

×
×
  • תוכן חדש...