Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לי ולעיירת אזור יש חשבון ארוך.

פעם אחת נתנו לי דו"ח אחרי ששמתי פנגו.

אבל הפעם הם כבר הגזימו 250 שקל בטענה שאסור לחנות 12 מטר מהצומת.

השאלה למה אין תמרור/סימון שאומר זאת?

 

אני אנסה לערער, תעזרו לי בניסוח של העירעור בבקשה.

 

תמונה של הרכב:

vtjymmkmtzfj.jpg

פורסם

אתה מוזמן לערער, אך אין לך קייס.

העיריה צודקת - אסור לחנות בטווח של 12 מטר מצומת. זה לא מצריך תמרור, אלא זה מקום שנקבע בחוק שאסור לחנות בו (כמו שאסור לחנות בטווח 12 מטר ממעבר חציה או 2 מטר מברז כיבוי אש וכו').

פורסם

לא למדת לתיאוריה? איך בדיוק עברת אותה אם אתה לא יודע מה אומר החוק?

לא צריך שום תמרור ושום סימון שאסור להחנות במרחק של פחות מ-12 מטר מצומת.

זה כמו שתגיד למה אין תמרור שאומר שצריך לשמור על הימין? למה אין תמרור שאומר שצריך לחגור בנסיעה? למה אין תמרור שאומר שאסור להשתמש בטלפון בזמן נהיגה?

פורסם
לא למדת לתיאוריה? איך בדיוק עברת אותה אם אתה לא יודע מה אומר החוק?

לא צריך שום תמרור ושום סימון שאסור להחנות במרחק של פחות מ-12 מטר מצומת.

זה כמו שתגיד למה אין תמרור שאומר שצריך לשמור על הימין? למה אין תמרור שאומר שצריך לחגור בנסיעה? למה אין תמרור שאומר שאסור להשתמש בטלפון בזמן נהיגה?

 

מסכים לחלוטין. מוזר לי שהעירייה ולא משטרה שמו קנס כזה, אבל לא בלתי מוצדק. בבת ים חוץ מאדום לבן, אדום צהוב וכחול לבן (מלבד אלה שאינם בתוקף) לא ראיתי דוחות עירייה.

אוהב את המיקרה, אבל רוצה ראב 4

×
×
  • תוכן חדש...